תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

עיצוב גרפי ומיתוג

מיתוג הוא בעצם צריבה של מותג או מסר מסוים אצל הקהל. על ידי כך שהוא יראה את הלוגו שלכם, משפט שניתן לקשר אליכם או אפילו עיצוב חלקי שלכם – הקהל מיד יזהה אתכם וכל הרגשות והתחושות שלו הקשורות למותג שלכם פתאום יתעוררו. כך חברות גדולות עושות את זה בגדול וכך חברות קטנות מבדילות את עצמן מחברות אחרות ומשיגות יתרון תחרותי עליהן. עיצוב גרפי הוא בעצם הכלי שלכם ליצור את המיתוג של העסק ולחבר את הקהל שלכם אליכם.

כיצד העיצוב הגרפי מתבטא במיתוג העסק שלכם:

עיצוב גרפי ומיתוג לעסק הולכים יד ביד. העיצוב הגרפי הוא שירות עיצוב הניתן על ידי מעצב מקצועי (בין אם מדובר במעצב פרילנסר או חברת בניית אתרים/חברת פרסום המעסיקה מעצב מקצועי במשרדה) ובאמצעות העיצובים השונים של העסק בונה את מיתוג החברה. המיתוג הוא בעצם מה שאתם רוצים שהלקוחות ייזכרו ויכירו כאשר מדובר בעיצוב או באזכור של העסק שלכם וכך הכול מתחבר.

בעולם המדיה הדיגיטלית, הרשתות החברתיות והאינטרנט – לעיצוב הגרפי יש משמעות מכרעת להעברת המסרים של העסק וחשיפתו אל הקהל. אם בעבר העיצובים היו מסתכמים בלוגו שהיה מודפס על מעטפות וניירות החברה או על כרטיסי ביקור, הרי שכיום תוכלו לצרף אינספור סוגי עיצובים הקשורים לתשתיות העסק בדיגיטל ותקבלו את מידת החשיבות של עיצוב גרפי ומיתוג לעסק.

דוגמאות לחברות שעושות שימוש נהדר בעיצובי החברה לצרכי מיתוג:

אנו תמיד אוהבים לתת את קוקה קולה כדוגמה נהדרת למיתוג העסק. החברה בכל הפרסומות שלה מנסה לשתול את המסר ששתיית קוקה קולה משדרגת את חוויית החיים שלנו ומעלה אותנו מבחינת אנרגיה, שמחת חיים, חברות ועוד. כמו כן תוכלו לרכוש בלוגו שלהם, בהדפסה על הבקבוקים, במרכז המבקרים שלהם ובהרבה פרסומות שלהם את הצבע האדום כצבע השולט.

צבע אדום מסמל אנרגיה ותשוקה בין היתר וזה מה שהחברה רוצה לקשר אל המסרים שלה. דוגמה נוספת היא של חברת תנובה למשל הכוללת תמונה של בית על הגבינה שלה, מה שאמור לסמל בית ישראלי. ישנן אינספור דוגמאות שאם רק תראו את הלוגו שלהן או חלק ממנו כבר תדעו באיזו חברה מדובר ומה המסרים שלה ואיך היא גורמת לכם להרגיש.

עיצוב גרפי ומיתוג עם גל ים סטודיו:

חברת גל ים סטודיו מתמחה בבניית תשתיות שיווק אינטרנטיות, שיווק באינטרנט לעסקים ואספקת שירותי עיצוב גרפי ומיתוג לעסקים ברמה הגבוהה ביותר.

החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום והניסיון שלה בבניית אתרים, קידום שלהם ושיווק עסקים בדיגיטל, עוזרת למיתוג ולעיצוב הלוגו והמוצרים השונים של בית העסק ברמה מקצועית גבוהה יותר ונכונה יותר לבית העסק.

החברה שמה דגש על מאפייני העסק ובכל מה שקשור לעיצובי האתר יהיה דגש רחב על חוויית המשתמש באתר שלכם שהוא פרמטר חשוב גם לשביעות רצון הגולשים שלכם והגדלת אחוזי ההמרה באתר וגם לקידום האורגני של האתר בגוגל.

הליך עבודת עיצוב גרפי ומיתוג עם החברה:

1 – בונים אפיון בשיתוף פעולה עם בעל העסק. אוספים את המידע הנדרש לביצוע העבודה.

2 – ביצוע של מחקר מתחרים. הכרת המתחרים הנה חיונית על מנת ליצור בידול עסקי ולהבין את הלך הרוח בתחום.

3 – יצירת קונספט ראשוני – אפיון אחרון ביחד עם בעל העסק ליצירת רעיון עיצובי אפשרי. לאחר הסכמת הלקוח נעבור אל תהליך העיצוב.

4 – עיצוב – תהליך ביצוע העבודה בפועל והכנת הסקיצות הראשונות לעיצוב בהתאם לאפיון עם הלקוח.

5 – הצגת הסקיצות והאפשרויות בהתאם לחבילת העיצוב.

6 – בחירת העיצוב והתאמות אחרונות.

7 – עיצוב מוצרים שונים בהתאם ללוגו ולקונספט העיצובי שנבחר ולמה שסוכם בחבילה: קאבר לדף פייסבוק, עיצוב האתר, עיצוב חתימה אלקטרונית, באנרים, מעטפות, כרטיסי ביקור ועוד.

קידום אתרים

ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן

פעמים רבות, אנחנו בגל ים סטודיו נשאלים ע"י לקוחותינו שאלות חשובות ודומות כמו: "מה ההבדל בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים ממומן?", "במה כדאי יותר

עיצוב ופיתוח של דף נחיתה
בלוג

עיצוב ופיתוח של דף נחיתה

דפי נחיתה הם הדרך שלכם לתקשר עם הלקוחות שלכם מדי פעם, כאשר יש לכם משהו חדש לומר להם וללקוחות חדשים שאינם מנויים בהכרח על רשימת…