תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

דף נחיתה

דף נחיתה שלא כמו אתר שמכיל המון עמודים בתוכו, דף נחיתה הוא בעצם דף אינטרנטי בודד, דף מסוג זה נעשה בדרך כלל לשימוש של השארת פרטים, גולשים מגיעים לדף זה מפרסומים שונים ברחבי האינטרנט, אם לדוגמה חיפשו מוצר מסוים או שירות מסוים דרך קישורים ו\או פרסומת.

התפקיד של דף זה הוא בעצם לרכז את הגולש שהגיע אליו למסר מסוים כלשהו, אם למכירה ואם לשכנוע ואז לגרום לאותו גולש להשאיר את הפרטים שלו (חלק זה בדף נקרא CTA או בעברית – הנעה לפעולה) ובכך להביא אותו למצב של קניית המוצר או השירות. בכל אופן, המטרה העיקרית של דף נחיתה, היא לגרום לגולש תחושה שהוא הגיע בדיוק לשירות או המוצר שהוא חיפש.

ב 90% מפעמים כאשר דף כזה לא ממוקד או להיפך מוצף יותר מדי במידע זה עלול לגרום לגולש לנטוש את הדף ואז אותה פעולה שרצה מפרסם הדף שתקרה פשוט לא תקרה. כשמפרסם בונה דף נחיתה למוצר כלשהו, המטרה שלו היא להעלות את יחס ההמרה.

אנחנו בגל ים סטודיו מקצוענים ברמה הכי גבוהה כשזה מגיע לעיצוב דפי נחיתה, הנה כמה דוגמאות:

 

לעומת אתר אינטרנט גדול ומלא לדף נחיתה יש יתרונות רבים, ראשית כל, מדובר בדף בודד, קצר וקולע, הוא מציג לגולש (שהוא בעצם לקוח פוטנציאלי) שירות או מוצר מסוימים בצורה מתומצתת וקולעת. לגולש לוקח בערך 3 שניות בממוצע להחליט אם הדף שהוא רואה מוצא חן בעיניו, עקב כך יש סבירות גבוהה שגולש שמגיע לדף מסוג זה, לא תהיה לו הסבלנות לקורא תוכן ארוך בכדי להתרשם מהמוצר, הוא יחפש משהו תמציתי, ממוקד ולעניין, סוג של פרסומת בעצם.

מעבר לזה, דף נחיתה בדרך כלל יהיה מעוצב ובעל אלמנטים גרפיים מזמינים ומעודדים, שיגרמו לגולש לבצע פעולה, לדוגמה – תמונה מעניינת של המוצר, טופס להשארת פרטים, מלל קצר וקולע, מסר שיניע לפעולה, כפתור רכישה, רישום לרשימת תפוצה ועוד.

ברוב המקרים, דף נחיתה בא לתת "פוש" כשאר מפרסם מתחיל בפרסום אגרסיבי ומפולח ייעודי של המוצר או השירות שלו, דפי נחיתה מאפשרים למפרסם לא להיות "מחויב" לקו העיצובי של אתר המוצר או השירות, יש לו את החופש העיצובי לעשות עם הדף כראות עיניו, זהו יתרון גדול מאוד.

אם תשימו לב, רוב המודעות שמופיעות במנוע החיפוש של גוגל מפנות לדפי נחיתה ולא לאתרים.

עקרונות בסיסיים ליצירת דפי נחיתה

  • עיצוב מקצועי שיהיה נעים לעין ובשפה הגרפית הנכונה.
  • כותרת מושכת וברורה שתיתן מענה או תעניין בצורך הבסיסי של הגולש.
  • טקסט קצר וקולע על השירות או המוצר. מפרט תכני אם צריך.
  • תמונה להמחשת השירות ו/או המוצר.
  • טופס להשארת פרטים.
  • קישור למידע בהרחבה על המוצר (לדף המוצר באתר).
  • המחשה של המוצר או השירות בעזרת עדויות ו\או תמונות.

לחצו כאן לשיווק באינטרנט

שאלות תשובות בנושא דף נחיתה

מה זה דף נחיתה באינטרנט

זה הדף הראשון שאליו הגיע הגולש, זהו דף שיווקי עם מלל פרסומי ועיצוב המותאם בעבור אותו מוצר או שירות אותו אני מעוניין לקדם שמטרתו לייצר פניות מלקוחות חדשים. דף נחיתה מקצועי יכלול בתוכו מידע רלוונטי לשאילתה שהגולש כתב בגוגל ו/או הגיע ממקום אחר, לרוב יהיה הדף נגיש ויזואלית עם מספר טלפון לחיוג מהיר וטופס ליצירת קשר עם בעלי דף הנחיתה.

למה מיועד דף נחיתה?

דף נחיתה מיועד לייצר לך פניות ממקורות שונים, תלוי בסוג דף הנחיתה – מגולשים אשר מחפשים את המוצר או השירות שאתה מציע באינטרנט. מטרתו של דף הנחיתה היא לייצר פעולה מיידית עם לקוח פוטנציאלי שמעוניין בשירות או במוצר מבלי “להעמיס” עליו מידע. הלקוח הפוטנציאלי מקבל מספר פרטים מסקרנים בדף נחיתה ומבצע פעולה של יצירת קשר באמצעות השארת פרטים בטופס יצירת קשר.

מה המחיר לדף נחיתה

המחירים בשוק נעים מ 0 ₪ בשיטת "עשה בעצמך" דרך מערכות חינמיות שקיימות בשוק ועד כ 2,500 ₪ שיכלול את כל השירותים כגון עיצוב גרפי, כתיבת תוכן, קופירייטינג ופיתוח, ייתכנו עלויות נוספות כגון רכישת דומיין ואחסון דף הנחיתה.

אילו סוגי דפי נחיתה קיימים?

קיימים סוגים שונים של דפי נחיתה כגון – דף נחיתה למודעות גוגל, דף נחיתה לפייסבוק, דף נחיתה באתרי מסחר, דף נחיתה תודה, דף נחיתה באתר או דף נחיתה שעומד בפני עצמו. כמו כן לא להתבלבל ישנו מוצר דומה שנקרא דף מכירה שיכלול סליקה

איך בונים דף נחיתה טוב?

ראשית צריך להיכנס לראש של הגולש וקהל היעד, לכתוב בשפתו ולרמתו, ליצור עיצוב גרפי מותאם לעולמו, לתת מידע רלוונטי, לכתוב כותרת מניעה לפעולה

מיתוג עסקי
בלוג

חברה לעיצוב גרפי

חברה לעיצוב גרפי – לא קל לצאת בימינו לרחוב מבלי להיחשף לפרסומות נסתרות או גלויות, הווה אומר – בין אם הפרסומת פונה אלינו ישירות, או

שיטות לבחירת חברת קידום אתרים
בלוג

שיטות לבחירת חברת קידום אתרים

אז בואו נתחיל בכך שהכי חשוב כמו בכל דבר להתחיל בחיפושים ולסמוך בעיקר על האינסטינקט שלכם כמדובר בחירת חברת הקידום שלכם (אלה אם יש לכם את הניסיון הדרוש לכך). אך במאמר…..

עיצוב ותכנון אתר אינטרנט בניית אתרים קידום אורגני
עיצוב אתרים

בניית אתרים קידום אורגני

בניית אתרים קידום אורגני הם שני תחומים שונים ששילוב נכון שלהם יביא ליצירת אתר ועסק מצליח. החשיבות של אתר אינטרנט לעסק עולם העסקים השתנה ללא הכר