איך בוחרים חברה לקידום אורגני?

תוכן עניינים

איך בוחרים חברה לקידום אורגני? קידום אורגני היא מטכניקות הפרסום המובילות בעולם, במיוחד בעולם הדיגיטלי.

יש אומרים אפילו שהיא טכניקת הפרסום הטובה ביותר. היא פועלת לטווח הארוך אולם בטווח זה היא מציגה את התוצאות הטובות ביותר והמשתלמות ביותר כלכלית עבור הלקוח.

יתרה מכך – להיות ראשון בגוגל לביטויי מפתח בתחום שלכם ימצב את העסק שלכם כאוטוריטה בתחום בעיני הגולשים וכן בעיני מתחרים אחרים שלכם.

כדי לבצע את עבודת הקידום בצורה מקצועית ואפקטיבית צריך לעבוד מול חברת קידום מקצועית, יסודית, בעל קשרים, משאבים וכמובן ניסיון רב בתחום.

אז איך בוחרים חברה לקידום אורגני? הנה כמה פרמטרים שכדאי לשים אליהם לב.

כיצד לבחור חברה לקידום אורגני?

קידום אורגני הוא אחת מטכניקות הקידום והפרסום המובילות בעולם, במיוחד בתחום מנועי החיפוש והדיגיטלי. חלקם אפילו אומרים שזו טכניקת הפרסום הטובה ביותר. זה עובד לטווח הארוך, אבל בטווח הזה הוא מציג את התוצאות הטובות והחסכוניות ביותר עבור הלקוח. אז איך בוחרים חברה לקידום אורגני? להלן כמה פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם.

  • מערכת יחסים אנושית: בראש ובראשונה, הבסיס לכל שירות שתקבלו בכל תחום חייב להיות מערכת יחסים אנושית. קידום אורגני הוא תהליך שבו משקיעים לפחות כמה אלפי שקלים בחודש ואף אחד לא רוצה להוציא סכום כזה ולהרגיש שעושים לו טובה. האווירה בין חברת הקידום ללקוח צריכה להיות חיובית, מלאת אנרגיות, אופטימיות וכמובן, אתם רוצים לדעת שאתם בידיים טובות ועובדים עם אנשי מקצוע אמינים וטובים.
  • כל השירותים במקום אחד: ישנן חברות פרסום רבות המציעות מגוון שירותי שיווק דיגיטלי במקום אחד, לרבות תוכן, עיצוב גרפי, בניית אתרים, קידום אורגני בגוגל, תשתיות שונות וכמובן פרסום בגוגל וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות ושיווק בפלטפורמות שונות. זה בסדר גמור כל עוד יש לחברה את המשאבים וכוח האדם הנדרשים לתת לכל מחלקה עבודה מקצועית וראויה עבור הלקוחות.
  • בניית קישורים נרחבת: חלק נכבד מעבודת הקידום מבוסס על בניית קישורים. לחברת הקידום צריכה להיות תשתיות טובות (לדוגמא לנו נכון להיום יש כ 150 אתרים ברחבי הרשת אשר בבעלותנו ואנו דואגים כל הזמן לתחזק אותם ובעזרתם למנף את הקידום עבור לקוחותינו), איכותיות וכמה שיותר ליצירת תיק קישורים איכותי לקידום האתר שלכם.
  • כתיבת תוכן: חברה טובה לקידום אתרים תכלול גם שירותי כתיבת תוכן לאתר שלכם. התוכן הוא חלק מאוד אינטגרלי וחשוב מתהליך הקידום ולכן חשוב שעובד מחברת הקידום יבצע את כתיבת התוכן לאתר שלכם ויבצע את האופטימיזציה בצורה מקסימלית.
  • בדיקת תיק העבודה: לבסוף, מבחן התוצאה הוא הפקטור החשוב ביותר, אם לספק השירות יש תוצאות בגוגל עבור הלקוחות כנראה שהספק מקצועי, יהיה מומלץ לבדוק את תיק העבודות של חברת הקידום. תיק העבודות לרוב מוצג באתר החברה ושם ניתן להתרשם מאתרים נוספים שחברת הקידום מקדמת ומה התוצאות שהוא מניב עבורם.

הבסיס לכל שירות שאתם מקבלים בכל תחום חייב להיות יחס אנושי. קידום אורגני הוא הליך שמשקיעים בו לפחות כמה אלפי שקלים בחודש ואף אחד לא רוצה להוציא סכום כזה ולהרגיש שעושים לו טובה. האווירה בין חברת הקידום ללקוח צריכה להיות חיובית, מלאת אנרגיות, אופטימיות וכמובן שאתם רוצים לדעת שאתם בידיים טובות ועובדים מול אנשי מקצוע אמינים וטובים.

כל המטרייה במקום אחד, יש חברות פרסום רבות המציעות מגוון שירותי שיווק דיגיטלי במקום אחד, כולל תכנים, עיצוב גרפי, בניית אתרים ותשתיות שונות וכמובן גם ניהול קמפיינים ושיווק בפלטפורמות השונות. זה בסדר גמור כל עוד יש לחברה את המשאבים וכוח אדם הנדרש לתת לכל מחלקה את העבודה המקצועית והראויה עבור הלקוחות. אם בחברה עובד אדם אחד שעושה את הכול זה צריך להדליק לכם נורה אדומה. גם אם הוא מקצוען במה שהוא עושה, סביר להניח שאם יש לו כמה לקוחות בכמה תחומים שונים הוא יתקשה לבצע את העבודה.

בניית קישורים ענפה, חלק ניכר מעבודת הקידום מתבסס על בניית קישורים. על חברת הקידום להיות בעלת תשתיות טובות, איכותיות ומרובות ככל האפשר ליצירת תמהיל קישורים איכותי לקידום האתר שלכם. חברת קידום מתחילה או מקדם אתרים נטול משאבים יתקשה לקדם את האתר שלכם, במיוחד בתחומים תחרותיים ברמה בינונית ומעלה. 

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

כתיבת התכנים לאתר, חברת קידום אתרים טובה תכלול גם שירותי כתיבת תוכן לאתר שלכם. התוכן הוא חלק אינטגרלי וחשוב מאוד מהליך הקידום ולכן חשוב שעובד מטעם חברת הקידום יבצע את כתיבת התוכן לאתר שלכם. גם אם הלקוח רוצה לכתוב בעצמו תכנים לאתר שלו זה בסדר גמור, אולם לרוב יצטרך תגבור של תוכן מחברת הקידום כדי לשמור על האתר מעודכן לעתים קרובות ולהעלות תכנים המותאמים מצד אחד לגולשים ומחלקים להם ערך ומצד שני מותאמים לצרכי קידום.

בדיקת תיק עבודות, כפי שציינו קודם לכן לבסוף, כדאי יהיה לבדוק את תיק העבודות של חברת הקידום. תיק עבודות זה מוצג לרוב באתר החברה ובו תוכלו להתרשם מאתרים נוספים שחברת הקידום מקדמת ואילו תוצאות היא מניבה עבורם. כך תוכלו לקבל מושג לגבי האם חברת הקידום מספיק טובה גם לקדם אתכם.

כאשר בוחנים חברה לקידום אתרים, חשוב לשאול שורה של שאלות כדי לוודא שהן מתאימות לצרכים שלכם. להלן כמה שאלות מפתח שהיינו ממליצים לכם לשאול:

  1. מה הניסיון שלכם בתעשייה שלי ובכלל? ניסיון בענף הספציפי שלכם יכול להיות יתרון משמעותי (אבל זה לא חובה). לחברה כבר תהיה הבנה טובה של קהל היעד שלכם, המתחרים והאתגרים הספציפיים לתעשייה ויהיה לכם תשתית של אתרי תמיכה למינוף ויצירת קישורים רלוונטיים.
  2. האם תוכלו לספק תיאורי מקרה או דוגמאות לעבודות קודמות? כמובן גם פה באם מדובר בחברה חדשה ייתכן ולא יהיה להם מה לספר או במה להתאדר אבל אין זה מעיד שהחברה לקידום אתרים אינה מקצועית ו/או עם רצון טוב להצליח ולהביא אתכם למקום הראשון, אבל זה בהחלט יכול לתת לכם מושג ברור לגבי איכות העבודה שלהם והתוצאות שהם השיגו עבור לקוחות אחרים. עדיף אפילו אם הדוגמאות האלה רלוונטיות לענף שלכם (שוב, לא חובה יש לכך יתרונות וגם חסרונות כמו בכל דבר).
  3. אילו שירותים אתם מציעים? חברות מסוימות עשויות להציע רק SEO, בעוד שאחרות מספקות חבילה מלאה של שירותים כולל יצירת תוכן, שיווק במדיה חברתית, PPC ועוד. ודאו שהם מציעים את השירותים שאתם מעוניינים בהם.
  4. איך ניגשים לקידום אתרים וקידום אתרים? התשובה שלהם יכולה לתת לכם תובנה לגבי האסטרטגיות והפילוסופיות שלהם. חפשו חברות המשתמשות בטכניקות SEO אתיות, "כובע לבן" ולא "כובע שחור" (בשלב זה לא נרחיב על כך אבל אתם מוזמנים ליצור קשר ונספר לכם).
  5. איך מודדים הצלחה? חברה טובה צריכה להיות מסוגלת להגדיר בבירור איך נראית הצלחה וכיצד היא תימדד. זה כולל לעתים קרובות מדדי ביצועים מרכזיים (KPIs) כמו תנועה אורגנית אל מול תנועה ממומנת מהפלטפורמות השונות, שיעורי המרות ודירוגים עבור מילות מפתח ספציפיות.
  6. באיזו תדירות אקבל דוחות? דוחות שוטפים הם חיוניים למעקב אחר ההתקדמות ולהבטחת שקיפות. ודאו שתזמון הדיווח שלהם תואם את הציפיות שלכם (המלצה שלנו היא דוח חודשי אוטומטי שמשקף את ההתקדמות ושיחה לרבעון גם על מנת לקבל סטטוס וגם על מנת לחשוב על הצעדים הבאים).
  7. מה מבנה התמחור שלכם? חשוב שתבינו כמה אתם צפויים לשלם, ועל מה בדיוק תשלמו. ודאו שמבנה התמחור שלהם ברור, שקוף ומתאים לתקציב שלכם, התייחסו לעלויות נוספות במידה ויתבקשו דברים נוספים בהמשך, לדוגמא כמה יעלה לכתוב תוכן נוסף, כתבות PR ב YNET או וואלה? האם המחיר כולל קישורים וכד.
  8. איך הם נשארים מעודכנים בשינויים בתעשייה? עולם קידום האתרים מתפתח כל הזמן. חשוב שהחברה תתעדכן עם השינויים הללו כדי לספק את השירות הטוב ביותר שאפשר ולבצע אופטימיזציה בהתאם לשינויים באלגוריתם של גוגל והכלל.
  9. מי יעבוד על האתר שלכם? לדעת מי יהיה אחראי על האתר שלכם יכול לתת לכם מושג טוב יותר על רמת השירות המצופה. זה יכול גם לעזור לדעת אם יהיה לכם מנהל חשבונות ייעודי.
  10. מהו התהליך שלכם להתאמת אסטרטגיות המבוססות על תוצאות? חברת קידום טובה צריכה להיות מסוגלת להפגין גמישות ויכולת הסתגלות, להתאים את האסטרטגיות שלה על סמך התוצאות שהם רואים.

זכרו, המטרה של שאלות אלו היא להבטיח שהחברה מסוגלת, אמינה ומתאימה היטב לצרכים הספציפיים שלכם. רוצים לבדוק אם אנו עומדים בקריטריונים שלכם? נשמח לתאם שיחה, מלאו פרטים.

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם עם ניסיון בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל), חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט מעל 2 עשורים.

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
לקוחות אומרים עלינו
התייעצו עם מומחה

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים

רגע לפני שאתם הולכים מכאן

אנחנו נשמח לתת לכם ערך
אם ברמת השירות, זמני התגובה שלנו והיכולת לאפיין את כל התהליך מולכם ולתת לכם מוצר פשוט יותר חכם וטוב.
מלאו פרטים ונתראה בצד השני!

צריכים עזרה?

מלאו פרטים עכשיו!
ותקבלו שיחת ייעוץ חינם

Call Now Button