עיצוב אתרי תדמית

השפעה של עיצוב אתר על המכירות

אנשים רבים אינם מודעים לכמות ההשפעה שיש לעיצוב האתר על הלקוחות הפוטנציאלים. טעות נפוצה של בעלי עסקים מתחילים היא לחלק את התקציב בין תחומים שונים ולא להשקיע מספיק בנראות של האתר. במאמר זה נסביר כיצד עיצוב אתרי תדמית יכול להשפיע על המכירות בחברה.

עיצוב אתרי תדמית ומכירות

ברגע שיש לך צורך לפנות לאיש מקצוע לצורך בניית אתר תדמית או לבנות את האתר בעצמך (אם יש לך את הכישורים הנדרשים), ככל הנראה, אחת המטרות העיקריות שלך, היא להראות לאנשים שאתה "קיים" והאתר החדש הוא בעצם הפנים של החברה שלך באינטרנט.

כמו שציינו מקודם, לעתים, האנשים לא מבינים את החשיבות של העיצוב ועד כמה זה יכול להכריע האם העסק שלך יצליח באינטרנט או לא.

מתי בפעם האחרונה רכשת משהו דרך האינטרנט? תנסה להיזכר ולחשוב על כל תהליך הרכישה, מאז שמצאת את האתר ועד ללחיצת כפתור "שלם" באתר. מה משך אותך לקנות דווקא באתר הזה? למה לא המשכת לחפש מוצרים באתרים אחרים?

חשוב להבין כי כל התהליך קורה באופן תת מודע וחלק גדול מהאנשים לא יצלחו להצביע על דבר ספציפי שגרם להם לרכוש דווקא באתר הזה ואם תכריח אותם לענות, הם יתחילו לתת תשובות רציונליות כגון "המחיר היה משתלם", למרות שבפועל בכלל לא בדקו מחירים באתרים אחרים.

גולשים שהגיעו לעמוד זה התעניינו גם בפרטים אודות קידום אתרים

אז הסוד הוא עיצוב ידידותי ונוח

ברגע שגולשים נכנסים לאתר שלא נראה להם אמין, הם מיד יוצאים ממנו ובטוח לא מקלידים את פרטי האשראי שלהם בשדות. אך תחשבו על זה, מה זה בדיוק "אמין", כיצד הגולש מחליט אם האתר מספיק "אמין"? הכל תלוי בעיצוב. ברגע שלקוח פוטנציאלי נכנס לאתר, הוא ישר שופט בתת מודע עד כמה העיצוב נראה מקצועי ואם לדעתו האתר נראה חובבני, מיד יצא ממנו ויעדיף לרכוש את המוצר באתר אחר.

על מנת שהאתר יראה מקצועי, חשוב שהצבעים באתר יתאימו לסגנון של המוצר והעסק. לדוגמה, אם מדובר על חברת הייטק, מאוד מוזר שצבע הרקע באתר יהיה ורוד – זה יצביע על חוסר מקצועיות מוחלטת והאנשים יחששו להשתמש בשירותים של חברה זו. עם זאת, במידה ומדובר על אתר שמשווק צעצועים לילדים, הרקע הורוד יכול להיות מעולה ומושך.

לסיכום, עיצוב אתר תדמית הוא עניין מורכב וחשוב למסור את העבודה למעצב מקצועי שידאג להפוך את האתר שלך למושך ולגרום לעסק שלך להצליח!

לחצו כאן לפרטים אודות שיווק באינטרנט