פרסום באינטרנט זה תהליך שכולל אסטרטגיה מנצחת ושימוש בכלים חכמים

פרסום באינטרנט זו הדרך הזולה והיעילה ביותר להגיע לקהל היעד שלך ללא כל תלות בגודל העסק שלך בהשוואה לכלי פרסום כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונות וכדומה.
מה זה בדיוק פרסום באינטרנט?
פרסום באינטרנט הוא תהליך שבו עסק מפרסם את עצמו במגוון מאוד רחב של כלים פרסומיים שונים בכדי להשיג תנועה, לידים ומכירות של שירותים ו/או מוצרים של העסק.
המונח פרסום באינטרנט מתאר קשת רחבה של כלי פרסום כגון: פרסום ברשתות חברתיותקידום אורגניקידום ממומןדיוור אלקטרוני, קניית מדיה וערוצים רבים נוספים.
אבל המשותף לכל הכלים הללו הוא שהם מאפשרים לנו להגיע ולפרסם את המוצרים של העסק שלנו לקהל היעד המתאים.
בכתבה זו אסקור את כלי הפרסום הנפוצים ביותר באינטרנט ואת האסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר לפרסום מסוג זה.

שימוש בכלי פרסום זה מעולה אבל, אתה צריך גם אסטרטגיה מנצחת

כלי הפרסום השונים מאפשרים לנו להגיע לקהל היעד המתאים אבל, בכדי להצליח ולמכור יותר צריך גם אסטרטגיה מנצחת.
כל הכלים שהזכרתי קודם כמו: קידום ממומן, קידום ברשתות חברתיות הם כלים שמאפשרים לנו להגיע לקהל מסוים ואף מאפשרים לנו לפלח את קהל היעד שמתאים לעסק שלנו.
אבל, זה לא מספיק!
קהל הצרכנים השתנה בשנים האחרונות, הפרסום המסיבי באינטרנט גרם לצרכן "להתרגל" ולהתעלם מהפרסומות "הרגילות".
אפילו פרסום מאוד ממוקד לקהל יעד מאוד ממוקד, כבר לא משיג את התוצאות שניתן היה להשיג בעזרתו בעבר.
הפרסום הישן עובד פחות יעיל בגלל תופעות כמו “עיוורון באנרים” שבה הגולש מתעלם באופן לא מודע מפרסומות.
ויש גם התעלמות מודעת מפרסומות באמצעות שימוש בתוכנות שחוסמות פרסומות שהפופולריות שלהם רק עולה בקרב הגולשים.
פרסום מסורתי באמצעות באנרים כבר לא עושה את העבודה כמו פעם ויש צורך באסטרטגיה שונה בכדי למשוך את תשומת ליבו של הצרכן.
זו הסיבה שבגללה אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן הפכה לאסטרטגיה המובילה בעולם הפרסום באינטרנט.

מהי אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן?

שיווק באמצעות תוכן זו אסטרטגיה שיווקית שבה בעל העסק מייצר תוכן חינמי בעל ערך שאותו הוא מפיץ לקהל של מתעניינים.
בשיווק באמצעות תוכן במקום לכפות על הלקוח את הפרסומות שלנו, אנו מגישים לו תוכן בעל ערך שהוא מעוניין בו.
בשיווק באמצעות תוכן, אנחנו נותנים מענה לצרכים של קהל היעד שלנו.
אנחנו גורמים להם לראות בנו, בעסק, כמקור מידע מהימן ששווה להקשיב לו וכך גם קל יותר לקבל את ההמלצות שלו.
הנגישות והזמינות הרבה של מידע באינטרנט גורמת גם ללקוחות שלנו לחפש ולאתר מידע מתאים לפני רכישה של מוצר או שירות כזה או אחר.
גולשים רבים מחפשים מידע שיסייע להם לפני רכישה, מידע בצורה של מדריכי קניה, סרטוני הדרכה, שאלות ותשובות בפורומים מקצועיים או קבוצות עניין ברשתות חברתיות או כל תוכן אחר שמתאים לתחום הרלוונטי למוצר.
ברגע העסק הופך ליצרן תוכן מקצועי בתחום, הוא הופך לאוטוריטה בעיני הגולש ומשם הדרך לרכישת מוצר מהעסק היא הרבה יותר פשוטה וקלה.
שיווק באמצעות תוכן עושה שימוש במגוון של כלי פרסום באינטרנט.
כלים שמאפשרים למשווק להגיע לקהל היעד הרלוונטי למוצר או השירות שאותו אנו מעוניינים למכור.
חלק מהכלים מאוד מתוחכמים ונדרש ידע מקצועי מתאים בכדי לעשות בהם שימוש או בכדי לקבל החלטה איזה כלי פרסום מתאים יותר ואיזה מתאים פחות למוצרים או לשירותים של עסק כזה או אחר.

 

קידום אורגני או ppc

סקירת הכלים המשמשים לפרסום באינטרנט

כתיבת בלוג

ניהול בלוג לעסק מאפשר ליצור ערוץ תוכן שדרכו העסק יכול לספק תוכן שמעניין את קהל הצרכנים הפוטנציאלי שלו ולהפנות מהתוכן הזה אל המוצרים השונים שנמכרים בעסק.
כך לדוגמה חנות לכלי גינון יכולה להקים בלוג שיספק תוכן בעל ערך לקהל גדול שעשוי להיות קהל הצרכנים שלהם.
תוכן כדוגמת: מדריכי שתילה, טיפוח ותחזוקה של צמחים שונים, הדרכה לשימוש בכלי עבודה שונים וכדומה.
הקוראים שיגיעו למידע בעל ערך, יחשפו למוצרי העסק ויטו יותר לרכוש אותם מאשר מוצרים של עסק מתחרה אחר.

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל משמש בכדי "לדחוף" את התוכן המעניין שהעסק מייצר (וגם את דפי המוצרים) במעלה תוצאות החיפוש.
לעליה בדירוג תוצאות החיפוש יש אפקט כפול גם של הגברת התנועה לאתר העסק וגם לעליה במוניטין העסק.
כאשר הגולשים רואים שאתר העסק ממוקם במעלה תוצאות החיפוש בביטויים רלוונטיים, הם נוטים לחשוב באופן הבא: "אם הוא מקום ראשון בגוגל, זה סימן שהוא מאוד טוב בשביל להיות שם".

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן זו דרך נוספת להשיג תנועה מפולחת וממוקדת של גולשים המתעניינים בתחום מסוים.
כלי הפרסום הממומן מאפשרים להגיש פרסומות לקהל יעד נבחר באמצעות שימוש ברימרקטינג  שמאפשר לנו לחשוף את כל הגולשים שהגיעו לאתר שלנו לפרסומות מסוימות.
כלי הפרסום מאפשרים לנו גם לנסות מספר סוגי של מודעות ולבצע תהליך שנקרא A/B testing ובו אנו בודקים את יעילות הפרסומות השונות באמצעות שינויים של פרמטרים מסוימים בדפי הנחיתה ואבחון האפקט שהם יוצרים על קהל יעד זהה.
קידום ממומן בגוגל מאפשר לנו גם פרסום ברשת התוכן של גוגל שבה שותפים אתרי תוכן רבים וחשובים מכל העולם המציגים את פרסומות התוכן של גוגל.
פרסום ברשת התוכן של גוגל מאפשר לנו להיכנס "בדלת האחורית" לאתרים מאוד נחשבים (כמו עיתונים, אתרים מקצועיים ועוד).

ניהול דפי פייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק מקשרת בין אנשים, בני משפחה, חברים וגם עסקים.
עסקים רבים יודעים שהם צריכים להראות נוכחות בפייסבוק, הם פותחים דפי פייסבוק אך לא תמיד בעלי העסק מבינים כיצד ניהול של דף פייסבוק צריך להתנהל.
לא תמיד עסקים יודעים כיצד להקים קהילת צרכנים סביב הדף העסקי, כיצד ליצור מעורבות או איך ליצור תוכן שיוצר עניין בקרב קהילת הצרכנים.
חשוב להבין שדף עסקי בפייסבוק מיועד בכדי ליצור מערכת יחסים עם הצרכנים ולא רק כערוץ תקשורת חד סטרי לפרסום הודעות מטעם העסק.
ניהול דף עסקי בפייסבוק דורש מומחיות וניסיון שיווקי מתאים.

קידום ממומן בפייסבוק

קידום אורגני או ממומן בגוגל הוא צורת שיווק מונחית ביטויי חיפוש.
זאת אומרת, אנו מנסים לאתר את קהל היעד שלנו באמצעות ביטויי החיפוש שמשמשים אותם במנוע החיפוש בכדי לאתר את המידע בו הם מעוניינים.
קידום ממומן בפייסבוק שונה באופן מהותי מהקידום הממומן בגוגל.
בפייסבוק השיווק שלנו יהיה מונחה אנשים ולא ביטויי חיפוש.
אנחנו ננסה לייצר תוכן שימשוך אנשים, שיגיע לאנשים המתאימים ושיגרום להם לפעולה הרצויה לעסק שלנו.

פרסום ברשתות מבוססות תוכן

פרסום ברשתות מבוססות תוכן הוא פרסום של כתבות באתרי תוכן שונים כגון: עיתונים ואתרים מקצועיים בעלי תנועה איכותית ומשמעותית.
רשתות התוכן העיקריות הן: אאוטבריין וטאבולה המספקות למפרסם פלטפורמת פרסום שבה ניתן לפרסם קישור בולט ואטרקטיבי מאתרי תוכן כמו Ynet או אתרי תוכן גדולים אחרים אל עמוד תוכן פרסומי.
התוכן הפרסומי ברשתות אלה הוא פחות למטרה של מכירה ישירה אלא, יותר למטרה של יצירת תדמית מסוימת.

פרסום באינסטגרם

הפרסום באינסטגרם מיועד לעסקים המעוניינים להגיע לצרכן הקצה ולקהל יעד צעיר יותר שמעדיף תכנים בצורה של סרטוני וידאו קצרים וקלילים.
זהו ערוץ שיווקי מוצלח מאוד לעסקים בתחום האופנה, קוסמטיקה, תעשיית הכושר והדיאטה, גאדג'טים ועוד.
שיווק באינסטגרם הוא ערוץ לא כל כך מוצלח לעסקים המספקים שירותים או מוצרים לעסקים אחרים (B2B).

דיוור אלקטרוני ושיווק באמצעות רשימות תפוצה

דיוור אלקטרוני לעסקים הוא ערוץ שיווק יעיל וזול.
בדיוור אלקטרוני אנו בונים רשימות גדולות של אנשים שעשויים להשתייך לקהל היעד שמתאים לעסק שלנו.
אלו יכולים להיות לקוחות קיימים שלנו, מתעניינים שהתעניינו בעבר במוצרים שלנו או כאלה שהתעניינו בתכנים השונים שפרסמנו בפלטפורמות הפרסום השונות והשאירו פרטים המאפשרים לנו ליצור אתם קשר.
באמצעות מיילים אנו נפנה לקהל היעד ונגיש להם תוכן מעניין בתחום באמצעות ניוזלטר איכותי, ניצור אתם מערכת יחסים ונגרום להם להבין שכדאי להם לפתוח את המיילים שלנו כי הם מכילים ערך ולא רק פרסום.
שיווק באמצעות דיוור אלקטרוני זו אומנות שדורשת מומחיות בכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי.

"המוח" שמפעיל את הכלי הוא זה שעושה את ההבדל

כל כלי הפרסום שאוזכרו בכתבה הם רק כלים שמאפשרים להשיג תנועה ולהגיע לקהל יעד מתאים.
אולם, בסופו של דבר אנו רוצים למכור את המוצר או השירות שהעסק שלנו מספק.
כפי שצוין, זה לא מספיק להגיש לגולש פרסומת והוא כבר יקנה.
אומנות הפרסום באינטרנט לא תהיה שלמה בלי היכולת של המשווק ליצור את ההשפעה הרצויה על קהל היעד שלו.
זאת אומרת, לאחר שהשגנו תנועה של קהל היעד המתאים, אנחנו צריכים לגרום לו לקנות את המוצר או השירות של העסק שלנו.
אם לא נצליח לגרום לגולש לרכוש את המוצרים שלנו, כלי הפרסום שלנו לא יהיו שווים הרבה.
כאן אנחנו בגל ים סטודיו נכנסים לתמונה.
צוות המומחים שלנו יכול לספק לכל עסק את המעטפת השיווקית המלאה של פרסום באינטרנט.
מעטפת שיווקית שכוללת את הכלים המתאימים לעסק שלך בכדי להגביר מכירות.
אם אתה חושב שהגיע הזמן שגם העסק שלך יזכה לנתח מהעוגה הגדולה של פרסום באינטרנט, פנה אלינו.
אנחנו נתכנן עבורך את האסטרטגיה המתאימה ביותר ונבצע את הפרסום בצורה הטובה ביותר.

Save

Save

Save