ריטרגטינג בפייסבוק – סקירה קצרה וטיפים

בואו ללמוד איך לעשות ריטרגטינג בפייסבוק ריטרגטינג משמעותו לפרסם לגולשים על סמך ביקור והתעניינות באתר ואי השלמת פעולה מסוימת אותה כיוונתם אותו לעשות.

אסטרטגיית פרסום זו בפייסבוק מאפשרת להגיע לאנשים שהגיעו לאותה הנקודה אך לא סיימו את הפעולה. אנשים כאלו תוכלו "לרדוף" באמצעות מיילים או מודעות פייסבוק.
קמפיינים מסוג של ריטרגטינג בפייסבוק לרוב עולים פחות וממירים יותר, מה שהופך אותם ליעילים ומוצלחים,
בשל העובדה שמשתמשים מחפשים מותגים ומוצרים שהם סומכים עליהם וכך נוצר קשר בין בעל העסק למשתמש ולכאורה כולם מנצחים.
שלושת האסטרטגיות בעלות דרך נהדרת ליצירת קשר עם המשתמשים בשלבי המשפך, רצוי לבדוק מה עובד לעסק שלכם הכי טוב, כל אחד והריטרגטינג שלו.

אז איך מבצעים ריטרגטינג לפייסבוק – לאט ובזהירות 
תכירו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ותאפשרו להם להתאהב בכם לאט לאט. לא הכל עובד על המונח "אהבה ממבט ראשון".
אפשרו להם להכיר אתכם, את הצדדים הטובים והאיכותיים, המושכים והייחודים.
בהתחלה צרו מודעות בפייסבוק שיציגו אתכם כמותג וייראו זוהרות בעיניי הקהל שלכם. מודעות מסוג זה מושכות הקלקות וממירות באופן מיידי.
אתם יכולים לרוץ על קמפיין ריטרגטינג בפייסבוק שיראו מודעות למשתמשים שהיו מעורבים בדף בכל צורה שהיא. כאן תוכלו להתמקד יותר ביצירת לידים וכניסות.
בפרסום הראשון רצוי להשתמש בסרטון, כזה שמציג וממתג את העסק שלכם בצורה הטובה וברורה ביותר.
לאחר מכן, צרו קהל שצפה בסרטון וכך תגדילו את הלקוחות האיכותיים.

אפקט "הנדנדה" באסטרטגיית השיווק בריטרגטינג בפייס
כמה התלבטויות היה לכם בחיים על הוצאות כספיות או ניהול תזרים מזומנים? תמיד רציתם מוצר מסוים והרגשתם שאם עכשיו תוותרו הוא ייעלם ולא יישאר במלאי?
כמה פעמים הגורל עשה לכם מצפון שאם לא עכשיו אז מתי?
כשלקוחות נעים בין עמוד לעמוד באתר זה מעיד על התעניינות ומשיכה. בסופו של דבר, אין סיכוי שישוטטו באתר ולא ירכשו מוצר מסויים.
חשוב להשתמש בפייסבוק במודעות משתנות, עם כיתוב ייחודי ושונה בכל מודעה, אשר מושך את העין ושומר את הלקוח הפוטנציאלי קרוב אלינו.
זה עוזר בהמרות ואפילו "לגנוב" למתחרה את הלקוח.

לסיכום, חשוב לשמור על מערכת יחסים צמודה עם הלקוח, לדאוג לכך שיהיה עניין סביב מוצרים שהוא רכש בעבר.
הכל במידה, גם להציק ולנדנד לא תמיד יעבוד.