תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

באנרים לפייסבוק

באנרים לפייסבוק – הכל אודות עיצוב באנרים לפייסבוק – החוקים, הצורך של הלקוח ומה שבניהם..

עיצוב באנרים לפייסבוק זו מלאכה “קלה” שמים תמונה משכנעת, כותרת ומניעים לפעולה…ותגידו את זה למנהלי שיווק, מרבית האנשים חושבים כך, שהעיצוב פשוט וגורם להקלקות בצורה קלה, כאילו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחכים שרק תפרסם והם יקליקו. אז תרשו לנו לנפץ לכם את האשליה הזו..זה לא כך והרבה יותר גרוע…זה ממש לא עובד בצורה הזו.

על כל לקוח יש לך בממוצע כ 9 מתחרים מהאזור שלך, מעבר לכך ייתכן שהלקוח כבר אצלם והוא מרוצה מהשירות שהמתחרה שלך נותן, תוסיף לכך שייתכן שהוא בכלל לא רואה את המודעה שלך וגם אם רואה ייתכן שהמלל שתכתוב לא יהיה מספיק רלוונטי עבורו (בסיבה כלשהי) והפרמטר הנוסף הוא שהתמונה שתבחר לשים אינה מעניינת ולא תתפוס לו את העין.

איזה באנר נעצב על מנת לתפוס את העין של הלקוח?

לגבי עיצוב באנרים לפייסבוק או לכל פלטפורמה אין תשובה ברורה וחד משמעית, צד אחד העיצוב צריך לתפוס את העין עם צבע עז ובולט ואילו מצד שני אם התחום של הלקוח הוא גן ילדים, הרי לא תעצב באנר בפייסבוק בצבע בורדו!? אז אימצנו גישה של עיצוב “עז מתון”, המשמעות של כך היא שאנו נעשה את כל המאמצים ליצור עיצוב שיתפוס את העין בצורה נכונה ועם זאת ישתלב בצבע הלוגו של החברה, לדוגמה ראו מגוון באנרים שעיצבנו לקמפיין בפייסבוק:

 

 

אז בואו ננתח טיפה את מה שאנו רואים, אנו רואים באנר מחייך ומזמין, נדלג על שלב ההסבר על החיוך 🙂 כי זה ברור..אך שימו לב לצבעים של הבאנר ותשאלו את עצמכם האם הבאנר היה תופס אתכם, לשאלה זו 2 תשובות אפשריות, האחת כן והשנייה לא.. הלכנו לשאול 10 אנשים האם הבאנר הזה יתפוס אתכם, התשובות ברורות… אמהות (7) ענו שכן ואילו אבות (3) אמרו לא, מסיבה אחרת של שיווק וקהלי היעד אליהם אנו מטרגטים (אבל זה במאמר אחר).

הדבר הנוסף אליו אנו צריכים להתייחס שניגשים לעיצוב באנרים לפייסבוק מלבד העובדה שהבאנר צריך להזמין הוא שהבאנר צריך לדבר אליך, לדבר בשפתך ושיהיה מותאם לתקופת החיים אותה אתה עובר, בצרכים האישיים שלך ובעיקר להקשיב ולחבוט בבטן הרכה שלך שתגרום לך להקליק או שתגרום לך לעזוב לתמיד ולא לראות את דף הנחיתה ולתת צ'אנס למוצר/שירות אותו הלקוח שלך מוכר. ראו דוגמה ע"פ הדברים אליהם התייחסנו בכתבה זו.

 

ראו גם דוגמאות לבאנרים אנימציה לקמפיינים בפייסבוק:

קמפיין פייסבוק טוב יימדד בכמות הקלקות, הגורם הראשון של כמות ההקלקות הוא הבאנר, שלא יגידו לכם אחרת, לאחר מכן מה שכותבים בתוכן של באנר הקמפיין, ובסוף מודדים את יחסי ההמרה של דף הנחיתה. על קמפיין להיות דינמי, שיכלול מספר עיצובים (אנו ממליצים להתחיל מ 4 באנרים לפחות) ואילו במידת הצורך שינוי של עיצוב בהתאם למסקנות בשלב בו הקמפיין רץ.

שאלות נפוצות שמגיעים לעצב באנר לפייסבוק

מהו הגודל האידיאלי לבאנר לפייסבוק?

תמונת קאבר לדף העסקי: 312X820 . תמונת פרופיל לדף עסקי: מומלץ להעלות ב 320X320. גודל באנר פרסומת, אנו ממליצים על גודל 1200X1200

איך לעצב באנר לפייסבוק?

על מנת לעצב באנר לפייסבוק יש לעקוב אחר ההוראות של פייסבוק והחוקיות שלה אשר משתנה מעת לעת, הן ברמת הגדלים והפורמט, הן ברמת משקל הבאנר והן ברמת החוקיות שלה לגבי עניין ה 20%, לאלו שלא יודעים פייסבוק קבעה שחשוב לא לשים מודעות/באנרים עם יותר מ 20% מלל בבאנר, משמע במידה ותעברו על התנאים של פייסבוק ייתכן והמודעה לא תהיה מאושרת ובמידה וכן תהיה מאושרת צפו לחשיפות קטנות יותר מהרגיל ולעלות גבוה יותר לחשיפה.

כמה עולה באנר לפייסבוק?

מחיר של באנרי לפייסבוק יכול לנוע בין 0 ₪ אם אתם יצירתיים תוכלו לעשות זאת דרך מערכות חינמיות מתקדמות של הפקת באנרים כגון "canva" והם כוללות מספר פיצ'רים אך עם זאת מוגבלות עיצובית במקצת ועד תשלום חודשי קבוע למערכות הללו. או במידה ותבחרו לקחת שירותים של מעצב/ת גרפי/ת ומפתח או כל חברת דיגיטל בעלות שנעה בין 250 ₪ ל 450 ₪, המחיר הסופי יהיה תלוי הצרכים בבאנר.

מי צריך באנר לפייסבוק?

כל מי שיש לו דף עסקי, אתר אינטרנט או דף נחיתה ומעוניין להציג לקהל חדש את מרכולתו, כל מי שמבצע שיווק בפייסבוק ורוצה לבשר לקהל יעד שלו את המוצרים/שירותים שהוא נותן. כל מי שרוצה לקבל עבודה ולהגיע לקהלים חדשים.

החוקים של הקמפיינים של פייסבוק

אנו רוצים להביא לידכם כלי של פייסבוק אשר נותן לכם את היכולת להבין מהם ה 20% מלל בבאנר שתעצבו המדוברים, איפה ניתן לשלב את הכיתוב ביחס לתמונה והקומפוזיציה הכללית של הבאנר ועוד..

גל ים סטודיו מתמחים בעיצוב גרפי, מיתוג, יצירת לידים ע”י עיצוב דפי נחיתה נכונים, קידום אורגני, ניהול והקמה של קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק ועוד..אתם מוזמנים ליצור קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם, בואו לקבל את השירות הטוב ביותר בתחום השיווק באינטרנט. בנוסף מוזמנים ליצור קשר 

קידום אתרים אורגני מקצועי
SEO

קידום אתרים אורגני מקצועי

קידום אתרים אורגני מקצועי הוא למעשה טכניקת פרסום שבה חברת הקידום מבצעת פעולות שונות באתר העסק על מנת לקדם אותו במעלה תוצאות החיפוש בגוגל (העבודה

קידום אתרים אורגני מה זה SEO
קידום אתרים

קידום אתרים אורגני מה זה?

שלום לך, בעל עסק? אתה מתחיל את דרכך בשיווק ופרסום אינטרנטי ואתה בוודאי שומע שלל של מונחים לא מוכרים כגון: קידום אורגני, קידום ממומן, PPC,