תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

עיצוב באנרים

עיצוב באנרים והבנייה משפיעה על המרות וניהול הקמפיין שלך

עיצוב ובניית באנרים משפיעים ומניעים לפעולה, תרגיל זה ידוע בעולם השיווק, אם תוביל באנר ללא מידע וחוקים רלוונטיים לאחר אפיון נכון לדף נחיתה מקצועי ככל שיהיה אז כנראה שיחס ההמרה יהיה פחות ממה שציפית. לכן לכך דרוש מקצוען שיוכל לתת מענה מקיף ויכלול אפיון, הבנה של התחום, ידע בעיצוב גרפי, זיקה לשיווק וכל הכלים הללו יעניקו לך את המוצר הטוב ביותר עבורך, עיצוב באנר מקצועי.

כאשר ניגשים לעיצוב באנר צריך לקחת בחשבון שיש מותג מאחורי, ז"א קיים עיצוב לוגו לחברה בצורה מקצועית, להבין את קהלי היעד והמטרות לשמם אנו מעצבים את הבאנר.

אנו בסטודיו גל ים ממליצים על באנר בשילוב אנימצייה רק במקרה ומדובר בפרסום באתר עשיר בתכנים ש"גונבים" את ההצגה כגון ynet, walla, גלובס, כלכלית וכן הלאה, אבל ההמלצה רלוונטית אך ורק במצב זה כי העין כבר פוסחת מראש על אנימציה שמנסה לתפוס את העין, הבחירה שלנו היא לפסוח על פרסומות ולהגיע לעיקר, מתוך חשיבה שלא יגרמו לי לקנות או להיחשף למה שלא רציתי להיחשף בתחילה…לכן יש לנקוט באמצעים מקצועיים, שטוחים ככל שיהיו ובולטים בצבעם, או בכותרת מושכת, או במבצע..אך בשום אופן לא באנימציה זולה שתגרום לי לאי נוחות ולרצון לברוח מהדף הספציפי עליו אני נמצא.

מעבר לטכניקה של העיצוב לחברת גל ים סטודיו יש את היכולת והכלים לתת מענה לעיצוב באנרים לצורכי בניית קמפיינים לפרסום שלמים ועיצוב באנרים לדפי נחיתה ממירים והתאמות לגדלים לפרסום בפורטלים ורשתות הפרסום. עיצוב באנר יכול להיות משימה קשה אם אין אנו ממוקדים על המטרה, או שאננו מודעים לצורך של הבאנר…כשבאים אלינו עם בקשה לבאנר אנו שואלים מספר שאלות ומיד מבינים את הצורך, מאפיינים את לקוחות הקצה, את הדרך שעליהם לעשות על מנת להגיע לדף הנחיתה ומנסים לספק לצרכן הסופי את מה שהוא צריך, כל זאת על מנת ליצור יחסי המרה טובים.

 *הוספנו מחירון לעיצוב באנרים

לפני שנמשיך, הנה מספר דוגמאות של עיצוב באנרים שונים שנעשו ע"י הסטודיו:

דוגמא של עיצוב באנר GIF אנימציה

ראשית GIF יכול להתאים לבאנרים בפייסבוק ולקמפיינים בגוגל, פחות ליוטיוב.

באנר GIF אנימציה לדוגמא

 

אז מה זה בעצם הבאנר ומה תפקידו?

באנר זו מדיה פרסומית מעוצבת אשר אמורה לתת מידע ולהניע לפעולה לקוחות שמעוניינים במוצר או בשירות שלכם. את הבאנר ניתן לשלב באתרי אינטרנט רבים ומגוונים, החל ממדיות חברתיות ובאפליקציות שמיועדות למובייל, באינדקסים, בניוזלטר, דפי מידע, פורטלים ואתרי תוכן משותפים לגוגל בקמפיינים של גוגל. כמו כן לאחרונה נוסף שחקן חדש, באנר רימרקטינג, באנר זה עוקב אחר גולש שכבר היה באתר שלך והתעניין במוצר X.. האתרים שמפרסמים באנרים מרוויחים מהפרסום ואת הלקוח מעניינת החשיפה.

החלטתם לנסות לבדכם לעצב את הבאנר? מה תעשו על מנת שהבאנר ישקול כמה שפחות?

אם אפשרי תיצרו עיצוב גרפי בצורה וקטורית  וקטורית ב Animate או בתוכנת אילוסטרטור, בעדיפות לייבוא תמונה ל Animate , היות ותמונה זו תשקול יותר מגרפיקה וקטורית.
אם העיצוב הוקטורי שעיצבתם מכיל הרבה אלמנטים ואף יותר מדי, עדיף להשתמש בתמונה שטוחה, נאמר אפילו JPG או PNG היות ואלמנטים (למרות עצם היותם וקטורים) רבים מדי מכבידים על התמונה.
את התמונה הסופית על מנת להעלות לאתר אינטרנט כזה או אחר יש להוציא בקובץ קל בתוכנת פוטושופ ולבחור בפורמט הנכון, לא תמיד לכל בעל אתר נוח לעבוד עם קובץ כזה או אחר, לכן היינו ממליצים לכם לשוחח או לשלוח מייל בנושא למי שהולך להעלות את הבאנר לאתר, הוא כנראה כבר יכוון אתכם לקבצים ולדרישות הספציפיות שלו (תתפלאו עד כמה הוא מדויק). אודות סוגי הפורמטים השונים תוכלו לקבל מידע גם בכלי המיוחד של גוגל, פשוט תעלו את התמונה לבדיקת הגודל הנכון, הידעתם? לא ניתן לעבור את הגודל 150 KB בתמונה המעוצבת לקמפיין של גוגל.

רוצים שנעצב לכם באנרים איכותיים? עיצוב באנרים לקמפיינים שונים, עיצוב באנרים לצורך רימרקטינג, עיצוב באנר שיופיע בסליידר של האתר האינטרנט מבצעים ועוד התקשרו או תשאיר לנו פרטים בטופס צור קשר עוד היום. קבלו שירות מהיר ומקצועי, נסו אותנו 🙂

הפקות סרטוני תדמית – באנר אנימציה לשימוש בפייסבוק או באינסטגרפ

 שאלות נפוצות על עיצוב באנרים

מה זה באנר?

באנר הוא סוג של מודעה בולטת באתר אינטרנט, בגוגל, פייסבוק וברשתות החברתיות המכיל תוכן פרסומי ושיווקי על מנת למשוך לקוחות ולגרום להם להקליק עליו למטרת תנועה אשר תיצור בסופו של דבר המרה = מכירה

איך לעצב באנר?

על מנת לעצב באנר צריך להמחיש את המוצר או השירות בצורה ויזואלית, להעביר את המסר בצורה בהירה ושלא משתמע ל 2 פנים, שימוש בצבעים נכונים לאותו התחום, הנעה לפעולה ועוד...

מהם סוגי הבאנרים הקיימים?

ישנם סוגים שונים של באנרים לשימושים שונים – באנרים לפייסבוק, באנרים ליוטיוב, באנרים לגוגל רימרקטינג/ריטרגטינג,, באנרים לאינסטגרם, באנרים לתערוכות, באנרים לאירועים ועוד ועוד

כמה עולה עיצוב באנר?

עיצוב באנר סטטי נע בין 150 ₪ ל 450 ₪, כל עותק נוסף בגודל שונה יהיה מתומחר בהתאם לגודל ולכמות השינויים שצריך בין באנר לבאנר, בנוסף ישנו באנר אנימציה ב gif אשר מחיר נע בין 400 ₪ ל 1,200 ₪

פרסום בגוגל לעסקים
בלוג

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל לעסקים – המושג של קידום עסקים בגוגל כבר לא חדש במיוחד לבעלי עסקים רבים, זה במילים אחרות להגיד פרסום בגוגל לעסקים. אם גם

5 טיפים לעיצוב לוגו נכון
עיצוב לוגו

5 טיפים עבור עיצוב לוגו נכון

עיצוב לוגו נכון – השלב הבא לאחר הפתיחה הרשמית של העסק שלכם (ולעתים אפילו לפני כן בשלב התכנון והעלאת הרעיון והאפיון של העסק) היא להתחיל

בניית אתרים
wordpress

בניית אתרים

בניית אתרים – כל מה שרציתם לדעת על בניית אתר לעסק שלכם – היום כל בעל עסק מבין את החשיבות של בניית אתר אינטרנט לעסק.