תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

עיצוב דפי נחיתה

עיצוב דפי נחיתה ומרכיביו השונים

התכנון: תכנון, עיצוב ui של דפי הנחיתה אשר יהיו מותאמים לצורכי הלקוח בדגש חזק יותר לצורכי הקמפיין הגולשים. עיצוב ובניית דף הנחיתה יהיה כולל שילוב טופס התקשרות, קוד הטמעה של בדיקת המרה לאנליטיקס, ויזואלית ומסרים ברורים. הקמת דף נחיתה טוב תדרוש תכנון והקפדה לפרטים הקטנים כגון עיצוב באנרים לקמפיין הממומן, או באנר לדף הניוזלטר המעוצב שעשיתם, בעצם באנר הנעה לפעולה כל אשר יהיה צריך להיות תואם במסר ובשפה הגרפית שלו לדף הנחיתה, מהקמת מסע פרסום רימרקטינג בגוגל/יוטיוב וברשתות החברתיות ועד הקמת מסע פרסום בפייסבוק או בדף הפייסבוק המקצועי של חברתכם.

מהו דף נחיתה? דף נחיתה בהגדרתו הוא העמוד בו נוחת הגולש ויוצר אינטראקציה ראשונית והתעניין בטיזר שיצרתם מחוצה לעמוד הנחיתה. מטרתו של העמוד הוא ליצור ליד, תוך אג'נדה מאוד ברורה "מי שנכנס לדף הנחיתה ימלא פרטים או שיתקשר" ולכן אין משאירים הרבה ברירות בדף הנחיתה ולא גורמים לגולש הסחות דעת, כמו קישורים חיצוניים לאתר הבית, או כל קישור אחר חיצוני שיגרום לגולש לצאת מהעמוד.

אז למה לבצע בכלל עיצוב דפי נחיתה?

גדולי המעצבים לא באמת יודעים לעצב דף נחיתה, לרוב הם חושבים על יופי, גוון צבעים ובעיקר על אומנות כשהם מעצבים את דף הנחיתה, לכן אנו מאמינים מניסיון רב שנים שמי שמעצב דפי נחיתה צריך להבין ולנשום את עולם האינטרנט, להבין ב UI וב UX וכל זאת על מנת לגרום לדף להיות אפקטיבי, נושם ובעיקר מכונה שיוצרת לידים איכותיים!

מרבית הקוראים של דף זה קראו גם את המאמר בנושא עיצוב נוזלטר

אם אהבת את תיק העבודות צור איתנו קשר עוד היום להצעת מחיר אטרקטיבית ושירות אדיב ומהיר!

ראו מספר דוגמאות מצומצם של דפי נחיתה שעוצבו על ידנו, שימו לב לפרטים הקטנים, כל דף נחיתה והחוקים שלו

כאן תוכלו לצפות בכל המקבץ

 

אצלנו תקבלו את כל הפיצ'רים הבאים בדף הנחיתה שלכם ללא תשלום נוסף!

  • כפתור לחיוג מהיר בנייד
  • כפתור להודעת ווצאפ
  • טופס ליצירת קשר לצורך לידים/פניות
  • תוסף SEO
  • תוספי wordpress נוספים
  • שירות ותמיכה
  • גיבוי 30 ימים אחורה
  • אבטחת SSL
  • תוסף נגישות בלעלי מוגבלויות

 

אתם שאלתם, אנחנו עונים

מה זה דף נחיתה באינטרנט

דף נחיתה הוא עמוד בודד אשר מציג מוצר/שירות כלשהו ומטרתו היא פניה של לקוחות פוטנציאלים, לרוב מי שעושה שימוש בדף נחיתה יש לו הצורך לעשות קמפיין לצורך יצירת אינטראקציה עם לקוחות חדשים אשר יחשפו לדף הנחיתה.

למה מיועד דף נחיתה?

דף נחיתה מיועד לייצר לך פניות ממקורות שונים, תלוי בסוג דף הנחיתה – מגולשים אשר מחפשים את המוצר או השירות שאתה מציע באינטרנט. מטרתו של דף הנחיתה היא לייצר פעולה מיידית עם לקוח פוטנציאלי שמעוניין בשירות או במוצר מבלי “להעמיס” עליו מידע. הלקוח הפוטנציאלי מקבל מספר פרטים מסקרנים בדף נחיתה ומבצע פעולה של יצירת קשר באמצעות השארת פרטים בטופס יצירת קשר.

מה המחיר לדף נחיתה

המחירים בשוק נעים מ 0 ₪ בשיטת "עשה בעצמך" דרך מערכות חינמיות שקיימות בשוק ועד כ 2,500 ₪ שיכלול את כל השירותים כגון עיצוב גרפי, כתיבת תוכן, קופירייטינג ופיתוח, ייתכנו עלויות נוספות כגון רכישת דומיין ואחסון דף הנחיתה.

אילו סוגי דפי נחיתה קיימים?

קיימים סוגים שונים של דפי נחיתה כגון – דף נחיתה למודעות גוגל, דף נחיתה לפייסבוק, דף נחיתה באתרי מסחר, דף נחיתה תודה, דף נחיתה באתר או דף נחיתה שעומד בפני עצמו. כמו כן לא להתבלבל ישנו מוצר דומה שנקרא דף מכירה שיכלול סליקה

איך בונים דף נחיתה טוב?

בפלטפורמות חינמיות או דרך חברה לבניית אתרים ודפי נחיתה. ראשית צריך להיכנס לראש של הגולש וקהל היעד, לכתוב בשפתו ולרמתו, ליצור עיצוב גרפי מותאם לעולמו, לתת מידע רלוונטי, לכתוב כותרת אשר תניע את הגולש לפעולה

מי צריך דף נחיתה?

כל בעל עסק בתחילת דרכו שרוצה להציג את מרכולתו השירות/המוצר לקהל היעד שלו, כל מי שרוצה לבדוק היתכנות של המוצר/שירות שלו לפני שהוא מתחיל להוציא תקציבים גדולים בשיווק וכל מי שמקים קמפיין בגוגל או פייסבוק.

 

דף נחיתה לדוגמא בתחום התיירות

 דוגמה לעיצוב דף נחיתה בתחום הקליניקה ופטרת ציפורניים

דף נחיתה בתחום רכבי היוקרה – דוגמאות לעיצוב דף נחיתה בתחום הרכב

   עיצוב דף נחיתה לעורך דין – דף נחיתה של עו"ד מורכב..על עורכי דין חלה חוקיות בפרסום ודקויות שאנו כגולשים לא מודעים אליהם בכלל.

דרך אגב..האם אחד מדפי הנחיתה המוצגים פה גרמו לכם ללחוץ ע"ג הטופס צור קשר? במידה וכן סימן שעשינו עבודה טובה !

השאלה הקודמת מובילה אותנו לנושא הבא, הנעה לפעולה

כמעצבים דפי נחיתה צריך לשים דגש על עיצוב שיראה מליון דולר, מקצועי ועובד ברמת הטופס ללא תקלות, נכון מאוד..אך מטרתו הסופית של העמוד היא להיות מזמין ומניע לפעולה. עם עיצוב UI נכון ותכנון העמוד ומרכיביו, כותרת ראשית נכונה שמזמינה לקרוא את האינפורמציה של הדף והמסרים החשובים ומתן דגש על עיצוב טופס בולט אך נעים, מספר טלפון להתקשרות וכפתור לשליחת הנתונים שהגולש מילא, כך יעלו הסיכויים שהעמוד יעבוד בצורה נכונה וטובה ויצליח להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

אם עיצבתם כבר, או שאתם בשלב הקמה של קמפיין ואינכם יודעים מה לעשות, חייגו אלינו וקבלו ייעוץ חינם לפני, על מנת שלא תעשו טעויות מיותרות. הדבר יכול לחסוך לכם כסף מיותר ולידים איכותיים יותר, וכמובן שכך תוכלו גם לייעל את הכסף למקומות הנכונים. בהצלחה.

התאמה למובייל ולשאר המכשירים: עיצוב דף נחיתה חייב להיות מותאם לסלולר, למסכים עם רזולוציות שונות, היום כמעט מרבית המשתמשים יגיעו אליך מהמובייל ואת/ה לא רוצה למנוע מגולשים אלו לקבל מידע או לא להיראות בפניהם. חשוב שהדף יהיה נוכח בצורה טובה בכל הפלטפורמות על מנת שיעבוד כמו שצריך, לפני החשיפה והרמת המסך לגולשים ולקהל היעד עליך לבדוק את השימושיות ורק לאחר מכן לבצע את הקמפיין. יש לבדוק את השימושיות החל ממחשבי pc רגילים ועד למכשירי אנדרואיד שונים, טאבלים ipad/iphone וכד'

כשאתם לוקחים את ההפקה ובניית דף נחיתה מגל ים סטודיו מה זה יכלול?

שירות של עיצוב ובניית דף הנחיתה יכלול פגישה במידת הצורך, תכנון קומפוזיציה ומיקום התוכן, בחירת כותרות בולטות אשר יעבירו בצורה טובה וחכמה את המסר לגולש, הנעה לפעולה שתוביל בצורת משפך לשיחת טלפון או למילוי הטופס, אנו קוראים לזה שיטת "או או" "או" שהגולש ימלא פרטים, "או" שיתקשר, "או" שיצא מדף הנחיתה כי המוצר/שירות לא היה רלוונטי עבורו.

השלבים עליהם אנו עובדים והתהליך,

תכנון ועיצוב דף נחיתה
בחירת קונספט ע"פ השפה הגרפית של הפרויקט, עיצוב דפי נחיתה ע"פ הבאנרים ובעיצוב ע"פ השפה שלהם…גיבוש המבנה של הדף ומרכיביו, עיצוב אלמנטים והתוכן המבוקש של הדף. עיצוב ובחירה של מילים להנעה לפעולה, מסר מסר מסר, זה הדבר החשוב היותר בעיצוב דפי נחיתה. מטרת המסר היא לעודד את הגולשים שימלאו את הטופס וישאירו את הפרטים ליצירת קשר עימם. עיצוב של טופס הנעה לפעולה ע"י כפתור ואלמנטים גרפיים. עיצוב דף "תודה" לאישור קבלת הפניה ובו מוטמע קוד המרה לצורך בקרה.

בניית דפי נחיתה – בדיקת הטופס החכם שיעבוד ויוביל את הלידים בצורה אוטומטית, אישור לקבלת פניות לדוור אלקטרוני בעתיד, כולל התאמת מיקום מיגורים, מאיזה דף נחיתה הופנה הגולש ועוד…

התקנה ומעקב – לאחר שסיימנו את העיצוב ובדקנו שהכל עובד, אנו ניגש למקום החשוב לא פחות בתהליך, הטמעת קודי המעקב על מנת שנוכל למדוד את איכות הליד, נדע מהיכן הגיעו ומה גרם להם למלא את הפרטים, במידה ונבצע A/B TESTING, כמו כן נתקין את דף הנחיתה ונקצה לו url, על גבי חבילת אחסון קיימת של הלקוח או באחסון של חברת גל ים סטודיו או על גבי שרת חיצוני.

לסיכום, עיצוב דפי נחיתה הוא דבר פשוט אך עם זאת מורכב מאוד, חובה על התהליך להיות מקצועי ושיתאים לכל הקונספט, גם ברמה העיצובית וגם ברמה הטכנית וברמת הקופי (בנושא הקופי נכתוב במאמר הבא) נותר לנו רק לאחל לכם בהצלחה בהפקה ובעיקר עיצוב דפי נחיתה טובים, ממירים והכי חשוב שיתאימו את האג'נדה שלכם ועם זאת יצרו לידים טובים ואיכותיים..

גולשים ששהו בדף של עיצוב דף נחיתה מצאו לנכון לצפות בתיק העבודות שלנו בתחום עיצוב באנרים לפייסבוק, ראו מקבץ מצומצם של דוגמאות

Save

Save

אסטרטגיה שיווקית
בלוג

אסטרטגיה שיווקית חשובה לעסק

היכולת של איש שיוק מקצועי להאזין, לנתח ולהביא תובנות מבחוץ, הוא כלי בעל ערך לכל בעל עסק או יזם. אסטרטגיה שיווקית מנצחת, שמדייקת את התועלות והמסרים בטווח הקצר והבינוני, אך……

לוגואים

לוגואים

לוגו. סמל כל כך קטן, שמסמל כל כך הרבה. כשמדובר בהשקעה בבניית העסק החדש שלכם, או בהשקעה בשיפור וחידוש העסק הקיים, תוך רענון של ניראות

בניית אתרים רספונסיביים
בניית אתרים

בניית אתרים רספונסיביים

בניית אתרים רספונסיביים – בניית אתרים הייתה בעבר שונה, שכן פעם כאשר גלשו באינטרנט זה קרה דרך המחשב הנייח שזה מה שהיה במרבית המקומות ולעיתים