פרסום נכון בגוגל – בניית אתר לעסק היא הצעד הראשון שלכם בדרך לניצול הכוח של האינטרנט להבאת לקוחות נוספים לעסק, הרחבת החשיפה למותג שלכם ויצירת הכנסות נוספות.
כדי להצליח בכל זה צריך גם לפרסם את האתר שלכם באינטרנט, שיווק אתרים באינטרנט הוא תחום גדול מאוד, מורכב וכולל מגוון רחב של טכניקות פרסום שונות.
את הטכניקות הללו מתאימים בדרך כלל לסוג העסק, קהל היעד, היכן הוא נמצא באינטרנט, תקציב הלקוח ועוד.
אחד מערוצי הפרסום החשובים לכל עסק ובכל תחום הוא ערוץ הפרסום של גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם ובו אתם ללא ספק רוצים להופיע.
3 אפשרויות פרסום בגוגל שככל הנראה תשתמשו בהן:
האפשרות הראשונה תהיה פרסום בגוגל בצורה נכונה. הכוונה היא לקידום האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל לביטויי מפתח רלוונטיים לתחום שלכם.
הקידום האורגני מספק תוצאות נהדרות (יש אומרים המשתלמות ביותר) אך לטווח הארוך ולכן מומלץ לשלב ביחד עם זה טכניקת פרסום הפועלת גם לטווח הקצר על מנת לייצר בסיס לקוחות יציב גם בטווח זה.
לכן ייתכן ולהשתמש במערכת הפרסום הממומנת של גוגל.
פרסום נכון בגוגל הוא עבודה למקצוענים בשל העבודה הסיזיפית שהוא דורש, ירידה לפרטים הקטנים והתחרות הרבה כמעט בכל תחום.
הנה 3 טיפים שכדאי לכם להכיר לפני/במהלך קמפיין הפרסום שלכם בגוגל.
- עשו שימוש ברימרקטינג – שיווק מחדש היא טכניקת פרסום מוכרת כיום בעולם השיווק והיא נחשבת למתקדמת מאוד אולם הכרחית לשיפור משמעותי לכל קמפיין פרסום שלכם. מדובר למעשה בשיטת פרסום שבה אתם שותלים קוקיז לגולשים באתר שלכם או בעמוד נחיתה כלשהו שלכם שבו שתלתם את קוד הפיקסל. כאשר מבקר נמצא באתר שלכם והוטמע לו הפיקסל בדפדפן אז תוכלו להפעיל פרסומות רק עבור אותם אנשים שהושתל להם הפיקסל ולייצר קמפיין רימרקטינג ממוקד. לרוב הפרסום יהיה גרפי ולא תוכן או מלל ולכן נדרשת חברה לעיצוב גרפי מקצועי. אם הם נכנסו לאתר שלכם כנראה הם מתעניינים במוצרים/בשירותים שלכם ולכן אם יראו את הפרסומות שלכם בכל רחבי הרשת הם יבינו שאתם ככל הנראה מומלצים מאוד וכדאי לרכוש מכם. תוכלו אפילו להציג לאותם אנשים סרטונים או באנרים ביוטיוב ישירות מהערוץ שלכם ביוטיוב – שיופעלו רק בדפדפנים של אנשים שבהם הושתל הפיקסל שלכם.
- השתמשו בספליט טסטינג – טכניקת פרסום מתקדמת נוספת שבה אתם בוחנים אלמנטים שונים במודעות שלכם, מבצעים שינויים קטנים בכל טווח זמן מסוים שהתוצאות בו מספיק ריאליות להציג לנו נתונים אמינים. תתפלאו לראות כמה שינוי של התמונה של המודעה בקמפיין או אפילו הקישור שמתחתיה יכולים להשפיע על כמות הלחיצות על המודעה.
- בחירת מילות מפתח רלוונטיות וממוקדות – לעתים עדיף לבחור ביטויי מפתח ממוקדים וארוכים יותר עם פחות נפח חיפוש מאשר הביטויים המרכזיים אך כלליים מדי בתחום שלכם. כך תפחיתו את ההוצאות על קהל יעד ללא ממוקד ותשקיעו את המשאבים שלכם בקהל יעד עם אחוזי המרה פוטנציאליים גבוהים יותר.
רוצים לשמוע עוד על חבילות הפרסום הדיגיטליות שלנו?
בטבלה הבאה תוכלו לקבל מחיר משמעותי מוזל לחבילה משולבת של קידום אורגני + קידום אורגני לתקופה של 3 חודשים בחינם, ט.ל.ח, מוזמנים ליצור קשר על מנת לקבל פרטים נוספים.
חבילת קידום ממומן בגוגל
כולל הקמת קמפיין בחינם
החל מ 1,500 ₪ – תשלום חודשי
- הקמת קמפיין ללא עלות
- ניהול חודשי ממוקד לידים/פניות
- התאמה אישית ע"פ התקציב החודשי
- התחייבות לתוצאות
- קבוצת ווצאפ לשקיפות הפרויקט
- בונוס – קמפיין רימרקטינג מתנה
המחיר אינו כולל מע"מ
חבילת קידום אורגני בגוגל
כולל מחקר מילות מפתח ראשוני בחינם
החל מ 3,000 ₪ – תשלום חודשי
- מחקר מילות מפתח מעמיק
- בניית היררכייה למבנה האתר
- כתיבת כ 4 תכנים on site
- התחייבות לתוצאות תוך חצי שנה
- קבוצת ווצאפ לשקיפות הפרויקט
- בונוס – ניהול קמפיין בחינם למשך 1 חודשים
המחיר אינו כולל מע"מ
מוזמנים לעיין במחירונים שבנינו במיוחד עבורכם: מחירון עיצוב גרפי | מחירון בניית אתרים | מחירון קידום אתרים