תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

איך בוחרים חברה לקידום אורגני?

קידום אורגני היא מטכניקות הפרסום המובילות בעולם, במיוחד בעולם הדיגיטלי. יש אומרים אפילו שהיא טכניקת הפרסום הטובה ביותר. היא פועלת לטווח הארוך אולם בטווח זה היא מציגה את התוצאות הטובות ביותר והמשתלמות ביותר כלכלית עבור הלקוח. יתרה מכך – להיות ראשון בגוגל לביטויי מפתח בתחום שלכם ימצב את העסק שלכם כאוטוריטה בתחום בעיני הגולשים וכן בעיני מתחרים אחרים שלכם. כדי לבצע את עבודת הקידום בצורה מקצועית ואפקטיבית צריך לעבוד מול חברת קידום מקצועית, יסודית, בעל קשרים, משאבים וכמובן ניסיון רב בתחום. אז איך בוחרים חברה לקידום אורגני? הנה כמה פרמטרים שכדאי לשים אליהם לב.

בראש ובראשונה – יחס אנושי:

הבסיס לכל שירות שאתם מקבלים בכל תחום חייב להיות יחס אנושי. קידום אורגני הוא הליך שמשקיעים בו לפחות כמה אלפי שקלים בחודש ואף אחד לא רוצה להוציא סכום כזה ולהרגיש שעושים לו טובה. האווירה בין חברת הקידום ללקוח צריכה להיות חיובית, מלאת אנרגיות, אופטימיות וכמובן שאתם רוצים לדעת שאתם בידיים טובות ועובדים מול אנשי מקצוע אמינים וטובים. 

כל המטרייה במקום אחד:

יש חברות פרסום רבות המציעות מגוון שירותי שיווק דיגיטלי במקום אחד, כולל תכנים, עיצוב גרפי, בניית אתרים ותשתיות שונות וכמובן גם ניהול קמפיינים ושיווק בפלטפורמות השונות. זה בסדר גמור כל עוד יש לחברה את המשאבים וכוח אדם הנדרש לתת לכל מחלקה את העבודה המקצועית והראויה עבור הלקוחות. אם בחברה עובד אדם אחד שעושה את הכול זה צריך להדליק לכם נורה אדומה. גם אם הוא מקצוען במה שהוא עושה, סביר להניח שאם יש לו כמה לקוחות בכמה תחומים שונים הוא יתקשה לבצע את העבודה.

בניית קישורים ענפה:

חלק ניכר מעבודת הקידום מתבסס על בניית קישורים. על חברת הקידום להיות בעלת תשתיות טובות, איכותיות ומרובות ככל האפשר ליצירת תמהיל קישורים איכותי לקידום האתר שלכם. חברת קידום מתחילה או מקדם אתרים נטול משאבים יתקשה לקדם את האתר שלכם, במיוחד בתחומים תחרותיים ברמה בינונית ומעלה. 

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת התכנים לאתר שלכם:

חברת קידום אתרים טובה תכלול גם שירותי כתיבת תוכן לאתר שלכם. התוכן הוא חלק אינטגרלי וחשוב מאוד מהליך הקידום ולכן חשוב שעובד מטעם חברת הקידום יבצע את כתיבת התוכן לאתר שלכם. גם אם הלקוח רוצה לכתוב בעצמו תכנים לאתר שלו זה בסדר גמור, אולם לרוב יצטרך תגבור של תוכן מחברת הקידום כדי לשמור על האתר מעודכן לעתים קרובות ולהעלות תכנים המותאמים מצד אחד לגולשים ומחלקים להם ערך ומצד שני מותאמים לצרכי קידום.

בדיקת תיק עבודות:

לבסוף, כדאי יהיה לבדוק את תיק העבודות של חברת הקידום. תיק עבודות זה מוצג לרוב באתר החברה ובו תוכלו להתרשם מאתרים נוספים שחברת הקידום מקדמת ואילו תוצאות היא מניבה עבורם. כך תוכלו לקבל מושג לגבי האם חברת הקידום מספיק טובה גם לקדם אתכם.

קידום אתרים אורגני מה זה SEO
קידום אתרים

קידום אתרים אורגני מה זה?

שלום לך, בעל עסק? אתה מתחיל את דרכך בשיווק ופרסום אינטרנטי ואתה בוודאי שומע שלל של מונחים לא מוכרים כגון: קידום אורגני, קידום ממומן, PPC,

שיווק אתרים באינטרנט
שיווק אתרים

שיווק אתרים באינטרנט

שיווק אתרים באינטרנט – בטיסה לכיוון אחד! אז לאחר שהתחלנו אם הכותרת הגרנדיוזית הזו, נסביר איך כדאי ולמה כדאי לקחת את השירותים של "גל ים

פרסום בוויז
שיווק עסקים - הבלוג

פרסום בוויז

וויז זו אפליקציית ניווט מבוסס GPS, שיתופית וחינמית לטלפונים סלולאריים שפותחה על-ידי החברה הישראלית Waze Mobile וב-2013 נמכרה לגוגל בעבור כמעט מיליארד (!) דולרים אמריקאיים.