תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

קישורים פנימיים – עולם חדש של שיווק

קישורים פנימיים – עולם חדש של שיווק בין אם אתם וותיקים בעולם ה SEO ובין אם לא, חשוב לדעת תמיד ולזכור מהו תפקידם של הקישורים הפנימיים. אם כך, לטובת מי שיודע ומי שלא, נזכיר זאת.

הרבה אנשים תוהים מה זה קישורים פנימיים ואיך הם מסייעים לנו. הם קישורים שמטמיעים אותם בעמודים שונים באתר ומפנים את הגולשים אל העמודים הנוספים שבאתר. הם חשובים מאד לשיווק ול SEO  , וכל חברה מקצועית תדע לתת לכם את השירות הטוב ביותר והמותאם לכם בתחום של הקישורים הפנימיים.

קישורים פנימיים – הדרך שלכם לאתר איכותי

בניית קישורים פנימיים מביאה לאתר איכותי שיש בו הרבה מאד פרמטרים חיוביים. ביניהם:

  • חוויית גלישה חלקה – קישורים פנימיים מסייעים לגולשים לנווט באתר שלכם. כשאתם מפנים את הגולשים, יחד עם הבוט של גוגל אל עמודים הקשורים לנושאים של האתר שלכם, אתם בעצם מקלים עליהם בקריאת התכנים הרלוונטיים. דבר זה מסייע להם למצוא את המידע ללא התברברות ברשת.
  • מילות מפתח בקידום כל עמוד – בעלי אתרים ומקדמי אתרים יודעים שחשוב לבצע קידום אתרים אורגני SEO כהלכתו כי הדירוג של האתר מאד חשוב. ותוצאות החיפוש של גוגל הן המטרה הנכספת אליה אנחנו שואפים. הטמעה של קישורים פנימיים באתר מסייעים לגוגל לאתר את העמודים הרלוונטיים שלנו למילות החיפוש.
  • חשיבות העמודים באתר – כשאנחנו מבצעים אופטימיזציה On-page חשוב שנכניס את נושא בניית הקישורים באופן נכון. קישורים פנימיים שבנויים נכון, מייצגים את חשיבות העמודים באתר. הטמעה של קישורים בעמודים שמנווטים את הגולש לעמוד עם קידום גבוה. או הטמעה של קישור לעמוד שולי, יסייעו לגוגל להגדיר אילו עמודים הכי חשובים באתר, ואילו עמודים פחות.

מהם סוגי הקישורים הקיימים?

גם לקישורים הפנימיים יש מספר סוגים, וכל אחד מהם מייצג משהו מסוים במערך ה SEO למיצוב האתר שלכם במיקומים טובים ביותר. כדי שתוכלו להבין לעומק במה מדובר, כדאי להכיר את סוגי הקישורים:

  • קישור פנימי מתפריט מרכזי – התפריט המרכזי הוא לרוב התפריט העליון בעמודי האתר. תפריט זה עם השפעה מאד משמעותית על גוגל, ועל התנהגות גולשים. זוהי בדיוק הסיבה שחשוב להכניס בו את העמודים שאתם מעוניינים לקדם.
  • קישור פוטר – תפריט הפוטר נמצא בתחתית עמודי האתר. התפריט לא חייב להיות קיים בכל אתר, אך מומלץ שכן. זוהי הזדמנות נהדרת לחיזוק העמודים שאתם רוצים לקדם, בנוסף לתפריט העליון.
  • קישור מתוך תמונה – כל אתר מן הסתם מתהדר בתמונות. הטמעה של קישור פנימי אל עמוד הבית מתוך תמונה, יעניק לגולשים את היכולת להגיע בקלות אל מקומו באתר ויאפשר לכם לקבל בוסט נוסף לעמוד הבית בדירוג.
  • קישור פנימי בתוך טקסט – קישור זה הוא הקישור הקלאסי המוטמע בתוך התוכן למטרת SEO. כאן יש חוקים אחרים לחלוטין ברמת כתיבת התוכן. גם מבחינת המבנה, וגם מבחינת כמות הקישורים ומילות המפתח. במקרה זה בעיקר, חשוב לשים לב מול אנשי המקצוע עמם אתם עובדים שיש להם אנשי מקצוע בתחום הכתיבה לSEO שמתמחים ומתמקצעים בתחום. זוהי לא כתיבה שיווקית רגילה, ויש לשים על כך דגש משמעותי. כמו גם, בתוך הוורדפרס עצמו יש לעשות עבודת בקאופיס שקשורה לתוכן.
  • קישור צדדי – תפריט צדדי מוכר יותר בעמודי בלוגים או בחנויות אי-קומרס. הטמעה של קישורים אלו בצדדי, מאפשרת לנו להגדיל את יחס ההמרה של הלקוח בקריאת מאמרים או פוסטים. וליצור גם מעורבות גדולה יותר. אם זהו אתר איקומרס ולא בלוג, אפשר להטמיע קישורים למוצרים דומים או מוצרים מומלצים.
  • קישור עוגן – זהו קישור שמקפיץ את הגולשים לנקודה ספציפית בעמוד, והוא מאד נוח וגם חשוב מאד. לדוגמא, אם אתם כותבים מדריכים ארוכים ובסופו של דבר רוצים להקפיץ את הקוראים אל טופס מסוים. או אל סעיף מסוים, קישור העוגן יגלול עבור הגולשים היישר אל אותו הסעיף.

 איך למצוא את החברה המתאימה

כמו בכל תחום שבו אנחנו בודקים, עושים סקר שוק ומבררים מקצועיות. גם כאן מן הסתם נרצה לדעת שהחברה שאנחנו שוכרים עבור שירות של קישורים פנימיים, היא איכותית ביותר.

נכון שבתחום הזה יש המון היצע, יחד עם זאת, יש הרבה ביקוש. ולא בכדי, אנחנו בעידן טכנולוגי שבו הכל הפך להיות דיגיטלי. וכאשר העולם הפך להיות דיגיטלי כולם, כולל כולם, רוצים להיות במקומות הראשונים.

החברות המציעות כיום את הקישורים הללו כוללות בתוכן מגוון של מחלקות. אך כאשר את מחפשים המלצות, דאגו לקבל המלצות רלוונטיות. חוות דעת אותנטיות, ושימו לב היטב לביקורות. ישנן פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות לכם לראות חוות דעת אותנטיות והן עצמן אפילו מאמתות את חוות הדעת האלו.

ישנן קבוצות ברשתות החברתיות, וישנם גם אנשים שאתם סומכים עליהם. קולגות, חברים, משפחה, ואולי אפילו כנסים בהם תוכלו להתרשם מהמקצועיות של אותן חברות.

כשאתם מבררים עבור חברות דיגיטל המעניקות גם שירות קידום אתרים באמצעות קישורים פנימיים יש לשים דגש על הפרמטרים הבאים:

  • התאמה אישית – בדקו האם לחברה יש ניסיון בתחום שבו אתם עוסקים. הסיבה לכך היא כי גם תהיה אינדיקציה לגבי מתחרים, וגם אותה חברה לקידום אתרים תדע להתמקצע בתוכן המדויק על מנת לקדם אתכם.
  • ידע טכני – בין בונה אתרים, למי שמבצע אופטימיזציה ולמי שבונה את הקישורים ומבצע את הקידום בפועל יש הבדל. ולכן, חשוב לדעת שהחברה מורכבת ממגוון של אנשי המקצוע על מנת שאלו יוכלו לדייק את הטיפול בכם.
  • כימיה – על הכימיה יקום וייפול דבר. אם אתם מרגישים שאין ביניכם כימיה, יש לכם בעיה. חשוב שהיחסים ביניכם לבין החברה יהיו איכותיים ובזרימה טובה.
  • לקוחות הווה ולקוחות קודמים – אל תהססו לבקש לשוחח עם לקוחות הווה ועם לקוחות עבר. אלו יתנו לכם בדיוק את האינדיקציה שאתם זקוקים לה.
דף נחיתה מקצועי
wordpress

דף נחיתה מקצועי

דף נחיתה מקצועי לעסקים נוצר על מנת לקדם את המוצר/שירות ולהגיע ליעדים ומטרות אותם הגדרתם ו/או שיקבעו בהמשך ובכלל בתמהיל האסטרטגיה השיווקית שבניתם. לפעמים מטרות

חברת קידום האתר שלך מאזור המגורים שלך
בלוג

חברת קידום מאזור המגורים שלך

בעולם המודרני מקובל להאמין שהמרחק לא משחק כל תפקיד כי ניתן להגיע לכולם ולכל מקום באמצעות האינטרנט (גילוי נאות אנו גם עובדים עם חו"ל וזה למען האמת עובד מצוין) – נראה שבשנים….