ניהול דפי פייסבוק – ניהול דפי עסקים בפייסבוק פותר אסטרטגיה שיווקית אסטרטגית עבור עסקים, חברות וארגונים רבים.
בניית דף עסקי וניהולו בערוץ שיווק חברתי, הדומיננטי והפעיל ביותר באינטרנט, הוא כלי שיווקי יעיל שיוצר הכנסות נמוכות יחסית.
ניהול דפי פייסבוק
בנוסף לכל מי שיש לו להודות למר צוקרברג, חוקר הרשת החברתית, ניהול דפי פייסבוק הוא פלטפורמת חשיפה רחבה לאותם עסקים המשתמשים בחוכמה ומיתוג עבור העסק שלהם באינטרנט.
אם העסק שלך יש אתר אינטרנט המוצג באינטרנט, אתה יכול אפילו לשווק את העסק שלך בפייסבוק על ידי הצגת המידע בצורה שיווקית, יצירתי, אשר כבר זמן רב צעד חכם תחרות תחרותית.
עיצוב ואנימציה לבאנר פוסט בפייסבוק
=
סרטון עבור רשת החנויות שוק הרצל
פוסט באנר עבור חברת הונדה
הפקת סרטון וידאו פוסט לפייסבוק של מאה
פוסט מקצועי לפייסבוק עבור שוק הרצל
ניהול קמפיינים ממומנים
הונדה הפקה ועיצוב לקמפיין בפייסבוק
הפקת סרטון עבור הונדה רחובות
פרסום ביוטיוב – פרסום ליזמים
עיצוב באנר ליוטיוב "לדעת מראש" – דן אנד ברדסטריט
סטודיו גל ים בונה לכם קהל
בניית דף בפייסבוק לכאורה נראה מסובך, מאידך זה לא!
הרשת החברתית בנויה מפלטפורמה חכמה בה ניתן ליצור /לפתוח דף עסקי לעסק שלכם, וכזה שייתן מענה נחוץ וחיוני ליצירת קהל אוהדים רב ומגוון, נאמן ועקבי אחר כל פעולה חשובה ועדכון שתבצעו.
כאמור, אמנם ציינו כי ניתן בקלות ליצור דף בפייסבוק, מאידך על מנת לגרום לדף להצליח ולמתג את העסק או החברה שלכם חשוב לבחור מנהלי מדיה חברתית מקצועניים בתחום הרשת החברתית.
בתוך כך, הניהול מתבצע באופן טבעי ולא מתאמץ, מסייע לעסקים רבים להיחשף לקהל יעד בעלויות משתלמות כאשר מדובר בקמפיינים ובאורגני חינם אין כסף.
במילים מכווצות יותר, ההוצאות מינימליות כאשר התוצאות מקסימאליות. לא נשאיר אתכם מבולבלים – אתם שואלים אנחנו עונים!
- מדוע אני צריך דף עסקי בפייסבוק כשכבר יש לי אתר ?!
- קהל היעד בפייסבוק הינו מפולח וממוקד יותר, לפיכך החשיפה העסקית תהיה ממוקדת, איכותית ורחבה יותר מזו של קמפיין שתקימו בגוגל או בפלטפורמה אחרת .
- יש לי פרופיל בפייסבוק למה אני צריך גם דף עסקי בפייסבוק ?
- רמת החשיפה של דף עסקי בפייסבוק עצומה מפרופיל אישי. ההתייחסות ליצירת תנועה /טראפיק לאתר שלך גבוהה יותר, משום שהיא מגיעה מפייסבוק, בה כולם נמצאים במהלך היממה יותר מכל פלטפורמה ורשת חברתית אחרת ברשת. מה גם שמדובר בפלטפורמה מאוד מתקדמת לאיסוף לידים שבאופן משמעותי מגבירים את התנועה לאתר .
- מה עוד יעניק לי דף עסקי בפייסבוק שלא ניתן באתר רגיל ?
- או… הרבה ויותר ובאופן מודרני וחדשני. החל מעדכונים אונליין ותגובות בזמן אמת. קידום כל שירותי העסק ובתוך כך חשיפה סביב השעון באופן דינמי, אקטיבי וכזה שמותיר את הגולשים בתוך פייסבוק ואינו מאלץ אותם לצאת מהרשת החברתית. נוחות גם בעבור בעלי העסק והן בעבור הלקוחות /גולשים.
סטודיו גל ים הופכים עסקים בפייסבוק למושא הערצה
דף עסקי בפייסבוק יש מטרות שונות והגדרות מאתר אינטרנט קונבנציונאלי. מבוסס כולו על דף המעריצים של הבעלים של הדף.
בין אם מדובר באנשי ציבור, אנשים פרטיים, עסקים וספקי שירות. זה לא מספיק כדי לבנות דף אוהדים! עסקים המשווקים את עסקיהם חשובים להם, מודעים ומודעים לכך שברשת החברתית החיוניות והראות של האתר הם בעלי חשיבות עליונה. במילה פשוטה יותר – נוכחות חברתית.
פייסבוק מאפשר לכל אחד לבנות דף אוהדים! מצד שני, עיצוב מגביל, מעצבים של GalyamStudio מעצבים קונספט אישי לכל דף עסקי ברשת החברתית, אשר ימשוך את האוהדים. על המומחיות והמקצועיות של יישומי פייסבוק. נצל את המומחיות שלנו ואת המקצועיות, אשר הופך במהירות כל עסק בפייסבוק לאובייקט של הערצה, ובמיוחד עסק שמושך לא רק את קהל היעד עם חיבה רבה, אלא גם משיג את האיכות הגבוהה ביותר ואת קהל היעד.
אז החלטתם לעצב לוגו לעסק החדש שלכם? הגעתם למקום הנכון, חברת גל ים סטודיו תלווה אתכם בתהליך עם ניסיון של 10 שנים בתחום המיתוג ועיצוב גרפי, עיצוב למותגים מובילים ואריזה גרפית מושלמת שתכלול לוגו, כרטיס ביקור, עיצוב ברושור לאנשי מכירות, מיתוג למיילים אותם אתם שולחים ללקוחות פוטנציאליים ועוד..
עיצוב לוגו מקצועי שיקפיץ את החברה קדימה
עיצוב לוגו הוא חשוב! לא לחינם משקיעים בעלי עסקים שונים ומגוונים בעיצוב הלוגו שלהם. הלוגו הוא אשר מייחד אותם, שומר על אותנטיות ומככב לא רק על גבי שלטי חוצות, אלא גם על כרטיסי ביקור, מעטפות, דוחות והודעות דואר אלקטרוני. ללא ספק, הלוגו נמצא בכל פינה. אנשים הנתקלים בבית העסק בפעם הראשונה אינם יכולים להתעלם מהלוגו. משום כך, יש צורך לפנות למעצבים מקצועיים כדי שיוכלו לסייע בעיצוב הלוגו המושלם.
עיצוב לוגו נבנה בשלבים
כמו בכל דבר בחיים, כדי לעצב לוגו איכותי יש צורך לתכנן את כל התהליך. אלה כמה שלבים שכדאי להכיר:
- מתחילים ללמוד – לפני שמעצב מקצועי ניגש לעצב את הלוגו שלכם, הוא לומד על העסק. מיהו האדם העומד מאחורי העסק? אילו שירותים העסק מציע? לאחר מכן, הוא בוחר את הצבעים וסגנון העיצוב המתאימים לעסק וניגש לתכנון מדויק יותר – איזה אלמנט כדאי להבליט בלוגו? איזו אסוציאציה יוצר שם העסק.
- מחפשים השראה – כל אמן זקוק להשראה וכך גם המעצב העובד על הלוגו שלכם. ההשראה יכולה לבוא, למשל, מאתרי האינטרנט ומעיצובי הלוגו של חברות שונות, מן הטבע או מנוף עירוני. האמן דואג לעדכן את הרשמים שלו, רשמים אשר יכולים לבוא לידי ביטוי באמצעות הלוגו.
- ניגשים לעבודה – כעת משתמש המעצב בכלים המקצועיים העומדים לרשותו כדי לעצב את הלוגו. כי כשיש סקיצה ברורה ומדויקת, אפשר להתחיל לעבוד. לפעמים מתכנן המעצב סקיצות אחדות שנראות לו מתאימות, ולאחר התייעצות עם הלקוח בוחרים את הסקיצה הטובה ביותר. במידת הצורך יוסיף המעצב איורים, כיתובים ועוד.
- יש מצב לשינוי – גם כשהעבודה על הלוגו כבר החלה, תמיד יש מקום לשינוי. למשל, ייתכן שבמהלך העבודה יתברר כי הצבע האדום מייצג את החברה באופן טוב יותר מהצבע הצהוב אשר נבחר מלכתחילה.
מהם המאפיינים היוצרים לוגו
עיצוב לוגו כולל עירוב של גורמים רבים – צבעים, גופנים ומאפיינים ויזואליים שונים. מעצבים מנוסים ומיומנים שומרים על רמה גבוהה ומתאימים את הלוגו לבית העסק.
כך לדוגמה, הצבעים המאפיינים את הלוגו של משרד רואה החשבון יהיו סולידיים יותר, והלוגו יכלול 2 או 3 צבעים לכל היותר.
לוגו של מפיק אירועים לילדים, לעומת זאת, יכול לכלול קשת רחבה של צבעים אשר מושכים את תשומת לבם של הילדים ושל הוריהם.
על כל פנים, כאשר יוצרים לוגו חשוב לזכור לשמור על פשטות כדי להפוך את הלוגו לקליט ומוכר.
החברה המקצועית שעושה את כל ההבדל
אם אתם פותחים עסק חדש ומתעניינים בנושא עיצוב לוגו, חשוב לבחון את החברה שעמה אתם רוצים לעבוד. מומלץ לבחור בחברה מנוסה ומקצועית אשר יכולה לעצב עבורכם את הלוגו המבוקש תוך זמן קצר.
משום כך, נצלו את כל האמצעים העומדים לרשותכם כדי לאסוף מידע על החברה – שאלו לדעתם של חברים טובים, קראו תגובות בפורומים באינטרנט וכדומה.
שאלות תשובות בנושא עיצוב לוגו
[wp-faq-schema accordion=1]