תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

מיתוג מוצר

למה מיתוג מוצר חשוב כל כך ואיך לעשות אותו בצורה נכונה?

כאשר חברה מסוימת רוצה לפרסם מוצר חדש או לשנות תפיסה בנוגע למוצר קיים, החברה יוצרת מיתוג חדש בעבור אותו המוצר. הסיבה המרכזית שהחברה תשקיע בעבור מיתוג מוצר היא הרושם שהם רוצים לשדר ללקוחות מהמוצר ולבדל אותו מהמוצרים המתחרים ובכך להעלות את כמות המכירות של אותו המוצר.

יש לכם מוצר חדש, אתם רוצים למתג אותו בצורה היעילה ביותר על מנת שהוא יימכר כמו 'לחמניות חמות במאפייה' אתם צריכים לעבור כמה שלבים. השלב הראשון, הלוגו שלכם חייב להופיע על המוצר כחלק בלתי נפרד מהמיתוג, השקיעו בלוגו איכותי שמשדר ללקוחות שלכם מי אתם ומה הם ערכי החברה שלכם. השלב השני הוא הסלוגן, עם סלוגן ממוקד, קצר ושיווקי אתם מעבירים את המסר בצורה המדויקת ביותר ללקוחות שלכם.

מה לעשות על מנת לקבל מיתוג שעובד?

התחילו את תהליך מיתוג המוצר בהתאמה לאסטרטגיה העסקית שלכם. במחקר והבנה של צורכי החברה, חזון החברה, מי קהל היעד שאתם מכוונים ומה הן השאיפות שלכם אתם יכולים ליצור מיתוג מדויק ויעיל שישים אתכם בעדיפות מול המתחרים שלכם.

התאימו את המיתוג מוצר שלכם מבחינה עיצובית למאפיינים של חברתכם. אתם רוצים ליצור שפה עיצובית זורמת ונעימה לעיני הלקוחות שלכם. כמו שאנחנו אוכלים עם העיניים עוד לפני שטעמנו את המנה, כך גם בקנייה אנחנו 'שופטים' מוצר על פי המראה הוויזואלי שלו וזה עוד לפני שהסתכלנו על המחיר שלו.

היעזרו בבעל מקצוע, אל תתפשרו במיתוג מוצר חובבני. מיתוג מוצר בצורה מקצועית ואיכותית יגדיל בצורה משמעותית את המכירות של אותו המוצר ולהפך, מיתוג לא טוב יגרום ללקוחות להתעלם ממנו ולא ימשוך את שימת ליבם כפי שאתם מעוניינים שיקרה.

השקיעו מחשבה בחוויה של הלקוח. כמו שאמרנו קודם, המראה הוויזואלי חשוב לנו אך לא רק. בבניית מיתוג מוצר אתם צריכים להעביר חוויה עבור לקוחותיכם, לגרום ללקוח לדמיין איך הוא ירגיש כשישתמש במוצר. אם לא תתמקדו באיך אתם רוצים שהלקוח שלכם ירגיש כשהוא יראה את המוצר שלכם ותדעו להעביר את החוויה הזאת בעיצוב גרפי ומיתוג, אתם עלולים לפספס הרבה מאוד לקוחות.

מספר דוגמאות של מיתוג 

לוגואים

לוגו הוא הפרצוף של העסק שלך והולך איתך לכל מקום
רימרקטינג

רימרקטינג

רימרקטינג זה כמו בומרנג? רימרקטינג  או בעברית צחה שיווק מחדש מדבר על שיטת שיווק באינטרנט אשר בעצם "רודפת" אחרי הלקוח הפוטנציאלי שלנו ואם זה נעשה

מדריך קידום אתרים בגוגל
שיווק עסקים - הבלוג

מדריך קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית

מדריך קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית – תחום הקידום האורגני הוא תחום מורכב מאוד הכולל פרמטרים רבים לעבודה על האתר ומחוצה לו. כל מקדם אתרים

מחירון קידום אתרים
חברת קידום אתרים

מחירון קידום אתרים

מחירון קידום אתרים – עולם הדיגיטל כל כך רחב ומשתנה כל הזמן, לכן אם תעשו חיפוש בגוגל "מחירון קידום אתרים" תופתעו לגלות טווח מחירים עצום.