תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

קידום אתרי אינטרנט לעו"ד

קידום אתרי אינטרנט לעו"ד – התחום של עריכת דין הוא תחום מאוד תחרותי בסביבה הדיגיטלית אולם לא תמיד זה היה ככה. בעבר היו הגבלות רבות לגבי פרסום עורכי הדין באינטרנט והאופן שבו הם יכולים לפרסם את עצמם. למעשה רק החל משנת 2001 החל לנסח חוקים חדשים וגם אלה עודכנו פעמים נוספות לאורך השנים – לגבי מה מותר ומה אסור וכו'.

חשוב לדעת שבניגוד לתחומים אחרים – עורכי דין המפרסמים את עצמם באינטרנט ובכלל נדרשים בעמידה בחוקי האתיקה של לשכת עורכי הדין. 

שיווק דיגיטלי לעורכי דין – מעט רקע וכללי אצבע:

רגע לפני שנדבר על אפשרויות של קידום אתרי אינטרנט לעורכי דין ו/או פרסום ו/או שיווק דיגיטלי כדאי להכיר כמה כללי אצבע לגבי התכנים ואופן הפרסום של עורכי הדין ברשת:

  • הטוען צריך להיות אמין ומקצועי מפאת כבוד המקצוע וכמובן כדי לא להטעות או לפגוע בציבור.
  • ניתן לפרסם במרבית הפלטפורמות באינטרנט אך לא באתרי פורנוגרפיה, באתרים עם אלימות, אתרים עם תוכן פוגעני ואפילו אסור לפרסם באמצעות פופ-אפים. 
  • גם אם עושים שימוש במלל שיווקי אסור להשכיר מחירים/שכר טרחה או מבצעים כלשהם.
  • ניתן לפרסם על עורך הדין על תפקידים ציבוריים שונים שמילא מלבד תפקידי שיפוט או חבר ועדה לבחירות שופטים – כל זמן שעורך הדין עדיין פעיל בתפקיד.
  • מותר לפרסם סרטוני ווידיאו אולם החוקים השונים חלים גם עליהם.
  • מותר להציג פידבקים או דוגמאות של לקוחות או להזכיר שמות של לקוחות כחלק מפסקי דין רק במידה ויש אישור בכתב מטעם הלקוח. אסור להציע לו טובות הנאה בתמורה להסכם זה.
  • ניתן להשתמש ברשימת דיוור של החברה כאשר יש אישור מהגולשים לקבל ניוזלטר.

איך לשווק משרד עורכי דין באינטרנט?

אז עד עכשיו דיברנו בעיקר באופן כללי על הנושא ועל מה אסור. כעת נדבר על איך לשווק משרד עורכי דין וכיצד נעשה זאת בסביבה הדיגיטלית. כיום יש הרבה יותר אפשרויות וגמישות מאשר בעבר ולכן גם מבחינת קידום משרדי עורכי דין בגוגל ובכלל בטכניקות הפרסום השונות הרבה יותר קל ונוח לעשות את זה. כעת נציג בפניכם מספר אפשרויות בולטות לשיווק עורכי דין באינטרנט.

קידום עורכי דין בגוגל:

קידום אורגני:

קידום אתרים אורגני היא טכניקת הפרסום המשתלמת והטובה ביותר לטווח הארוך. מלבד העובדה שמבחינה כלכלית היא המשתלמת והרווחית ביותר הרי שגם מבחינת המוניטין של החברה הוא יכול להיות משמעותי שכן אם אתם מופיעים בגוגל לפני המתחרים שלכם – הקהל מחזיק מכם כחברה חזקה, אמינה וטובה יותר מהחברות האחרות.  
הקידום האורגני כולל עבודה על עשרות רבות של פרמטרים במהלך חודש העבודה ובין הפרמטרים העיקריים שבהם נבצע את העבודה יהיו:

  • תוכן – כל אתר זקוק לתוכן כדי להתקדם. חלק מהתכנים עולים לאתר וחלק מיועדים לפיזור ברשת ליצירת קישורים נכנסים לאתר. התכנים באתר צריכים להיות מאוד מקצועיים ומדויקים. אסור להטעות את הקהל וחשוב להתבסס על תיקים אמיתיים, ידע מקצועי ודינים עדכניים. מצד שני אתם רוצים להציג את התוכן גם בצורה פשוטה וברורה לגולש הממוצע.
  • קישורים – חלק חשוב מאוד בעבודת הקידום. אתם רוצים לייצר תכנים ולשגר אותם באתרים שונים ברחבי הרשת ולקשר מהם אל האתר שלכם אך לא רק כמות הקישורים חשוב אלא לא פחות חשוב – איכותם של הקישורים. זהו תחום עמוק מאוד וכדאי להשאיר את העבודה הזו לחברת קידום מקצועית.
  • עיצוב ומהירות האתר – על האתר להיות מעוצב בצורה נוחה, קריאה ומודרנית. הרבה אתרים של עורכי דין שפותח לפני 10-20 שנה לא עברו שינויים וכיום העיצובים שלהם ממש לא נוחים, חוויית המשתמש לא נעימה והרבה מהאתרים לא תואמים לגלישה במובייל שזה בכלל עשוי לפגוע גם בקידום האורגני וגם בשביעות רצונם של הגולשים שלכם. 
  • ביטויים לקידום – בחירת הביטויים לקידום ככל הנראה יהיו ביטויי זנב ארוך. כלומר כמה מילים בתוך ביטוי מקודם. זה אומר פחות תחרות מצד אחד אך גם פחות נפח חיפוש מצד שני. מצד שלישי יש נפח גדול של ביטויים שכאלה שניתן לקדם ומכאן המסה הפוטנציאלית של הקהל.

פרסום ממומן:

ניתן כמובן גם להשקיע בפרסום בגוגל כאשר כל החוקים כאן למעלה תקפים גם לטכניקת פרסום זו. קידום אתרי אינטרנט לעו"ד הינו ביטוי תחרותי מאוד וכדאי לדעת שהעלות לקליק כאן היא גבוהה מאוד ויכולה להגיע לעשרות שקלים לקליק, תלוי תחום כמובן, עלות הקליק לעו"ד לדיני עבודה לא יהיה באותו המחיר של עו"ד לתביעה אזרחית לדוגמא. תוסיפו לעלויות של הקליק שיחס המרה הוא כהמרה/פניה לכ 10 קליקים, ז"א 1 ל 10 ישאירו פרטים ועל כן עלות הליד/הפניה הוא גבוה מאוד ביחס לתחומים אחרים.

ראו דוגמא לעלויות של קליק לתחום דיני עבודה

עלות פרסום עו"ד דיני עבודה

ראו דוגמא לעלויות של קליק לתחום עריכת דין אזרחי 

קידום אתרי אינטרנט לעו"ד אזרחי עלות פרסום

ראו דוגמא לעלויות של קידום אתרי אינטרנט לעורכי דין ברמת עלות קליק לתחום ענייני גירושין

קידום אתר באינטרנט לעו"ד לענייני גירושין

כמה זה עולה לי בתכלס? ראו השוואה לעלות הלידים בפועל ע"פ עלות הקליק

קידום אתרים בגוגל לעו"ד טבלת השוואה לעלות של המרה

הערה: כל הנתונים הינם בגדר הערכות ומשתנות בהתאם לאלגוריתם של גוגל ולתחרות, בהתאם לניהול הקמפיין ולתקציב, בהתאם לדף הנחיתה, בהתאם ליום/לשעה ולכן, אין לקחת בחשבון ו/או כהנחה שזו העלות שתהיה לכם, המחיר והנתונים משתנים בכל עת לטובה ולרעה, המשתנים רבים וישנם נתונים שטרם הצגנו, הנתונים הפרסונאליים של האתר או דף הנחיתה שלכם, השירותים שאתם נותנים, זמן התגובה שלכם לליד ועוד…

קידום אתרי אינטרנט לעו"ד ברשתות החברתיות:

אפשרות נוספת עבור קידום משרדי עורכי דין היא שיווק ברשתות החברתיות. אז נכון שטיקטוק ואינסטגרם לא יעזרו לכם הרבה אולם פרסום בפייסבוק ואפילו לינקדין יכולים לעשות את העבודה בצורה נהדרת (בעיקר פייסבוק). כדאי לפרסם תכנים טובים, לעתים קרובות, לבנות קהל עוקב ותומך ואפילו להשתתף בקבוצות דיון בנושאי עריכת דין ומשפט ולסייע לגולשים עם תשובות מקצועיות לשאלות שלהם וכך לקרב אליכם קהל נוסף.

פרסום לעורכי דין באמצעות גוגל מיי ביזנס:

לבסוף כדאי לעשות שימוש גם בגוגל מיי ביזנס. כאן תוכלו להעלות את המידע על העסק שלכם, פידבקים, תמונות של המשרד ועוד מידע אודות העסק כולל כתובת ושעות פעילות ובכך לאפשר לגוגל להציג אתכם בתוצאות המקומיות של חיפושים לוקאליים בתחום שלכם. 

קידום אורגני SEO - galyam-studio
קידום אתרים

איך לעשות קידום אורגני SEO?

כל אחד שיוצא לדרך עם קידום אורגני SEO רוצה לדעת מה הם הצעדים החשובים וההכרחיים שעליו לנקוט על מנת שהקידום יניב תוצאות ויהיה יעיל ומוצלח.

באנרים לפייסבוק

באנרים לפייסבוק

הכל אודות עיצוב באנרים לפייסבוק – החוקים, הצורך של הלקוח ומה שבניהם.. עיצוב באנרים לפייסבוק זו מלאכה “קלה” שמים תמונה משכנעת, כותרת ומניעים לפעולה…ותגידו את

דף נחיתה

דף נחיתה

שלא כמו אתר שמכיל המון עמודים בתוכו, דף נחיתה הוא בעצם דף אינטרנטי בודד, דף מסוג זה נעשה בדרך כלל לשימוש של השארת פרטים, גולשים