שיווק ברשתות החברתיות

שיווק ברשתות החברתיות | פרמטר חשוב למיתוג והצלחת העסק שלך!

שיווק ברשתות חברתיות – אתה יכול להגדיל את החשיפה של המותג שלך ואת המוצרים/שירותים שלך בפני קהל הלקוחות ובאמצעות של שיווק ברשתות חברתיות.

כיום כל חברה שמכבדת את הפעילות שלה באינטרנט "מחויבת" לסטנדרטים אחרים ולנוכחות דיגיטלית, חלק מהחבילה זה ברשתות החברתיות, הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהפעילות היומיומית של קידום העסקים הקטנים, הבינוניים והגדולים כאחד, מעבר לכך גם של לקוחות הקצה שלך. לכן חשוב להיות שם, אם אתה לא שם אתה לא קיים! קלישאה קלישאה אך נכונה מאוד.

רבים מהמבקרים באתרכם אשר מוגדרים כלקוחות פוטנציאליים הם גם בטוויטר, פייסבוק, סלונה, קפה דה מרקר, בלוגים, יוטיוב, גוגל פלוס, אינסטגרם ועוד.. ועל מנת לייצר אינטראקציה עם קהל היעד שלך אתה צריך להראות טוב, לחייך ולתת קבלת פנים טובה.

רק לאחר שעשית את כל הדברים הללו תוכל לפתוח את פיך ולספר על המוצר שלך, בדיוק כפי שנכנס הלקוח שלך לקניון גדול, הוא מסתכל על חלון הראווה שלך ומחליט אם להמשיך מכאן, לאחר שבחר להמשיך ולהיכנס לחנות שלך המוכרת תיתן לו זמן להסתובב ורק לאחר כדקה תיגש אליו ותשאל אותו אם הוא צריך עזרה, עד כאן תהליך מכירה מרגע שנכנס הלקוח. אך שיווק ברשתות החברתיות עובד קצת בצורה שונה.

כאן לצערכם היתרון הגדול יותר הוא של הלקוח, הוא הופך להיות המחליט וללא שום רגש (כמה פעמים יצא לכם להיות באתר אינטרנט שלא אהבתם ופשוט מצאתם את עצמכם סוגרים אותו אחרי 7 שניות?), אין לו קשר עין עם אף מוכר ולכן אפקט אי הנעימות של אחד על אחד יורד מהפרק, ז"א במציאות הלקוח לא יגיד למוכרת.."עזבי אותי באמא שלך" ויסתובב לחנות של המתחרים בפיזוז צעדי מחול, הוא ישהה מספר דקות/שניות ויהיה מסביר פנים, ואולי אפילו ייתן צ'אנס לאותה המוכרת על מנת בכל זאת למדוד את הבגד שהיא טוענת שהוא יכול להתאים לו..

אז מה קורה באינטרנט וברשתות החברתיות בפרט?

במידה והאתר שלך או הפייסבוק, טוויטר, אינסטוש אינו מזמין לבוא הלקוח פשוט לוחץ על הX ועובר לאתר, תהליך זה קורה בין ל 3 שניות ל 7 שניות עד שהוא מגיע להחלטה אם להישאר או להמשיך הלאה אחר חיפושו. הוא יחפש משהו שיתפוס אותו (כל אחד והטריגר שלו, אחד יחפש מבצעים, השני יחפש מוצר איכותי ויוקרתי). אתה כעסק צריך להיות בכל כיוון, לדוג את הלקוח בצורה נכונה ובריאה, עם זאת שאינה לוחצת, אנו בגל ים סטודיו ממליצים לכם לבצע שיווק בדרכים הבאות, דיוור בדוא"ל ע"י ניהול מועדון לקוחות, אתר האינטרנט, בחיפוש מוצר/שירות רצוי בגוגל, בקריאת מאמר באתר סלונה או קפה דה מרקר, ע"י טיזר או מודעה בפייסבוק, טוויטר, ע"י צפייה בתמונה באינסטגרם, נראה שהבנתם את העניין..

אם אתה רוצה להיות נוכח באינטרנט על מנת שהלקוחות שלך יחשפו למוצרים ולמותג שלך אתה מוזמן ליצור קשר, חברת גל ים סטודיו תשמח לספק לך יעוץ ופגישה בחינם. על מנת לעשות בדיקת התכנות לשיתוף פעולה. שיווק ברשתות החברתיות זה קל ויעיל מאוד ברגע שאנו נבין את המוצר/שירות שלך לאחר פגישת אפיון לצרכים..נסה אותנו בטופס למטה, אנו חוזרים מהר 🙂