תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

איך גם לכם יכולה להיות חנות וירטואלית מוצלחת?

חנות וירטואלית מוצלחת – זה כבר ממש לא חדש שעולם האינטרנט כבש את כולנו. אנחנו רוכשים באינטרנט, משלמים חשבונות, מעבירים כספים ומבצעים כמעט כל פעולה באינטרנט. בגלל שרבים מאתנו נמצאים באינטרנט מרבית היום, כל מי שיש לו חנות וירטואלית מעלה באופן ישיר את ההכנסות שלו.

היום מרבית האנשים התרגלו לרכוש מוצרים באינטרנט, הגישה לחנות וירטואלית היא קלה ביותר, הקנייה בטוחה ובנוסף לכל זה המוצר מגיע עד אלינו כך שמבלי לצאת מהפיג'מה אתם יכולים ליהנות ממוצרים חדשים, כל מוצר שרק תחלמו.

השינוי בצרכנות באמצעות חנות וירטואלית

לא מעט אנשים כבר התרגלו להזמין מוצרים באינטרנט, אנחנו מזמינים בגדים מבלי שאנחנו מודדים אותם, אנחנו כבר מכירים את המידות השונות, אנחנו מזמינים מוצרי חשמל, כלי עבודה ומסכי טלוויזיות אנחנו פשוט התרגלנו לקנייה המהירה מהבית שנראה לנו כל כך מסובך ומסורבל לצאת מהבית עם הרכב למרכז העיר, לחפש חנייה, למדוד, לעמוד בתור כדי לשלם ובסופו של יום אנחנו חוזרים עייפים הביתה. לא פלא שכמעט כולם קונים בחנות וירטואלית כזו או אחרת כל דבר שרק ניתן להזמין באינטרנט.

יתרונות בבניית חנות וירטואלית לעסקים

אם כולם קונים היום בחנות וירטואלית ולכם יש חנות פיזית מסורתית אתם רוצים להגדיל את כמות הלקוחות שלכם לחנות. אולי הם לא באמת יכנסו בדלת חנותכם שממוקמת ברחוב סומסום 3 בעיר כלשהי אבל הם בהחלט יכנסו בדלת הווירטואלית של החנות וירטואלית שלכם.

חנות פיזית מגבילה אתכם למתן שירותים רק למי שנמצא באזור אילו בניית חנות וירטואלית מאפשרת לכם לשלוח את המוצרים שלכם לכל מי שמבקש בהם. אתם יכולים להגביל את המשלוח לאזור מסוים ואתם יכולים להעניק את המוצרים שלכם בפריסה ארצית ואף עולמית. אתם בוחרים איך אתם רוצים לעבוד.

לא רק מי שמכיר אתכם יכול לקנות, עם חנות וירטואלית אתם מגדילים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, גם אם הם לא הכירו בכם לפני כן עכשיו אתם מאפשרים להם להכיר את המוצרים שלכם, את השם שלכם ולבצע הזמנה מכם במקום ממתחרה שלכם.

חנות וירטואלית מוכרת זה טוב ויפה, אבל!

חנות וירטואלית מוכרת זה טוב ויפה אבל, ופה י אבל גדול מאוד, אם לא תהיה באתר תנועה של רוכשים פוטנציאלים אז לא עשיתם כלום וכנראה שהאתר יהיה שומם ולא יהיו בו מכירות (לא גילינו את אמריקה), לכן היינו ממליצים לבנות תקציב שיווקי ואסטרטגיה נכונה שתהיה רלוונטית עבורכם ע"פ התקציב השנתי, לפניכם מספר אפשרויות לשיווק האתר ולהכרה וירטואלית מול הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, לדוגמא ניתן לשווק בפייסבוק ב 2 צורות, האחת בצורה ממומנת והשנייה בצורה אורגנית, כנ"ל לגבי שיווק בגוגל, ניתן להקים קמפיין בגוגל ולפרסם לקהלי היעד כאשר הם שואלים בגוגל שאילתה וניתן לקדם בצורה אורגנית את האתר (זהו תהליך לטווח הארוך שמתאים יותר לכאלו שרוצים לצאת לריצת מרתון והעסק שלהם כבר קיים מעל ל 5 שנים), עוד על קידום אורגני בגוגל תוכלו לקרוא כאן.

אז הצלחנו להגיע לקהל היעד, מה עכשיו?

כמו כל עסק עליכם למדוד אותו תוך כדי תנועה וגם כאשר הוא מניב לכם תוצאות, המדידה במקרה זה נעשית על ידי כלים כגון גוגל אנליטיקס, סרצ' קונסול, מג'סטיק, ahrefs ועוד. אם גם אתם רוצים חנות וירטואלית אנחנו גל ים סטודיו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ואנחנו נבנה לכם חנות וירטואלית שתשדרג אתכם ותתאים ללקוחותיכם בדיוק.

שיווק של עסקים קטנים
בלוג

שיווק של עסקים קטנים

קיימת בימינו חשיבות משמעותית לפרסום בית העסק והגדלת מספר הלקוחות וכמות ההכנסות בחברה. אפשרי לראות חברות לא מעטות המשקיעות בתקציב פרסום בשאיפה שביצעו את הבחירה

בניית אתר ווקומרס woocommerce
wocommerce

בניית אתר ווקומרס

בניית אתר ווקומרס – אתרי מכירות אונליין הם הדבר החם ביותר שיש היום ובעלי עסקים רבים בונים אתרי מסחר. גם בעלי עסקים  שטרם בנו אתר