תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

ניהול קמפיין בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק מוגדר כערוץ שיווק מבין הטובים אם לא הטוב ביותר עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. בשיווק במידיות החברתיות ישנם שיטות רבות לפרסום, אך שיטת הפרסום במדיה האינטרנטית הבולטת ביותר היא הפייסבוק, היתרון העצום בה שניתן בצורה קלה ומהירה להיות בולט גם אם הנכם חברה קטנה של בן אדם אחד לנהל קמפיינים גדולים ולהיראות גדולים בדיוק כמו החברה המתחרה הגדולה ביותר בתחומכם. כל אחד שיש ברשותו כרטיס אשראי ויכולת והבנה בניהול דף פייסבוק יכול גם להקים קמפיין. באמצעות שיווק ויראלי נכון, חשיבה קריאייטיבית תוכלו לנהל את הקמפיינים בפייסבוק ולייצר לידים איכותיים, אשר מעוניינים בשירות או במוצר שלכם, או לנהל קמפיין שפשוט חושף את המותג שלכם לקהל היעד שהגדרתם. גם ניהול קמפיין בפייסבוק מתנהל מצורה מקצועית ניתן להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאלים ולתרגם את זה למכונת כסף שתמכור עבורכם ללא מאמץ פיזי.

הנה כמה קמפיינים שעשינו עבור הלקוחות שלנו:

Save

Save

Save

השלבים שחשוב לבצע לפני ניהול קמפיין בפייסבוק

אפיון נכון והגדרת קהל היעד – ראשית לפני שמתחילים לרוץ, לעצב, להגדיר תקציב ויעדים צריך לדעת מיהו קהל היעד, להבין איך ניתן לפנות אליו, מה רוצים להגיד לקהל הנ"ל והאם הקהל רוכש את המוצר או השירות מהבטן או בבחירה מושכלת, ישנם עסקאות שלוקח זמן מה לבצע, לדוגמה רכישה של שטח אדמה, או פרויקט נדל"ן המשקיע הפוטנציאל יעשה הרבה שעורי בית ולא ירכוש על הנייר ללא מפגש עם היזם או בעלי הקרקע, אילו במוצר כמו נעלי אופנה, מעיל או מסך LCD למחשב כנראה שהסיפור יהיה אחר, במקרה הנ"ל רק המחיר ידבר, עם המחיר תוכלו לתפוס את עיניו של הגולש, אילו ברכישת קרקע, גם המחיר יעבוד אך יותר מהכל תמונות של השטח יעשו את העבודה בצורה טובה יותר…על כן צריך לעשות שעורי בית ולהבין את קהל היעד שלכם.

 

עיצוב גרפי נכון ומותאם לקהל היעד – גם כאן, על מנת לבצע את העיצוב הגרפי שצורה נכונה, לאחר שהכרתם את קהל היעד והבנתם את הצורך שלו..היינו ממליץ לעצב בצורה ישירה, בלי לשחק משחקים, לרמז בפרסום ועם זאת לגלות בדיוק במה מדובר כשאתם מעצבים, במבט ראשון על הפרסום הגולש צריך להבין על מה הוא עומד ללחוץ, זאת על מנת שלא יהיו בזבוזים מיותרים של הקלקות על הבאנרים ובנוסף לזו שלא תהיה אכזבה מצד הגולש, חשוב לדעת..יחס ההמרה הוא פרמטר חשוב לא פחות.

ראו דוגמאות לפרסומות וידאו שביצענו עבור לקוחותינו:

אז אחרי שצפיתם בקריאייטיב שנעשה עבור רשת מספר מלקוחותינו נעבור לשלב הבא, דף הנחיתה.

דף הנחיתה של הקמפיין צריך להשאיר לגולש 3 ברירות

להלן הברירות שצריך להותיר לגולש שנכנס לדף הנחיתה,

  1. מילוי הפרטים
  2. שיחת טלפון
  3. יציאה מהדף

ראו בחלק זה את דפי נחיתה הממירים שיצרנו עבור חלק מהלקוחות שלנו, נחשו כמה לידים הם יצרו בתוך 5 ימים בלבד???

אם הצלחתם לגרום לגולש למלא טופס צור קשר (ממש כמו פה למטה), הצלחתם בגדול, אם הוא חייג הצלחתם טוב לא פחות, אם יצא מהדף ללא מילוי טופס או חיוג אתם צריכים לעשות חושבים עם הקמפיין ולנסות לשנות כיוון, קריאייטיב, עיצוב או שינוי תקציב.

שאלות ותשובות בנושא ניהול קמפיין בפייסבוק

מה זה קמפיין בפייסבוק ומה הוא כולל?

קמפיין בפייסבוק הוא פרסום מודעות לקהל יעד ספציפי עם יכולת לטרגט אליו ורק אליו ע"פ דטא קיים כגון מיילים או רשימות טלפונים ניידים או ע"פ מערכת הטירגוט המשוכללת של פייסבוק, כשלוקחים שירותים של ניהול קמפיין בפייסבוק מקבלים שירות שכולל הקמה וניהול קמפיינים, קופי/קריאייטיב ועיצוב גרפי למודעות

מה העלות של ניהול קמפיין בפייסבוק?

העלות משתנה מהצרכים של כל לקוח ולקוח, יש לקוח שירצה רק את היכולות של הקריאייטיב ויש לקוח שיקח רק את שירותי הטירגוט או הקמה של הקמפיין, עלות הפרסום משתנה בהתאם לתחרות בה החברה/המוצר/השירות אותו תרצו למכור. עלות ניהול קמפיין בסיסי מתחיל ב 1,500 ₪ ועולה גם 3,000 ₪ בחברות מסוימות (המחיר נקבע ע"פ אופי הפעילות הרצויה), המחיר עבור הפרסום בפייסבוק נקבע ע"י הלקוח, לרוב המחיר מתחיל מ 2,000 ₪ לחודש ומעלה כי אחרת לא יהיה שווה לשלם לחברת שתנהל את הקמפיין, יהיה שווה אולי בהתחלה על מנת למקסם את התקציב לניסוי ותהייה באופן עצמאי (אבל זה כבר למאמר אחר).

למי מתאים לפרסם בפייסבוק?

לעסקים קטנים ובינוניים, עסקים גדולים כגון קוקה קולה ועלית נמצאים שם רק למטרה מיתוגית ולצורך חשיפה, אבל עסקים אחרים נמצאים שם על מנת לייצר עבודה ופרנסה, ולרוב זה עובד להם בצורה טובה מאוד.

למה לפרסם בפייסבוק ולא בגוגל?

דרך פייסבוק ניתן לפרסם גם באינסטגרם, אז אם הקהל שלך צעיר יש לחשוב על אפיק זה, בנוסף קהל היעד בפייסבוק מטורגט בצורה מעולה אשר מגיעה לקהל היעד המדויק שלך, ניתן לשלוט במספר הפעמים שיחשפו למוצר שלך ולבצע קמפיין לידים מה שלא קיים בגוגל, הקמפיין מייצר לקוחות בצורה טובה ומשומנת.

אתם אוהבים את התוצאות של העיצובים? אתם רוצים להתחיל להרים קמפיין מקצועי? מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום ולהתחיל לעבוד..אז למה אתם מחכים? מלאו פרטים.

עיצוב חתימה למייל
בלוג

עיצוב חתימה למייל

בעלי עסקים רבים מבינים שנראות העסק שלהם אל מול לקוחותיהם חשובה ביותר ומומלץ להשקיע מחשבה גם בפרטים הקטנים. הפעם אנחנו רוצים לשים את הדגש על

מילון מונחי קידום אתרים (SEO)
SEO

מילון מונחי קידום אתרים (SEO)

מילון מונחי קידום אתרים (SEO) אלגוריתם (algorithm) תוכנה המשמשת את מנועי החיפוש בכדי לקבוע את דירוג דפי האינטרנט עבור שאילות החיפוש. אנליטיקס (analytics) גוגל יצרה

בניית אתר שופיפיי
בניית אתרים

בניית אתר שופיפיי

תמיד רציתם להתחיל למכור באינטרנט עם חנות משלכם? כאשר מדובר על בניית אתר שופיפיי (Shopify), אתם צריכים להבין שיש לא מעט פרמטרים שיכולים להשפיע על