תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין – מטבע הדברים התחום של עריכת דין הוא תחום תחרותי מאוד גם באינטרנט וגם מחוצה לו. כיום באמצעות האינטרנט אנשים רבים יכולים להיעזר במנועי החיפוש או ברשתות החברתיות כדי למנוע עורך דין מקצועי המתמחה בתחום בו הם זקוקים לשירות.

כאשר הם מבצעים חיפוש שכזה אתם רוצים להופיע בתוצאות הראשונות כדי שיותר קהל יבחין בכם.

בתחום כמו עריכת דין בו האגו בין החברות הוא גדול מאוד – הרי שיש גם סוג של "מלחמה קרה" בין החברות מי יופיע ראשון בגוגל ולאילו ביטויים.

כולם רוצים להיות הכי טובים, הכי מתקדמים והכי חזקים ולכן עליהם לעבוד מול חברת קידום מנוסה יותר, גדולה יותר, חזקה יותר, בעלת קשרים וכמובן כזו שיודעת לספק תוצאות. 

קידום אתרים אורגני לעורכי דין – האם חייב חברה גדולה?

בתחומים תחרותיים בכלל ובתחום עריכת דין בפרט אתם רוצים לעבוד מול חברה שיכולה לספק לכם את הסחורה.

על אף שיש כמה מקדמים נהדרים העובדים באופן פרטי, סביר להניח שתוכלו לקבל שירות מקיף ומתקדם יותר אצל חברת קידום אתרים אורגני.

אין זה אומר שתצטרכו בהכרח לעבוד מול חברת קידום/פרסום שיש בה עשרות עובדים ויותר (כיוון שאז גדל הסיכוי שיש ניגוד אינטרסים עם חברות נוספות וגם לא תקבלו את אותו יחס אישי ותשומת לב שאתם רוצים וזקוקים לה).

בחברות בוטיק של כמה עובדים אתם לא עובד מספר או לקוח שמייצר הכנסה X אלא לקוח חשוב שחשוב לדאוג לו לתוצאות ויפה שעה אחת קודם. חברה שיש לה מספיק משאבים כדי להצליח להביא אתכם לתוצאות הראשונות מצד אחד ותשמח לספק לכם את השירות מכל הלב מצד שני.

רוצים לקבל הצעה מחיר? כנסו למחירון שבנינו עבור קידום אורגני בלבד.

שיווק וקידום אתרים באינטרנט – כיצד זה עובד?

עבודת הקידום על אתר מסוים, במיוחד בתחומים תחרותיים כמו עריכת דין, תדרוש עבודה סיזיפית ומורכבת על עשרות רבות של פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר בגוגל, על חוויית המשתמש של הגולשים ועל הביצועים של האתר שלכם והתנהגות הגולשים בו.

בסופו של דבר הקידום האורגני נועד קודם כל כדי להביא לכם תנועת גולשים רלוונטית ומספקת לאתר שלכם ולייצר לקוחות לעסק שיגדילו את ההכנסה ויהפכו את ההשקעה בפרסום הדיגיטלי למשתלמת כאשר היא תסייע בצמיחת העסק.

יש לבחור היטב את הביטויים שרוצים לקדם ואז בהתאם לאסטרטגיית הקידום של החברה היא מבצעת את העבודה שלה במהלך החודש.

במהלך החודש ובסופו היא מעדכנת את הלקוח עם דוח חודשי מסודר לגבי מיקום ביטויי המפתח, כמות הכניסות לאתר ופרטים נוספים הקשורים לעבודה השוטפת כאשר לכל חברה יש את המידע הנוסף שהיא מוכנה לתת ללקוח כדי לשמור עליו מעורב ולעבוד מולו בשקיפות ככל שניתן.

איך לבחור חברת קידום אתרים המתאימה לנו ביותר?

יש הרבה חברת קידום אתרים אבל מעטות מהן יכולות לקדם אתרים בתחומים תחרותיים כגון קידום אתר לעו"ד.

מעטים מהן באמת מסכימות לקדם אתרים ברמה התחרותית הנדרשת כיוון שלא לכל חברה יש את המשאבים והקשרים כדי לבצע את העבודה.

בדקו את תחומי ההתמחות של החברה, הפידבקים עליה, רמת הוותק והניסיון שלה וכמובן אם יש תוצאות בשטח שתוכלו להתרשם מהם – כך ייטב.

עד כאן נתונים של קידום אתר לעו"ד בצורה אורגנית, אם שקלתם לנהל קמפיין מממומן בגוגל ראו להלן טבלאות שיתנו לכם תמונה כללית

ראו דוגמא לעלויות של קליק לתחום דיני עבודה

עו"ד לדיני עבודה

ראו דוגמא לעלויות של קליק לתחום עריכת דין אזרחי 

עורך דין אזרחי עלות פרסום

 

כן, אם ברצונכם להיות שחקנים גדולים אתם צריכים ללכת מראש על תקציבים גדולים על מנת להביא תוצאות בגוגל, הפרסום בגוגל עובד טוב מאוד אבל בתחום שלכם הוא יקר מאוד, אמנם עלויות הקליקים במודעות הוא בממוצע 60 ₪ אבל קליק זה לא המרה, הנוסחה היא שבין 1 ל 3 לקוחות יצרו איתכם קשר מתוך 10 קליקים, משמע כ 3 לידים לכל 10 קליקים.

חשוב לציין שליד זו עדיין לא עסקה, ז"א כאן נכנס לתפקיד יכולת "המכירה" שלכם.

מאמרים נוספים:

 

הערה משפטית: כל הנתונים הינם בגדר הערכות ומשתנות בהתאם לאלגוריתם של גוגל ולתחרות, בהתאם לניהול הקמפיין ולתקציב, אין לקחת בחשבון ו/או כהנחה שזו העלות שתהיה לכם, המחיר והנתונים משתנים בכל עת לטובה ולרעה, המשתנים רבים וישנם נתונים שטרם הצגנו, הנתונים הפרסונאליים של האתר או דף הנחיתה שלכם, השירותים שאתם נותנים, זמן התגובה שלכם לליד ועוד…

קידום אתרים הוא תחום מסועף, עריכת דין ועולם המשפטים הוא תחום מסועף לא פחות – ביחד מדובר בעבודה לא פשוטה לאף חברת פרסום או קידום אתרים.

קידום אתרים לעורכי דין שונה לקידום אתרים בתחומים אחרים.

הציפיות של עורכי הדין גבוהים יותר, השפה צריכה להיות גבוהה יותר, גם המאמרים ההולכים לפיזור ברחבי הרשת צריכים להיות בסטנדרט מסוים שהוא מעבר למאמר קידום פשוט בתחום אחר.

תחום המשפטים הוא תחום תחרותי מאוד בשל ריבוי משרדי עורכי דין בישראל ובכל אזור בארץ למעשה.

אז איך מקדמים אתרים לעורכי דין? איך לבחור את הביטויים הנכונים לקידום? והאם כל חברת קידום אתרים יכולה לבצע עבודה זו? על כך ועוד ב3 הדקות הקרובות.

בניית אתר לעורכי דין שיהיה כבר מותאם לצרכי הקידום:

קידום אורגני לעורכי דין מתחיל קודם כל בבניית האתר מקצועי ויפה.

עיצוב אתר עורכי דין צריך להתאים לצבעים מהודרים, יוקרתיים עם מראה אלגנטי ומקצועי.

בגלל זה לרוב תראו אתרים של עורכי דין בצבע רקע לבן או שחור ועם כיתוב בצבע כסף/זהב.

לוגו החברה גם כן לרוב יהיה בצבע כסף/זהב/שחור.

יש להכין את האתר לצרכי הקידום כבר משלבי בנייתו על ידי בניית תפריטי ניווט טובים, הזנת תוכן ראשוני באתר, הוספת מפת אתר, בחירת אחסון מתאים עם מהירות טעינה גבוהה לאתר וכמובן התאמה רספונסיבית של האתר והעמודים בו.

אילו ביטויים נכון לקדם לעורכי דין?

חלק משמעותי בכל הליך קידום אתרים לעורכי דין הוא בבחירת ביטויים נכונים לקידום, על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח.

יש תחרות רבה בתחום המשפטים בישראל ויש עורכי דין רבים בכל אזור בארץ ובכל תחום משפטי.

כל משאר יתמחה בדרך כלל ב2 עד 3 תחומים ונישות בעולם המשפטים ויספק את שירותיו באותן הנישות.

על כן גם הביטויים לקידום לאותו האתר צריכים להיות בעיקר סביב אותן הנישות שבהן עוסק המשרד.

ביטויים לא רלוונטיים או הרלוונטיים לתחומים בהם המשרד לא מספק שירות – יהיו פשוט בזבוז של זמן ומשאבים.

מעבר לזה, אם אתם מספקים שירותים רק לאזור מסוים בארץ (נניח רק ללקוחות באזור הצפון) אז כדאי יהיה לכוון את ביטויי הקידום או לפחות חלק מהם עם תוספת של אזור או ערים ומושבים בצפון. לדוגמה: עורכי דין לענייני משפחה בצפון, עורכי דין לענייני משפחה בחיפה, עורכי דין לענייני משפחה בעכו וכך הלאה.

הדגשים החשובים עבור קידום אתרי עורכי דין בגוגל:

ראשית הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם הוא לעבוד עם חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה שיכולה באמת לספק לכם את העבודה הנדרשת עבורכם.

מלבד העובדה שהחברה צריכה לדעת לקדם אתרים בתחומים תחרותיים ולהיות יצירתית וחכמה בעריכת מחקר מילות המפתח עבורכם הרי שצריך להיות לה גם את הקשרים והמשאבים להשיג לכם קישורים טובים ואיכותיים, את הכלים הטכנולוגיים הנדרשים לעבודת הקידום ועוד.

דגשים נוספים יהיו לשים לב לתוכן באתר:  לאיכות וייחודיות התוכן.

חשוב לדאוג שהאתר יהיה מותאם לגלישה במובייל ושחוויית השימוש באתר תהיה מצוינת.