במה נמדד קידום אתרים איכותי?

תוכן עניינים

קידום אתרים איכותי נמדד ביכולת שלו להביא לאתר עוד גולשים, שיבצעו עוד פעולות רצויות וכמובן יגדילו את הרווחים ואת ההכנסות.

במאמר הבא נסביר מה כרוך בתהליך עצמו, ממה הוא מורכב ותוך כמה זמן אפשר לצפות לראות תוצאות על מנת לוודא שאנחנו נמצאים בדרך הנכונה

המטרה של קידום אתרי אינטרנט הוא להבליט אותם. את הקידום אפשר לבצע במנוע החיפוש של גוגל, בתוך תוצאות החיפוש של רשתות חברתיות, בפורומים מקצועיים, בבאנרים ועמודי נחיתה, בשיתופי פעולה מבוססי תוכן ועוד.

מבין כל האפשרויות שעל הפרק, הקידום החשוב ביותר הוא זה שמבוסס על Search Engine Optimization ובו משתמשים כדי לראות תוצאות מהר וביעילות. אבל כמובן שבולטות היא רק חלק מהסוגייה. כאן מתבקש לשאול בשביל מה בכלל להתאמץ על מנת להשיג בולטות, או מה אפשר לעשות כדי להפוך אותה להכנסה כלכלית.

בסופו של דבר, כל העסקים ללא יוצא מן הכלל מונעים מתוך אינטרס אחד מובהק: לייצר לעצמם עוד הכנסות ועוד רווחים. אז בשביל להפוך את הבולטות באינטרנט לתנועת גולשים אמינה, צריך לעבור את התהליך המלא של Search Engine Optimization ואף להבין במה נמדד קידום איכותי מבחינת לוח זמנים.

מה זה SEO?

המושג Search Engine Optimization, או בקיצור SEO, מתאר תהליך שינוי שאותו מבצעים בעקביות כדי לשפר את הביצועים של האתר או הקמפיין. אופטימיזציה מן הסוג הזה מבוססת למשל על הגדלת כמות הכניסות, על שיפור במספר הרכישות, על הגדלת משך הזמן שאותו הגולשים שוהים באתר וכן הלאה. כל בעל אתר יכול להגדיר מטרות אחרות של Search Engine Optimization, אבל אופטימיזציה היא מטבעה תהליך שבו מנסים להשיג את אותה מטרה עיקרית שכבר דיברנו עליה: לייצר עוד רווחים ועוד הכנסות.

כך משיגים לא רק את המטרות השיווקיות המוגדרות על ידי מנהלי קמפיינים או בעלי אתרי אינטרנט, אלא גם מייצרים יתרון וערך מוסף מול המתחרים. ספציפית בתחום של קידום אתרי אינטרנט, Search Engine Optimization היא עבודה שבה משפרים את האתר עבור מנוע החיפוש מצד אחד ועבור המשתמש מצד שני. בתהליך Search Engine Optimization מבינים שאחת ההשלכות של חווית שימוש אופטימאלית עבור הגולש היא גם דירוג גבוה יותר מצד האלגוריתם של גוגל, לכן מנסים לעבוד בכמה מישורים לכאורה שונים בעת ובעונה אחת.

מה כרוך בתהליך ה-SEO?

קידום אתרים איכותי מתחיל ב SEO, תהליך Search Engine Optimization מתבצע כדי להבטיח מגמת שיפור תמידית, אבל הוא מתחיל עוד לפני שהאתר עולה לאוויר. בשלב הבנייה של האתר למשל, צריך להקפיד על איכות גבוהה כדי להגדיל את הסיכוי לקדם את המוצר, השירות או העסק בדפי התוצאות של מנוע החיפוש ובצורה אורגנית.

בעוד קידום ממומן למשל לא מושפע מהאיכות של האתר כי רק משלמים ומשתתפים במכרז על מנת לבלוט בתוצאות של גוגל, הסיפור עם קידום אורגני הוא אחר לגמרי. באופן עקרוני, האלגוריתם של גוגל מקדם אפקטיבית ובצורה אורגנית רק אתרים שהוא מעריך שהם טובים עבור הגולש. בגלל שהאתרים שאליהם מנוע החיפוש של גוגל מפנה הם למעשה המוצר שלו, חשוב לו שהם יהיו איכותיים.

אם אנחנו כבעלי אתרי אינטרנט רוצים לדאוג לקידום איכותי, אנחנו חייבים שהאתר יהיה אמין, מקצועי, מבוסס, מוכח, ותיק ורלוונטי לביטויים. טכנית, איכות הבנייה של האתר יכולה להטות את הכף מבחינת כמה זמן יעבור עד שנוכל לראות תוצאות של קידום אתרים איכותי. אתר שבנוי טוב יקודם אורגנית בתוך כמה חודשים בלבד, בעוד אתר מיושן שאף אחד לא מבצע סביבו עבודת Search Engine Optimization לא יצליח להשיג תוצאות גם אם לכאורה משקיעים עשרות אלפי שקלים בחודש בשיתופי פעולה מסחריים או בקידום ברשתות חברתיות.

מה שכרוך בתהליך Search Engine Optimization בשלבים המוקדמים של בניית האתר הוא זמני טעינה מהירים, ניווט קל ונוח, תפריטים ברורים, תוכן ברמה גבוהה, שימוש בטכנולוגיה חסכונית, אחסון על גבי תשתיות מאובטחות ועוד. במילים אחרות, כל מה שחשוב לגולש חשוב גם לגוגל – אז תהליך הקידום מתחיל כאמור עוד לפני שהאתר עולה לאוויר.

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

מה משפיע על הדירוג של הקידום האורגני?

כל שאר הפרמטרים המשפיעים על הדירוג של הקידום האורגני מגיעים אחריו שהוא כבר עלה לאוויר ואפשר לעבוד עליו. ראשית, חשוב להכין את שיעורי הבית מול חברה לקידום אתרים ולבצע מחקר של מילות מפתח.

שנית, משווים בין כלים לקידום ובעיקר בין קידום ממומן ואורגני: קידום ממומן משיג תוצאות מהר אבל בהשקעה כספית יחסית גבוהה, בעוד הקידום האורגני מאפשר לבסס את המעמד של האתר אבל לוקח זמן עד שרואים את התוצאות שלו.

הנה לדוגמא כמה פרמטרים המשפיעים על הדירוג של הקידום האורגני עבור האתר גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך:

  • רמת התחרות בתחום – היתרון של שימוש בכלים כגון גוגל אדוורדס הוא שאפשר לראות גם מה המתחרים עושים. כך מגלים שאם רמת התחרות גבוהה ואינטנסיבית, ייקח יותר זמן לראות תוצאות אפילו אם הקידום עצמו הוא מאוד איכותי. נכון שבמהלך ניהול קמפיין בגוגל בצורה ממומנת אין לזה הרבה משמעות כי יש מכרז שבו אפשר להשתמש בכל רגע נתון אם מוכנים להשקיע את הכסף, אבל הסביבה התחרותית היא קריטית לטובת הקידום האורגני. ככל שיש יותר מתחרים בתחום, ככל שהם יותר נתפסים כברי סמכות בנישה שבה רוצים לבצע את הקידום וככל שיש להם יותר ותק וניסיון, כך יהיה קשה להגיע אל המיקומים הריאליים בתוצאות של גוגל ובכלל. עם זאת, אין סיבה להתייאש אלא רק להבין שצריך להמשיך להשקיע במאמצי הקידום ולעשות את זה נכון.
  • כמות החיפושים הישירים – בעלי אתרי אינטרנט שהמותג שלהם מוכר וידוע גם מחוץ לסביבה המקוונת יכולים ליהנות מכמות חיפושים גבוהה. המטרה של גוגל היא כאמור להביא לגולשים שלו את התוצאות הכי טובות בזמן הכי קצר, לכן האלגוריתם לא יתחכם אם הם מקישים שם ספציפי של חברה, מותג, עסק, שירות או מוצר. במקרים כאלה, גולשים שמחפשים באופן ישיר את השם של האתר או המותג יאותתו לגוגל שמדובר בעסק אמין ושכדאי לקדם אותו גם אורגנית לחלוטין.
  • חווית הגלישה באתר – מה שמשפיע על הדירוג של הקידום האורגני זו בעיקר החוויה של הגולש. דיברנו עליה בהקשר של בנייה נכונה של האתר על מנת שהחוויה תהיה טובה, אבל זה כולל למשל גם את מה שקורה ישירות בין הלקוחות לבין בעלי עסקים מבחינת רמת השירות. אם שירות הלקוחות לדוגמא הוא ברמה גבוהה והגולשים מקבלים את מה שהם צריכים בתוך האתר, גוגל יזהה שהם לא חוזרים אליו אחרי כמה שניות בשביל לחפש עוד פעם את אותו ביטוי. במקרים כאלה, חווית הגלישה באתר תעיד על האיכות שלו ותייצר סביבה אפקטיבית יותר לקידום אורגני בתוך זמן קצר יחסית.
  • אופי התחום שבו האתר פועל – יש פרמטרים שמשפיעים על הדירוג של הקידום האורגני, למרות שלבעלי אתרי אינטרנט אין ממש דרך לשנות אותם. אחד הפרמטרים הללו הוא לדוגמא אופי התחום שבו האתר פועל. אם התחום עצמו סטטי ואין בכלל טעם לעדכן בו תכנים חדשים, יהיה קשה מאוד לייצר רצף של קידום אורגני. במקרים כאלה, בעלי אתרי אינטרנט עלולים למצוא את עצמם עומדים מול שוקת שבורה אף על פי שעקרונית הם מוכנים להשקיע מאות ואלפי שקלים בחודש בקידום אפקטיבי. כדי להתגבר על זה, יכול להיות שכדאי לשקול פרסום בגוגל גם בצורה ממומנת וכמובן התייעצות עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ויכולים להתחייב להישאר עם אצבע על הדופק.

אז במה נמדד קידום אתרים איכותי?

אין תשובה אחת לשאלה במה נמדד קידום אתרים איכותי. בעל אתר אינטרנט אחד יכול להחליט שמבחינתו, איכות נמדדת במשך הזמן שעובר מהרגע שבו הוא מתחיל קמפיין בגוגל ועד שהוא ובני המשפחה שלו מוצאים את עצמם בעמוד הראשון של התוצאות. במקרים כאלה, גם קמפיין ממומן יכול להשיג את המטרה ולהיחשב איכותי – למרות שלא בוצעה שום עבודת שטח על האתר ולא הפעילו את הכלים השונים של Search Engine Optimization כדי לשפר את חווית הגלישה.

לעומתו, בעלי אתרי אינטרנט אחרים יכולים להחליט שהם מודדים קידום איכותי בשורה התחתונה של הרווח שלהם בסוף החודש. אם נכנסו יותר גולשים לאתר והם השאירו בו יותר כסף מבחינת רכישת מוצרים או הזמנת שירותים, הקידום ייחשב איכותי. בעלי אתרים כאלה גם ירצו לראות את התוצאות לאורך זמן, אך הם בעיקר ישוו בין כמה עלה להם לבצע את אותו תהליך Search Engine Optimization מוקפד לבין הרווחים שהם נשארו איתם בתום התקופה.

מקצועית, אפשר לומר שקידום איכותי אכן נמדד במשך הזמן שעובר מהרגע שבו מתחילים אותו ועד שרואים את התוצאות כפי שהוגדרו מלכתחילה. יש סוגים שונים של תוצאות שאותן אפשר להגדיר, אבל הניסיון להשיג אותן משותף לכל סוגי בעלי האתרים ובכל התחומים. בין היתר, זה גם מבליט שוב פעם את החשיבות של אפיון מוקדם לפני שמתחילים את הקמפיין.

תוך כמה זמן ניתן לראות תוצאות?

באופן כללי, אפשר לצפות לראות תוצאות אורגניות של הקידום בתוך 4-12 חודשים. על פניו זו נשמעת כמו תקופה ארוכה, אבל צריך להבין את המשמעות שלה. אם הקידום מבוצע נכון ואורגנית, זה אומר שהאתר מופיע לפני אתרים אחרים בתוצאות החיפוש גם אם הוא מוכר בדיוק את אותם מוצרים ושירותים.

מבחינה כלכלית נטו, יש לזה משמעות מסחרית אדירה. הרי ידוע שרוב הגולשים לא מתקדמים מעבר לסוף הדף הראשון או מקסימום השני בתוצאות החיפוש של גוגל, אז מי שלא מקדמים את עצמם למעשה בכלל לא נמצאים במשחק. חוץ מזה, אי אפשר לדעת תוך כמה זמן יהיה ניתן לראות תוצאות בלי להתייחס לכל מקרה לגופו מבחינת ההיסטוריה של האתר או אפילו הדומיין.

אם לדוגמא המצב ההתחלתי של האתר גרוע כי אין בו קישורים, התוכן שמופיע בו הוא ברמת נמוכה והעיצוב מיושן עם תכנים כפולים שבכלל לא מתאימים לגלישה במובייל – הניסיונות לקדם אותו אורגנית ייקחו הרבה זמן. במקרים כאלה, צריך לחזור לבסיס ואולי גם לבנות את האתר מחדש לפני שיהיה אפשר לראות תוצאות. בנוסף, בעלי אתרי אינטרנט כאלה צריכים להבין את המצב שלהם כדי להציב יעדים ריאליים.

מבחינת הדומיין, יש משמעות להיסטוריה שלו מבחינת איך שהאלגוריתם של גוגל מתייחס אליו. המון בעלי אתרים בכלל לא יודעים את זה, אבל יכול להיות שהדומיין שבו הם משתמשים כדי לאחסן את האתר שלהם שימש בעבר לפעילות מפוקפקת. אם הדומיין כבר נענש בעבר על ידי האלגוריתם של גוגל והדירוג שלו ירד בגלל ביצוע פעילות ספאם, דחיסת מילות מפתח שלא לצורך או חלילה גניבת פרטי לקוחות – אי אפשר לצפות מגוגל לקדם אותו אורגנית. זהו דומיין שהופעה שלו בתוצאות החיפוש נתפסת על ידי גוגל כפקטור שפוגע במוניטין של האלגוריתם, לכן היכולת לקדם אותו תהיה מוגבלת ותיקח המון זמן.

הצד השני של המטבע הוא שיש לזה גם יתרון: אתר בעל היסטוריה חיובית מבחינת איך שהוא בנוי, אופטימיזציה של התוכן, פרופיל קישורים מגוון והתאמות לגלישה מתוך מכשירים שונים יכול להיות מקודם בתוך זמן קצר. גם כאן אפשר לדעת מראש מה הצפי על ידי התייעצות עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו, לכן חשוב לעשות את זה כמה שיותר מוקדם.

דוגמא למבנה היררכי של אתר נכונה

יש בעלי אתרים שרוצים להגדיר לעצמם האם הקידום מבוצע בצורה איכותית לפי הפעולות שמבוצעות על ידי מומחי SEO שאותם גייסו לטובת המשימה. אבל כדי לעקוב אחר הפעולות שבוצעו על ידי חברת קידום חיצונית, צריך להכיר את המושגים השונים ובעיקר את החשיבות של מבנה היררכי נכון של האתר. ההיררכיה של האתר למשל משפיעה על האופן שבו מבצעים את הקידום האורגני שלו.

היא מתבצעת בתוך האתר עצמו, אבל יש לה משמעות אדירה מבחינת האופן שבו גוגל מתייחס לאתר. אם האתר בנוי היררכית נכון, הוא יקדם אותו מהר וגבוה. אם המידע לא מסודר בצורה נוחה לגולש, גוגל יעניש את האתר ולא יקדם אותו גם אם יושקעו בכך המון משאבים וזמן. היררכיה נכונה של האתר חשובה כי היא משפיעה גם על הגולש וגם על האלגוריתם. כדאי לשים דגש על היררכיה על מנת שהאלגוריתם של גוגל יבין לדוגמא את המבנה הפנימי של האתר, ייתן לו קדימות בדירוג עמודים רלוונטיים ויבליט אותו.

מבחינת הגולש, ההיררכיה עוזרת לגולש להבין איפה באתר הוא נמצא, לאן הוא עוד יכול להגיע, איפה יש את התוכן המתאים לו וכן הלאה. חוץ מזה, ההיררכיה חשובה גם למי שמקדם את האתר וגם למי שמתפעל אותו כי היא עוזרת להוסיף או להוריד תכנים ולמנוע תגיות או קטגוריות כפולות. הבעיה היא שההיררכיה היא מטבעה לא משהו סטטי אלא דינאמי. נכון שצריך וחשוב לבנות את האתר מלכתחילה בסדר הגיוני ונכון, אבל אי אפשר לצפות שזה יישאר ככה.

הסיבה לכך שההיררכיה כל הזמן משתנה היא שמוסיפים עמודים, משנים תגיות, מעדכנים תוכן, מסדרים מחדש תפריטים ועוד. לכן חשוב לבצע בדיקה תקופתית להיררכיה ולזכור את ההשלכות שלה מבחינתנו, עבור הגולש ובעיקר מבחינת הקידום האורגני ותוצאותיו. אפשר לקחת כדוגמא למבנה נכון אתר שבו הרמה ההיררכית המקסימלית היא 4.

באתרים כאלה, המרחק מדף הבית הוא מקסימום 4 קליקים, כמו גם מספר הלחיצות שאותו צריך לבצע מדף הבית כדי להגיע לעמוד מסוים. אם הדף שאליו הגולש רוצה להגיש (וגם האלגוריתם) נמצא במרחק של יותר מ-3 או 4 הקלקות, סביר להניח שהדירוג יירד. בשביל ליישם נכון את הדוגמא למבנה היררכי של האתר, אפשר להשתמש בכלים שונים שהם חלק בלתי נפרד מהקידום האורגני.

הנה לדוגמא חלק מהכלים האלה והאופן שבו הם באים לידי ביטוי בשלבים המוקדמים של הבנייה ולאחר מכן בביקורת התקופתית על ההיררכיה:

  • תיוג נכון שעוזר לגולש להתמצא במהירות בין דפי האתר
  • שיוך מדויק של המאמרים לקטגוריות הרלוונטיות עבורם
  • קישור של כל הקטגוריות מכלי הניווט המרכזי
  • שילוב קישורים פנימיים שמחזקים את העמוד ועוזרים לגוגל להבין מה הקשר בין דף מסוים לבין דפים אחרים

מנגד, כן צריך להימנע למשל מכמות יתר של תגיות או קטגוריות.

זה לכאורה אמור לתרום למבנה ההיררכי ולעזור לגולש ולאלגוריתם, אבל צריך לצאת מתוך נקודת הנחה שמה שברור עבורכם לא בהכרח גם ברור לגולש מן השורה.

בנוסף, תגיות כפולות עם משמעות דומה עלולות להוביל לתוכן כפול שפוגע ברושם הכללי מהאתר ובדירוג שלו באלגוריתם של גוגל.

קישורים פנימיים באתר לחיזוק ואינדוקס נכון

העניין עם הקישורים הפנימיים הוא לעיתים קרובות משהו שגם מקדמי האתרים וגם בעלי האתרים מפספסים. החדשות הטובות הן שיש כלים שעוזרים בדיוק עם זה ותפקידם לנתח קישורים.

אחד הכלים הללו הוא ahrefs ובאמצעותו מבצעים ניתוח של התוכן, משפרים את תשתית הקישורים הקיימת, מייצרים תשתית קישורים חדשה טובה יותר ומגדילים את הסיכוי להתאמה טכנית של מילות המפתח לביטויים שאותם מנסים לקדם, תוסיפו את ה Screaming Frog ומערכות אחרות שיכולות לנתח את פנים האתר מבלי לחדור לקוד בסריקה שאפילו לא תבייש את ה Crawler של גוגל

בנייה נכונה משמעותה שיש כמות מתאימה של קישורים בכל דף באתר. אם יש יותר מדי קישורים, גוגל עלול להעניש את האתר ולהתייחס לתוכן בתור ספאם.

אבל אם יש מעט קישורים פנימיים וגם חיצוניים, יהיה קשה לנווט באתר והתוכן לא יציע ערך מוסף. לכן הפתרון המומלץ הוא לשלב את הקישורים ביחס של כ-3-4 לינקים לכל 500 מילה, או מקסימום 8-10 לינקים לכל תוכן של כ-1,000 מילים. כאן המקום להזכיר שגם העניין עם הקישורים אינו סטטי אלא דינאמי.

אם לדוגמא קצב העלאת התכנים הוא גבוה, יכול להיות שצריך להגביר את קצב בניית הקישורים. קישורים פנימיים וחיצוניים הם משהו שצריך לשאוף אליו, תוך שמקפידים על טיב ואיכות הקישור. אם למשל הקישור שמגיע לאתר שאותו רוצים לקדם אינו רלוונטי, הפעולה לא תשיג את התוצאות הרצויות. אבל אם הקישור מגיע מאתר סמכותי שממילא מדורג גבוה על ידי האלגוריתם של גוגל, הוא יכול לקצר משמעותית את משך הזמן שעובר מהרגע שבו מתחילים את הקידום ועד שרואים תוצאות.

בניית קישורים ממקורות חיצוניים

היכרות עם האופן שבו בנוי הכלי לניתוח קישורים פנימיים עוזרת לחזק אותם ולבצע אינדוקס נכון, אבל גם לבנות קישורים ממקורות חיצוניים. כך רואים לדוגמא שבאמצעות הכלי הזה מקבלים ציון פנימי של המערכת, בו משתמשים כדי לראות איפה האתר מדורג ביחס לאתרים אחרים שנמצאים במערכת.

בנוסף, אפשר לקבל דירוג של העמוד הספציפי שנבדק, להסתכל על מספר הקישורים הכולל ולראות כמה דומיינים שונים מפנים לאותה כתובת. מבחינת גוגל, ככל שיש יותר קישורים ממקורות חיצוניים – כך הסמכות של האתר גבוהה יותר והקידום ייחשב קידום אתרים איכותי יותר. גוגל יודע להעריך אתר אינטרנט שמקשרים אליו ממקומות שונים, כי הוא מבין שיש בו כנראה את המידע שהגולשים מחפשים.

אבל בשביל לדעת איזה קישורים בדיוק צריך לשלב באתר ועל איזה שיתופי פעולה עם אתרים אחרים כדאי לעבור, חייבים לבנות את מערך הקישורים בצורה נכונה. אם מחפשים קישורים נכנסים, צריך לבדוק את הרלוונטיות של האתר המקשר אלינו ולוודא שנעשה שימוש בטקסט עוגן מדויק ונכון.

בנוסף, כדאי לבדוק איפה בדיוק ממוקם הקישור בתוך העמוד – האם מתוך הטקסט עצמו, בפוטר עליון או תחתון וכן הלאה. לאחר מכן, מבררים באיזה סוגי קישורים מדובר ומה היחס בין מספר הקישורים הפנימיים והחיצוניים. האמת היא שבניית קישורים ממקורות חיצוניים היא גם דרך טובה להעריך את התוכן שיש באתר ולהבין האם הוא מספק לגולשים את הפתרונות שהם מחפשים.

בין אם האתר מציע שירותים, מוצרים או תוכן ספציפי, גולשים שמעריכים אותו ירצו לשתף ולהמליץ עליו גם לאחרים. כאשר בעלי אתרים וגם גוגל רואים שהתוכן משותף, הם מבינים שהוא איכותי וששווה לקדם אותו.

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
Picture of נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל) עיצוב UX, חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט כ 2 עשורים.

דוא"ל: [email protected], טלפון: 0506818686

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

דף נחיתה
דפי נחיתה

בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה, עיצוב ופיתוח ומרכיביו השונים התכנון: תכנון, עיצוב ui של דפי הנחיתה אשר יהיו

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
לקוחות אומרים עלינו
התייעצו עם מומחה

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים

רגע לפני שאתם הולכים מכאן

אנחנו נשמח לתת לכם ערך
אם ברמת השירות, זמני התגובה שלנו והיכולת לאפיין את כל התהליך מולכם ולתת לכם מוצר פשוט יותר חכם וטוב.
מלאו פרטים ונתראה בצד השני!

צריכים עזרה?

מלאו פרטים עכשיו!
ותקבלו שיחת ייעוץ חינם

Call Now Button