קידום אתרים למתחילים

תוכן עניינים

קידום אתרים למתחילים – אם החלטתם שאתם רוצים לנסות לחסוך את העלויות של חברת קידום האתרים ולקדם את האתר שלכם בעצמכם, אתם צריכים לכל הפחות להשקיע זמן ומאמץ בלימוד התחום ובעיקר את המדדים הראשיים המשפיעים על הקידום האורגני במנועי חיפוש ובראשם המנוע של גוגל.

חשוב לציין כי יש מאות סעיפים המשפיעים על קידום אורגני בגוגל ועשרות פרמטרים שצריך לדאוג להם בעבודה על קידום האתר והתאמה שלו הן לצורך שיפור חוויית המשתמש והגדלת אחוזי ההמרה באתר והן לצורך ההתאמה למנועי החיפוש. הכנו עבורכם מדריך קידום אתרים למתחילים עם כמה סעיפים חשובים שתוכלו להיעזר בהם לקידום עצמאי של האתר שלכם, לפחות ברמת מתחילים.

אז מתחילים, היכון הכן צא!

הכנת התשתית לקידום אורגני:

עבודת קידום אתרים למתחילים או לא למתחילים מתחילה קודם כל בבניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק (אתר חנות וירטואלית, קטלוג או אתר תדמית), כזה שכבר בנוי מהשלבים הראשונים שלו בהתאמה לצרכי הקידום, כזה שמאופיין בצורה נכונה עם חשיבה למבנה האתר אשר בנוי בצורת משפך למטרת מקסום יחס המרה שיהיה לגבוה ביותר.

במידה ומדובר באתר בנוי אז יש לבצע התאמות שונות כמו למשל שיפור מבנה האתר, שיפור מהירות הטעינה של האתר, הוספת מפת אתר, התאמת האתר לגלישה במובייל, הוספת כפתורי שיתוף, טיפול בהגדרות של האתר, התקנת תוספים ייעודיים לצרכי מעקב, שיפור ביצועי האתר, תוספי SEO ועוד.

אין לך שם או לוגו לעסק? לחץ כאן

תוכן חדש לאתר ואופטימיזציה לתוכן קיים:

חלק בלתי נפרד מעבודה על הקידום האורגני של האתר הוא כל מה שקשור בנושא התוכן. התוכן הוא חלק מרכזי בעבודת הקידום ולכן חשוב לדאוג למאמרי תוכן ייחודיים ואיכותיים אל תוך אתר שלכם.

הם לא צריכים להיכתב ברמה גבוהה בהכרח גם לא ברמה של ילד בגן. השפה הממוצעת בהחלט תספיק לגולש הממוצע להבין מה אתם כותבים ומה הערך שאתם יכולים לספק להם.

מלבד העובדה שהתוכן באתר צריך לתת לגולשים מענה לצורך ולשאלות שלהם כדי לחבר אותם אל המותג ולהאמין בו, הרי שהתוכן צריך גם לפרט אודות השירותים והמוצרים שלכם, צריך לכלול ביטויי מפתח הרלוונטיים לצרכי הקידום ועוד.

במידה ויש תוכן קיים באתר כדאי לעשות לו אופטימיזציה – כלומר לבצע התאמות שונות לתוכן הקיים כדי לשפר אותו, לעדכן אותו, לדאוג שיהיה מתאים גם לצרכי הקידום בגוגל מצד אחד אבל גם נותן ערך לגולשים מצד שני.

שיפור חוויית המשתמש באתר:

חוויית משתמש היא מונח מוכר בתחום השיווק והפרסום, בעיקר בשיווק הדיגיטלי. מדובר בכל הקשור לחוויית הגולש בשימוש באתר שלכם. ככל שתשפרו את חוויית המשתמש כך מדדים שונים באתר ישתפרו, אותם מדדים שגוגל מייחסת להם חשיבות וזוקפת נקודות זכות לאותו אתר כאתר אמין וטוב יותר שהיא רוצה להציג לגולשים שלה בתוצאות הראשונות. להלן כמה דברים המשפיעים על חוויית המשתמש באתר:

  • התאמת האתר לגלישה במובייל ובמסכים שונים.
  • שיפור מהירות הטעינה של האתר.
  • העשרת התוכן באתר בסוגי תכנים נוספים מלבד טקסט.
  • התקנת תוסף נגישות באתר.
  • לא להעמיס פרסומות באתר.
  • לכלול עמוד אודות וכמה אפשרויות ליצירת קשר עם העסק.
  • לכלול טפסים נוחים ויעילים להרשמה, ליצירת קשר, לביצוע רכישה באתר ועוד.

יצירת קישורים באתר ומחוצה שלו:

קישורים מתחלקים ל 2 סוגים: קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים. הקישורים הפנימיים בתוך האתר הוא משהו שאנשים רבים נוטים לזלזל בו אולם הם לא פחות חשובים מהקישורים החיצוניים. מדובר בקישורים המעבירים את הגולשים מעמוד אחד לעמוד אחר באתר. לדוגמה: אם יש לכם מאמר בנושא מדריך קידום אתרים בגוגל למתחילים ואתם מדברים על בניית קישורים לצרכי קידום תוכלו מהביטוי הזה להוציא קישור למאמר אחר בתוך האתר שמדבר בהרחבה על בניית אתרים רספונסיביים (הופה, שמתם לב לקישור האיכותי?) זה מחזק את הסמכות של העמודים הפנימיים באתר ומשפר את חוויית השימוש בו. בכל הקשור לקישורים חיצוניים – מדובר בקישורים המקשרים מאתר אחר ברשת אל האתר שלכם. בניית קישורים חיצוניים בצורה נכונה היא אומנות והמרדף הוא לא אחר כמות הקישורים אלא אחר האיכות שלהם ובניית תמהיל קישורים נכון וטבעי.

חברת גל ים סטודיו מתמחה בשירותי קידום אתרים ומספקת גם שירותי ייעוץ קידום אתרים למתחילים ומתקדמים בתחום. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

הכותב: נאור גל ים

הכותב: נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם עם ניסיון בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל), חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט מעל 2 עשורים.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

דיוור אלקטרוני לעסקים
פרסום באינטרנט

דיוור אלקטרוני לעסקים

המאמר הבא יעסוק בערוץ השיווק החזק והיעיל של דיוור אלקטרוני לעסקים. במאמר הזה נספר לך את

בניית אתר מסחר
wordpress

בניית אתר מסחר

בניית אתר מסחר – כל הנושא של מכירת מוצרים דרך אתרי מכירות אונליין הפכו בשנים

תוכן עניינים

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
אבי גומרי
אבי גומריבעלים - ד.נ.א טולס
קרא עוד
עבודה מול צוות מקצועי, חשיבה יצירתית עובדים קשה בשביל לתת לי מענה לצרכים שלי מבלי לעגל פינות, שקט נפשי לטיפול בדברים החשובים, מומלצים בחום!
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
הקודם
הבא

אנחנו אומרים שאנו הכי טובים, אז מה! תקשיבו למה שללקוחות שלנו יש לומר עלינו.

ליצירת קשר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אנו שמחים על הצטרפות למשפחה - מלא/י פרטים