תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

5 טרנדים לעיצוב אתרים לשנת 2021

שנת 2021 כבר בפתח ואנו סוגרים שנה משוגעת כאשר בישראל ובעולם עדיין מתרוצצת לה מגיפה עולמית אולם לפחות בעולם הדיגיטלי העניינים ממשיכים להתקדם ועם ההתקדמות באות מגמות חדשות, בעיקר בתחום עיצוב האתרים. אנו יכולים לראות היום אתרים שונים בתכלית מאלה שהיו לפני 5 שנים ואלה שונים מאלה שהיו לפני 10 שנים ויותר. העיצובים המודרניים השתנו וכדי להישאר מעודכנים למה שהולך היום בשוק, לשפר את תדמית העסק שלכם ואת חוויית המשתמש באתר שלכם כדאי להיעזר בהמלצות הבאות, לזרוק כמה גרושים לחברת עיצוב אתרים שלכם ולעשות לאתר קצת שיפוצים.

עיצובים ואלמנטים גדולים יותר:

כחלק מהמגמה הכללית בשנים האחרונות להנגיש את האתרים לבעלי לקויות ובאופן כללי הרצון להנגיש את התכנים באתר גם לגולש הממוצע כדי שיתאמץ פחות  וייהנה יותר – נהוג להשתמש באלמנטים גדולים יותר מאשר בעבר. כלומר: כתב גדול יותר, פונטים ברורים יותר, כותרות גדולות יותר (גם אם מדובר בכותרות משניות), הכיתוב על באנרים ועיצובי דקורציה באתר יהיו גדולים יותר, כפתורי הנעה לפעולה שונים יהיו גדולים יותר משמעותית מאשר בעבר, אייקונים ותפריטי ניווט גדולים ונוחים יותר ועוד.

מרחב לבן בשפע:

האזורים הריקים הלבנים שבין האלמנטים השונים באתר שלכם נקראים "מרחב לבן". באתרים מודרניים היום יש יותר שפע של מרחב לבן. המטרה היא לשפר את ההפרדה בין האלמנטים השונים תוך הפחתת העומס מהעין ושיפור חוויית הגלישה והניווט באתר. אתרים היום יותר נקיים ונעימים לגלישה מאשר בעבר.

אתרים דינמיים:

בני אדם היום רגילים לקלוט כמות גדולה מאוד של מסרים בו זמנית. הכניסה לפייסבוק או לרשתות חברתיות אחרות למשל תציף בפניכם אינספור תכנים מסוגים שונים: טקסטים, תמונות, סרטונים, סטוריז, פרסומות, קבוצות מומלצות, התראות ועוד. אם תלכו ברחוב תתקלו באינספור פרסומות בשלטי חוצות, במסך דיגיטלי ענקי בצומת ראשית, על בניין גבוה, בלוחות המודעות, בכניסה לדואר, על גבי אוטובוסים ומוניות ובכל מקום למעשה. בשל עובדה זו אנשים כבר רגילים לחיות בצורה אינטנסיבית והתת מודע שלנו כבר מצפה שהאתר יהיה דינמי ומעניין אחרת הוא מהר מאוד יהפוך למשעמם. אם אתם נכנסים לאתר מסוים ולא רואים בו כותרות רצות, באנר מתחלף, איזה סרטון או פרסומת שרצים ברקע, איזה תוסף צ'אט שקופץ לכם בצד או אנימציה fade in שאתם גוללים באתר יהיה לגולש משעמם מאוד ולכן תמצאו הרבה מהדברים האלה במרבית האתרים כיום.

אזור HEADER קטן יותר וסילוק הסליידרים:

אזור הHEADER באתר הוא החלק העליון שלו. בדרך כלל מדובר באזור שבין החלק העליון ביותר של שטח האתר ועד התפריט העליון, כאשר באמצע יכול להיות תפריט נוסף, יכול להיות לוגו האתר ואזור HEAD עם פרסומת או כיתוב כלשהו וכו'. כיום יש מודעות לחשיבות שטח האתר שלכם כאילו היה זה שטח נדל"ן יקר. למעשה מכיוון שיש רק כמה שניות ליצור רושם ראשוני כשגולש נכנס לראשונה לאתר שלנו חשוב מאוד לחשוף אותו לתכנים החשובים באמת שלשמם הוא הגיע לאתר ולא לקוות שהוא יגלול למטה מתחת לסליידר או לשטח הHEADER הגדול. כאשר הוא גולש דרך המכשיר הנייד זה אפילו בולט יותר שכן שטח התצוגה קטן יותר וכל אלמנט מוסיף משמעותית לשטח שהגולש יצטרך לגלול כדי להגיע לת'כלס.

צ'אט בוטים ותוספים:

מדובר באלמנטים תכנותיים יותר מאשר עיצוביים אולם הם קופצים לנו בכל פעם שאנו קופצים לאתר ולעתים גם תוספים חלק ניכר משטח המסך ועל כן יכולים להיחשב כטרנד עיצובים לכל דבר. אנו מדברים כמובן על הצ'אט בוטים וכפתורי השיתוף. כיום בכל אתר מודרני תוכלו למצוא צ'אט בוט שמספק לגולשים שירות מענה אוטומטי ו/או תוספים ליצירת קשר מהירה, לביקור בעמוד הפייסבוק של החברה ועוד.

קרא עוד על הצ'אט בוט של פייסבוק

קידום אורגני בגוגל
SEO

קידום אתרים בגוגל (אורגני)

קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית  – מה ההבדלים בין קידום אתרים אורגני (SEO) לקידום ממומן במנועי החיפוש של גוגל? האם כל ילד יודע לעשות את

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט

זהו תהליך שכולל אסטרטגיה מנצחת ושימוש בכלים חכמים, הודות לגוגל מנוע החיפוש הגדול בעולם, הרשתות החברתיות ובכלל כל הפלטפורמות ברשת אנחנו יכולים לפרסם את העסק