עיצוב ופיתוח של דף נחיתה

דפי נחיתה הם הדרך שלכם לתקשר עם הלקוחות שלכם מדי פעם, כאשר יש לכם משהו חדש לומר להם וללקוחות חדשים שאינם מנויים בהכרח על רשימת הדיוור והניוזלטרים שלכם. יש דרכים רבות לרכוש לקוחות משלמים, לקוחות מתעניינים ופוטנציאליים ועוקבים סתם כך אחר התכנים המשמעותיים שאתם מציעים להם. כולם כוללים את השיטות השונות שאפשר לשווק בפלטפורמות הדיגיטליות למיניהן, ובמקום חשוב מתוכן יש למנות את דפי הנחיתה. הם למעשה נחשבים בראש סדר העדיפויות של מפרסמים ומשווקים רבים, משום שהמטרות המגוונות שלהם לא רק מנוסחות במדויק יורת בדפים אלה, אלא שכל קמפיין כזה ניתן לטרגוט מדויק, מדוד ובדוק לפי הכלים שגוגל מעמידה לרשותכם. זהו קמפיין שאוסף הכי הרבה נתונים מועילים לכם כבעלי העסק, שממנו תוכלו ללמוד יותר על עיצוב ובניית דף נחיתה בצורה האפקטיבית ביותר לכם בעתיד. אם כי כבר מההתחלה אתם יכולים לדעת עוד המון דברים על קהל היעד שלכם ולעשות כמיטב יכולתכם כדי לקלוע במדויק כבר אז.

דף נחיתה לדוגמא:

עיצוב ופיתוח של דף נחיתה

דף נחיתה לדוגמא

חשיבות התכנון הנכון של דף נחיתה

גוגל אנליטיקס ושאר הכלים שגוגל ופייסבוק ועוד פלטפורמות של מדיה חברתית ובכלל באינטרנט הם הגופים שמעמידים לרשותכם את בסיס הנתונים שעליו אתם מפתחים קמפיין דף נחיתה ומעצבים אותו. הם גם אלה שאתם חייבים לעצב את דף הנחיתה שלכם בהתאם לכלים שלהם והכי חשוב – בהתאם לקהל האנשים שנוהג לגלוש בהם ולחפש חומר. הרי לא תחפשו בני נוער באתר שבו גולשים רק מבוגרים, ולא תפתחו קמפיין דף נחיתה לשירותים לאנשים מבוגרים ולהורים בסנאפצ'ט, שהוא פלטפורמה שבה נוהגים לגלוש בני נוער שבקושי מלאו להם עשרים. כך שהכלל הראשון של פיתוח ועיצוב הוא לדעת באיזו מדיה להשתמש לצרכים שלכם. החשיבות הגדולה היא לא רק בהשגת אחוזי המרה טובים אלא בשימוש נכון ונבון במשאבים שלכם בפרסום ממוקד וממומן.

מרכיבי הדף שעליהם עובדים

העיצוב הגרפי של דף הנחיתה שלם חשוב מאין כמוהו מסיבות שונות. הפיתוח שלו נשען למעשה על שפה עיצובית אחידה או על שיקולי שלכם לפתח שפה עיצובית שכזאת כדי שיזהו אתכם מהר יותר בעידן בעיות הקשב והריכוז. אם אין לכם יותר משלושים שניות לעניין אפילו את מי שמחפש אתכם, רצוי שהרושם הראשוני שתצרו יהיה כמה שיותר יעיל ומרשים. אל תגרמו ללקוחות שלכם לוותר על הכפתור שמחכה ללחיצה שלכם רק משום שבחרתם בשפה עיצובית לא מעניינת או לא מכובדת. אסתטיקה הולכת מצוין עם שביעות רצון של לקוחות מנותני השירותים שלהם, משום שזה מעצים את חוויית הקנייה שלהם אפילו באינטרנט. במקרים כאלה, כאשר אתם מכבדים אותם בעיצוב מושקע גרפית ופיתוח דף הנחיתה, אתם משאירים אותם אתכם בגלל ההערכה וההנאה מהנראות האסתטית שלכם. זה כמו לקנות בגד בחנות שבה העיצוב אינו מזלזל בלקוח ומעניק לו שעה קלה של יופי והידור.

פיתוח נכון מעביר את המסר מהר

כשמפתחים דף נחיתה ומעצבים אותו בהתאם אינכם מפספסים את המסר שלכם והוא חד, מהודק ומדויק. אתם מגיעים בדיוק לאנשים הנכונים שמחפשים אתכם כדי לתת להם את השירותים שלכם, ואתם משאירים אצל רבים טעם של עוד. חשיבותם של עיצוב ופיתוח דף נחיתה גוברת, כאשר העיצוב הגרפי של דף הנחיתה נעשה בדרך שמכבדת אתכם ואת המותג שלכם, חוסכת מכם כסף על קמפיינים שאינם מניבים לכם תוצאות מקוות וגורמות לכם ללכת לאיבוד ברחבי האינטרנט עם המוצרים הדיגיטליים שלכם שאתם מפיקים. חשיבותה של הנחת כל האלמנטים העיצוביים בהתאם למסר שאותו אתם רוצים לשווק היא קריטית למסר שלכם, לא עמוס מדי, לא דליל מדי, לא רשלני ולא משתנה כל הזמן מדף לדף מבלי להקפיד על קו אחיד של עיצוב לכל התכנים הדיגיטליים שלכם.


לחצו כאן לשירות מקצועי של שיווק באינטרנט

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save