תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

מספר טיפים לשיפור יחס ההמרה בדף הנחיתה שלך

מספר טיפים לשיפור יחס ההמרה בדף הנחיתה שלך – הטיפים שתקראו במאמר מוגשים בהנאה רבה ומתוך ניסיון עשיר בהקמת דפי נחיתה, אתם מוזמנים ליישם את הטיפים הללו בדפי הנחיתה שלכם כדי לשפר את ההמרה והמכירות.


דף נחיתה הוא אחד מהאמצעים החשובים ביותר לשיווק ישיר של העסק, בין  אם מדובר במוצר או בשירות.
בעידן של היום מקבל הגולש/לקוח פוטנציאלי,  ים של מסרים אשר מושכים את תשומת ליבו, לאחר שביצעתם עבודה טובה בשיווק וכבר גרמתם לגולש להגיע לדף הנחיתה, דף נחיתה צריך לתפוס את הגולש למספר רגעים ספורים ולמקד אותו למוצר או לשירות שאתם מציעים, ולהניע אותו לפעולה כדוגמת: חיוג טלפוני לשיחת ייעוץ ראשוני, או השארת פרטי הגולש כגון שם/טלפון וכד'.

 בניית דף נחיתה מוצלח דורשת מיומנות

ניתן למצוא מגוון מאוד עשיר של מדריכים לשיפור יחס ההמרה בדפי נחיתה השונים, בתחומים מגוונים של פלטפורמות כגון: וורדפרס, ג'ומלה, wix ועוד. ישנן חברות מקצועיות שיודעות להפיק דף נחיתה מקצועי עם הבנה מעמיקה בעיצוב UI/UX ואילו לצערנו כמו בכל תחום יש את החאפרים אשר יתנו מענה מקצועי בפרמטר אחד ואילו בשני כנראה לא ידעו להביא תוצאה רצויה. 
לדוגמה, חברה המתמחה בעיצוב גרפי תדע לתת מענה מקצועי בשלב העיצוב, אך בשלב הפיתוח/קידוד של הדף כנראה פחות, ואותו הדבר להיפך.

דף נחיתה יכול להיבנות בצורה מקצועית אך עם זאת יש  אלטרנטיבות של בילדרים (תוספים) שיכולים להיות דומים לפלטפורמת wix בשיטת ה Drag & Drop.
למרות הקלות והנגישות בה המשתמש הלא מקצועי יכול לבנות דפי נחיתה באופן עצמאי, עדיין בניית דף נחיתה דורשת מיומנות ייחודית מעבר למה שחושבים.

דגשים חשובים בבניית דף נחיתה מוצלח לשיפור יחס ההמרה

  •         כותרת בולטת – משפט אשר גורם בצורה מידית לגולש מה קורה פה.
  •         כפתור הנעה – כפתור בצבע בולט עם משפט מניע לפעולה Call To Action.
  •         מספר טלפון – העולם מתחלק ל 2 סוגים של גולשים, האחד ימלא פרטים, השני יתקשר.
  •         טופס צור קשר – מקום בו הגולש יוכל למלא את פרטיו.
  •         אפקט העדר – פה עלינו להוכיח שאכן גולשים אחרים רכשו/עשו לייק או ממליצים על המוצר/שירות.
  •         eye Catcher – ה eye Catcher הראשוני הוא הרושם הראשוני, בדרך כלל מדובר בתמונה התואמת את אופי הפעילות בדף הנחיתה
  •         storytelling – הפכו את הסיפור שלכם לכלי מכירתי, גולשים/אנשים אוהבים וזוכרים סיפור ולא מוצר או שירות.
  •         אסתטיקה – לשלב עד 3 צבעים בדף ולא מעבר, להתאים את האריזה הגרפית ללוגו של החברה, לא לדחוף מילות מפתח בצורה מוגזמת רק בגלל שצריך לעשות אופטימיזציה לדף עבור גוגל.
  •         מיקוד – כשאתם מוכרים מוצר או שירות מסוים, אל תמכרו את כל המוצרים או השירותים שלכם, תמקדו את הגולש במוצר/שירות אחד. כמו שאומרים " תפסת מרובה לא תפסת"

 

 אז אם כבר החלטתם לעצב ולפתח דף נחיתה באופן עצמאי, חשוב שתעשו זאת בדרך הנכונה,

ראשית כתבו תוכן רלוונטי, שפרו את נראות הדף, אולי שילוב של אלמנטים במקום בולטים,

אולי אייקונים, אם יש לכם הבנה בתוכנות גרפיות כאלו או אחרות זה יתרון, עצבו אב טיפוס ורק לאחר מכן תיגשו לבצע.

קידום אתרי וורדפרס
SEO

קידום אתרי וורדפרס (wordpress)

קידום אתרי וורדפרס (wordpress) הדרך לקידום אתרי וורדפרס עם כלים מקצועיים של מקדמי אתרים. וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולארית בעולם, ולא בכדי – פשטות

בלוג

שיווק לעסקים

כל בעל עסק רוצה להגיע ולקהל יעד גדול יותר ולחשוף את המוצרים שלו לכמה שיותר אנשים. הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת, היא להשקיע בשיווק של העסק. כיום יש המון ערוצי שיווק וככל…………

סליידר פנטסתי
בלוג

מיתוג חברת פנטסתי

מצגת מיתוג חברת פנטסתי חברת פנטסתי מבית אמסלם טורס פנתה אלינו לקבלת מיתוג מחדש, העבודה שנעשתה היא עבור לוגו חדש הממחיש את עולם התוכן שלהם