תכנון וביצוע דף נחיתה

תוכן עניינים

תכנון וביצוע דף נחיתה – כמה חזרות, תכנון וסובלנות היו צריכים ב NASA על מנת שנגיע לרגע הזה שניל ארמסטרונג יגשים את החלום של כולנו ויאמר "זהו צעד קטן לאדם, צעד גדול לאנושות" בעת הצעדים הראשונים של האדם על הירח.

דף נחיתה אמור לעורר השראה, לתת לאדם (כמו לארמסטרונג) את התחושה שהגיע למקום הנכון, ויש רק דרך אחת לעשות את זה!

אז אלו שאלות אתם צריכים לשאול בעת תכנון דף הנחיתה שלכם?

על מנת לאפיין את הבניה יש לבחון מספר פרמטרים ולתכנן אותם כהלכה:

  • האם בונים דף נחיתה לצורך קמפיין כלשהו?
  • מאיפה מגיעים הגולשים גוגל/פייסבוק/אינסטגרם או רשת חברתית אחרת כגון לינקדאין?
  • האם נבחר לשלב בדף, טופס צור קשר להתקשרות?
  • דף הנחיתה צריך לייצר את אפקט ה wow או שמטרתו אינפורמטיבית בלבד?
  • האם יהיה הצורך בקוד רימרקטינג? קוד המרה?

שימוש בשפה גרפית אחידה

ישנם הרבה אופציות לבניית דף נחיתה ואפשרויות נוספות כגון בניית מיני CRM לצורך אגירת מסד הנתונים לצורכי ניהול הלידים בצורה נוחה אל מול אנשי המכירות.
בכדי לבנות את עמוד הנחיתה שלנו נצטרך קודם כל לבצע אפיון מתאים ורק לאחר מכן ניגש לפעולה, למעשה בונים מבנה המותאם לצורכי העמוד שאפיינתם ורק לאחר מכן מקודדים את עמוד הנחיתה.
כמובן שיש לקחת בחשבון את העיצוב והנראות של הבאנרים הפרסומיים זאת על מנת שיהיו באותה השפה הגרפית.
למעשה החברה שתבנה עבורכם את דף הנחיתה צריכה להיות מעורבת בתהליך במידה ויש מעצב גרפי או חברת פרסום שמעצבת את הבאנרים שיהיו לכם בהמשך הדרך.

התאמה בין הבאנר לעמוד הנחיתה

האם אתם מתכננים שהבאנרים יובילו ישירות לדף הנחיתה?
אם כך חשוב שתהיה התאמה כלשהי, אם מדובר ב"דובוני אכפת לי" שנמכרים ב 50% הנחה והבאנר מניע לפעולה למבצע הזה, אז דף הנחיתה שאנו נבנה לכם חייב לתת מידע על "דובוני אכפת לי".
כל המקורות/באנרים/פוסטים וכד יובילו בסופו של דבר לעמוד נחיתה שמדבר על "דובוני אכפת לי".
עמוד היעד צריך להמיר, המרה שווה ערך לפעולה כלשהי שהגולש ביצע, פעולה כגון מילוי פרטים, קניה, שיחת טלפון.
חברתנו בונה אתרים בפלטפורמת וורדפרס וגם בניית עמודי נחיתה מתבצעים בפלטפורמה זו, זהו יתרון גדול מכיוון שמדובר בפלטפורמה קוד פתוח נוחה לתפעול בצורה קלה ומהירה.

בעת הבניה עומדות לפנינו מספר מטרות

1. רכישה – שהגולש ירכוש את המוצר/שירות במידה ויש אפשרות קניה
2. התקשרות – שהגולש יתקשר לעניין השירות/מוצר
3. מילוי פרטים – שהגולש ימלא פרטים לבקשת קבלת פרטים נוספים
4. מעקב – שהגולש יעזוב את דף הנחיתה מסיבה כלשהי שנוכל לעקוב אחריו ונטמיע לו קוד רימרקטינג אשר ייתן לנו את היכולת לפרסם לו שירותים/מוצרים רלוונטים ברשתות החברתיות
המטרה הסופית היא שאחד מהמטרות המצוינות מעלה יתרחשו, על מנת שזה אכן יקרה אנו נקפיד על הכללים הנכונים לבניה ועיצוב עמוד נחיתה מקצועי עם הבנה שיחס המרה גבוה זו לא מילה גסה 🙂

כיצד צריך להניע לפעולה

ראשית נעצב עמוד נחיתה עם חשיבה למובייל, נעצב אותו כך במטרה שיהיה בנוי בצורת משפך, מוביל ליצירת קשר כלשהו או מכירה.
העיצוב יהיה מותאם לבאנרים הפרסומיים שתפרסמו, מניע לפעולה על בסיס הבאנרים והקריאייטיב של המבצע במידה וקיים מבצע, חשוב יותר מהכל שעמוד הנחיתה יהיה באותה השפה הגרפית, כך שמי שיגיע מהבאנר/האתר ונחשף למוצר/ברנט יגיע לעמוד נחיתה מזוהה עם הברנד הקיים ולא למשהו אחר.
חשוב שהכותבת תהיה ברורה לצורך העברת המסר הראשוני ורק לאחר מכן "הפרטים הקטנים" את הטופס נעצב בצורה שונה ומובלטת, כנ"ל לגבי מספר טלפון להתקשרות.

מספר מצומצם של דוגמאות לדפי נחיתה ועוד

  • כל הפרויקטים
  • בניית אתרים
  • דפי נחיתה
  • מדיה
  • מיתוג
יעד ניהול – ייעוץ עסקי
כספי גרופ
סוכנות הנדל"ן לידרס
View Garden
סוכנות הביטוח הישגים

זמינות עמוד הנחיתה צריכה להיות לכל אחד

עיצוב של עמוד הנחיתה מוכרח להיות מותאם למובייל, לכל סוגי המסכים באשר הם, החל מטאבלטים, מחשבים ניידים ומחשבי PC ועד Ipad/Iphone אם לא ב 100% אז לפחות לשאוף לשם.
לרוב עמוד נחיתה (לא דף מכירה) אמור להיות בגודל אחיד ומותאם ללא גלילה של העכבר.

כתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

כן על מנת ליצור דף נחיתה מקצועי עליך לכתוב בצורה נכונה, מיותר לציין ללא שגיאות כתיב, כי הגולש חכם, הגולש קורא את התוכן ולא נכנע למניפולציות עיצוב בעיקר במידה והוא מעוניין השירותים/מוצרים שאתם נותנים.

הכותב: נאור גל ים

הכותב: נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם עם ניסיון בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל), חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט מעל 2 עשורים.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
אבי גומרי
אבי גומריבעלים - ד.נ.א טולס
קרא עוד
עבודה מול צוות מקצועי, חשיבה יצירתית עובדים קשה בשביל לתת לי מענה לצרכים שלי מבלי לעגל פינות, שקט נפשי לטיפול בדברים החשובים, מומלצים בחום!
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
הקודם
הבא

אנחנו אומרים שאנו הכי טובים, אז מה! תקשיבו למה שללקוחות שלנו יש לומר עלינו.

ליצירת קשר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אנו שמחים על הצטרפות למשפחה - מלא/י פרטים