שיווק אתרים באינטרנט עובד – ושלא יגידו לך אחרת!

בעשור האחרון היינו עדים להתעצמות הטכנולוגית של האינטרנט אל מול רשתות המדיה השונות. העליונות של האינטרנט תפסה תאוצה רבה וכיום פעולות רבות מתבצעות דרך האינטרנט, כאלה שבעבר אנשים לא חשבו בכלל שיהיה אפשרי לבצע מבלי להיות נוכחים פיזית במקום. כך למשל עסקאות ענק נסגרות באינטרנט, אנשים רבים המזמינים מזון, ריהוט וחפצים שונים דרך האינטרנט, אנשים לומדים באמצעות האינטרנט בתשלום או בחינם ועוד.

במה מתבטא היתרון של האינטרנט?

לאינטרנט יתרונות רבים. כך למשל שבירת מחסום השפה, שבירת המחסום הגאוגרפי, היכולת להעביר מידע בכמה שניות/דקות מכל מקום בעולם, הנגישות למידע מהיר בכל נושא ובכל תחום ועוד. אין פלא שחברות רבות משקיעות כיום את מרבית תקציב הפרסום שלהן באינטרנט ולא בפלטפורמות פרסום אחרות.

שיטות פרסום פופולריות:
באינטרנט ישנן שיטות פרסום רבות, חלקן תורמות לקידום העסק, התדמית שלו, להבאת לקוחות ולהתרחבות הכלכלית של העסק. ישנם אנשים העושים שימוש בפרסומים שונים הנתפסים אצל אנשים כשליליים ומציקים. אז כן, יש האומרים שאין דבר כזה פרסום שלילי אלא רק פרסום – אך במידה ותציקו לאנשים באינטרנט, הם לא יזכרו אתכם לטובה וודאי שלא יזמינו מכם שירות או מוצר.

קידום אתרים אורגני:
אחת הטכניקות הפופולריות ביותר על בעלי עסקים ולמעשה גם על חברת שיווק ופרסום היא קידום אתרים אורגני. פרסום באינטרנט הוא תחום נרחב שכולל לפחות כמה עשרות שיטות אפשריות להביא לקוחות, למכור מוצרים, להגדיל מוניטין, למתג אדם או חברה, ליצור מודעות ולהרחיב את העסק. קידום אתרים הוא ללא ספק מהשירותים הטובים ביותר שחברה כזו יכולה להציע לכם.

מרבית הגולשים באינטרנט כיום מחפשים את מה שהם מחפשים בגוגל ובמנועי החיפוש השונים. מדובר במיליוני אנשים בישראל ומאות מיליונים ברחבי העולם. אם אתם מחפשים דרך אפקטיבית להרחבת העסק, להגדלת מעגל הלקוחות שלכם, שיפור המוניטין שלכם ומיתוגכם כאוטוריטה בתחום הרי שטכניקת שיווק זו היא המומלצת עבורכם.

שיווק ברשימת תפוצה:
אחת השיטות הנפוצות ביותר, שחשוב לכלול בתכנית השיווק שלכם, היא שיווק ברשימת תפוצה. בנו לעצמכם רשימת תפוצה על ידי חלוקת מתנה באתר או בדף נחיתה שלכם. הביאו תנועה באמצעות פרסום באינטרנט והתנועה הזו תהפוך לרשימת דיוור (או תפוצה בשמה השני) איכותית וגדולה. את הרשימה תוכלו להזין בתכנים, טיפים ודוורים שונים בעלי ערך ובכך לשפר את המוניטין שלכם ואנשים יתחילו לעקוב אחריכם. כך תוכלו לשלוח לאורך הזמן גם מיילים לצרכי קידום מכירות.

שיווק בפייסבוק וברשתות החברתיות:
הפייסבוק נחשבת לרשת החברתית הפופולרית בעולם ומונה מיליוני משתמשים ישראלים. רק טבעי שרשת חברתית זו תשמש לפרסום וקידום של עסקים, מוצרים ושירותים רבים וזה בהחלט מה שקורה כיום. לפרסם בפייסבוק בצורה אפקטיבית זו אומנות, מלבד המקצוע. תוכלו לעשות זאת באמצעות קידום פרופיל עסקי משלכם, דף אוהדים, קבוצות או באמצעות קמפיין ממומן. תוכלו לבצע כמה פעולות במקביל כמובן אך יש לזכור את חוק הבסיס והיא הייעוד האמיתי של פייסבוק כרשת חברתית. אם תפעלו לפי החוקיות הזו – תצברו פופולריות רבה ותוכלו לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם.

קידום ערוץ יוטיוב:
בעולם בו האינטרנט שולט ואנשים רבים מתחילים להעדיף וידיאו על פני טקסט, חשוב לכלול בתכנית השיווק שלכם ערוץ יוטיוב הכולל סרטונים שונים. סרטונים המקדמים מוצרים ושירותים, סרטונים המחלקים טיפים, סרטונים המראים אתכם עובדים במשרד/מקום העבודה שלכם ועוד.

ניהול קמפיין ממומן:
השיטה המהירה ביותר להשגת תוצאות היא באמצעות קמפיין ממומן. פלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר לקמפיין ממומן הן גוגל אדווארס ופייסבוק. מומלץ לתת לאיש מקצוע לבצע עבורכם את עבודת ניהול הקמפיין גם במחיר של תשלום עבור השירות – זה יחסוך לכם הרבה יותר כסף במקביל להבאת יותר תוצאות מאשר שתנסו בעצמכם ללא ידע מקצועי וניסיון.

Save

Save

Save

Save

Save

Save