תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

קידום חנות וירטואלית (לרווחים גבוהים)

קידום חנות וירטואלית לרווחים גבוהים – הקמת אתר מכירות הוא צעד שכאשר אנחנו עושים אותו אנחנו בעצם מבינים שאנחנו מתקדמים עם החדשנות ועם הטכנולוגיה היומיומית המתפרצת בתקופה הנוכחית ולמעשה גם מלווה אותנו הרבה מאד שנים.

מהי בעצם חנות וירטואלית, איך נקדם אותה כדי להגיע לרווחים גבוהים ואיכותיים, ולמה הרבה אנשים מעדיפים חוויית רכישה אונליין? כל התשובות כאן.

שופינג אונליין – מי ידע שזה אפשרי?

זה די ברור שלא כולם יבינו  את הקונספט החדשני והטכנולוגי של הקמה של אתר מכירות כי לא כולם חיים את העולם בוירטואלי.

פיתוח של חנויות וירטואליות הפך יותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות ובעיקר כשהגיעה הקורונה לחיינו. לפתע הבנו שאין באמת חובה לעמוד בתור. לא צריך לעכב תכניות או זמנים אישיים ואפשר גם ליהנות ממבצעים בלי לגשת לחנות עצמה ולקבל מוצרים בתוך מספר ימים במשלוח.

כשפרצה הקורונה לחיינו אתרי מותגי הסופר השונים והמגוונים היו ברמת קריסה. חלקם אף הושבתו כי לא היו מוכנים ברמה הטכנולוגית לכמות גולשים גבוהה כל כך ולמלאי מוצרים כל כך גבוה. ואלו אתרי אי-קומרס לכל דבר. פתאום כולם הבינו שאפשר, וצריך לעשות קניות אונליין כדי לא להסתכן בהדבקה בקורונה.

מה אנחנו כבעלי עסקים אלו ואחרים המבצעים קידום בגוגל לחנות וירטואלית צריכים להבין מכך:

  • כבר בשלב הקמת אתר המכירות חשוב לוודא שמדובר באתר טכנולוגי חזק מאד שיכול להתמודד עם תקלות בזמן אמת וריאלי. ויש לו צוות תמיכה של 24 שעות ביממה לכל מקרה שלא יהיה.
  • כל מה שחשבנו על עולם השופינג השתנה. אם יש לכם מוצר, שווקו אותו ברמה חזקה, כיום אפשר לרכוש דרך הרשת שירות, מוצר, ואף ייעוץ טלפוני שאינו פרונטלי. העולם התקדם לחוויות שופינג אונליין.
  • אל תוותרו על מקצועיות. גם אם אתם בטוחים שאתם יכולים לבצע את הפעולות של קידום אורגני בגוגל או קידום אתרים לבד חשוב בכל זאת שיעשו זאת ידיים מקצועיות אחרות. לכם יש עסק לנהל. וכדאי שיהיה מישהו לטפל בכל הלידים והמכירות הגבוהות שיהיו לכם בקרוב.

קידום חנות וירטואלית – כך תעשו זאת נכון

לפני שניגע בפרמטרים העיקריים המרכיבים את כל הנושא של קידום אורגני לאתרים עבור חנות וירטואלית, חשוב לדעת באמת מהו בהגדרה הפורמלית קידום של אתר מסחרי.

קידום אתר מסחר הוא למעשה תהליך של אופטימיזציה למנוע חיפוש והוא כולל בתוכו ניתוח מקצועי וייחודי עבור מבנה האתר, טיפול ב SEO ברמה הטכנית ואף אופטימיזציה מלאה לדפי הנחיתה באתר, לקטגוריות וניתוח תוכן בהתאמה אישית.

המטרה היא כמובן תוצאות מקסימליות על מילות מפתח, ביטויים רלוונטיים ופילוח קהל יעד מדויק. כל זאת על מנת שתגיעו למיקומים הראשונים בגוגל. תוך כך גם שמים דגש על חוויית המשתמש, גם היא מעניקה תוצאות מעולות לקידום גוגל.

כל הפעולות הללו מביאות בעצם לשרשר מקצועית ואיכותית שמביאה ללידים איכותיים, מכירות גבוהות באתר ולקוחות שהופכים להיות חלק ממערך הרווחים הקבוע שלכם.

אם הגעתם עד לכאן אז אנחנו יודעים שאתם סומכים עלינו, ובכל זאת תשמעו מה יש ללקוחות שלנו לומר

למה כדאי לקדם חנות וירטואלית?

כל איש מקצוע שתשאלו יאמר לכם שבהחלט משתלם לקדם חנות וירטואלית מסיבה מאד פשוטה. ללא קידום, אף אתר לא יכול לקבל חשיפה. גם אתרים שאינם אתרי אי-קומרס, שאינם חנויות וירטואליות לא יקבלו חשיפה.

הבסיס של קידום בגוגל, כל קידום אורגני הוא למעשה מחקר מילות מפתח. וכשאנחנו מדברים על אתר מסחרי, אז מן הסתם מחקר מילות מפתח עבור אותו אתר מסחרי באופן ספציפי, למעשה יש להתייחס במחקר לקטגוריות, לתתי הקטגוריות ולמוצרים + ביטויי ליבה כגון "מתנה לעובד", "מתנה לבת מצווה" וכן הלאה.

מחקר המילים הוא למעשה לב הקידום בגוגל. הוא מאפשר לבצע פילוח קהל יעד איכותי ומדויק ומקשר בדיוק את החיפוש הנכון לאתר שלכם. הביטויים שאתם בוחרים ישפיעו באופן ישיר על מבנה האתר, על מבנה הקטגוריות, על השמות של הקטגוריות, אפילו על תתי הקטגוריות ושמות המוצרים.

כשאנחנו עושים מחקר מילות מפתח מקצועי לצורך קידום של חנות וירטואלית חשוב שנשלב אותו יחד עם מסע של חוויית רכישה סטנדרטית. ואותה אפשר לחלק לשלושה שלבים עיקריים:

  • שלב הבדיקה – שלב זה הוא השלב שבו הגולשים מבצעים סקר שוק איכותי ולמעשה מעלים שאילתות כלליות על מנת ללמוד על המוצרים. ולכן, כאן יש לשים לב לביטויים שמורכבים משלושה מילים, ואף יותר.
  • שלב השיקול – שלב זה הוא שלב ההתלבטות לקראת הרכישה של המוצרים. בשלב זה, הלקוחות מחפשים את כל המידע שהם יכולים על המותג. מבצעים השוואות וביקורות. תוכלו להוסיף גם באתר שלכם השוואה רלוונטית בין המותגים, ואף לתת חסרונות ויתרונות.
  • שלב ההחלטה – שלב ההחלטה הוא שלב שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מגובשים ומקבלים החלטה לגבי המוצר, המותג, ומחפשים את הדגם שהכי מתאים להם. זה השלב שבו אתם יכולים לספק להם מידע מסוג זה בעמודי המוצר, יחד עם מחירים ופירוט טכני.

את השלבים הללו אפשר ואף רצוי לשלב בתוך הפעילות האינטרנטית, היות וזו מחקה לחלוטין את ההתנהגויות הרלוונטיות ברכישה פרונטלית. ולכן, אפשר להפוך אותה לאפקטיבית גם ברכישה אונליין ולהעניק אפילו יתרונות רבים יותר ברכישה זו. רק צריך להקפיד להתאים את מילות החיפוש, שהן בעצם הבסיס שמניע את כל הפעילות הזאת.

חלוקה רלוונטית לקטגוריות וביצוע מחקר ביטויים רלוונטי

קידום אתרים, כל אתר בין אם אתר חנות וירטואלית ובין אם לא מאד מושפע מחקר מילות המפתח, וממבנה האתר כפי שציינו קודם לכן קטגוריות, תתי קטגוריות וכן הלאה שיהיו מותאמים למחקר שנעשה.

משמע, נפח החיפושים משתנה באופן משמעותי בהתאם לביטויים להם יש נפח מתאים המובילים לרכישה בתוך האתר.

קידום חנות וירטואלית מתמקד בעיקר בקידום של הקטגוריות. ולכן, מחקר מקצועי חייב להיות בנוי בצורה זו המאפשרת מחקר מילים נכון ורלוונטי, לשם כך כמובן צריך מומחה לקידום אתרים שיודע את המטרות והיעדים שלך ולומד טוב את קהל היעד שלך.

אנשי מקצוע ברמה גבוהה המכירים את התחום על בורים ויודעים עד כמה חשוב לבצע קידום מדויק ומדוקדק יגישו לכם קובץ על סמך קטגוריות הקיימות בחנות וימליצו להוסיף מילים רלוונטיות ואף קטגוריות רלוונטיות, או תתי קטגוריות רלוונטיות בהתאם למה שהם רואים – הדבר נכון גם לגבי ניהול קמפיין ממומן בגוגל /פייסבוק/אינסטוש או כל פרסום שתחליטו לעשות.

 

טרנדים לעיצוב אתרים לשנת 2021
עיצוב אתרים

5 טרנדים לעיצוב אתרים לשנת 2021

שנת 2021 כבר בפתח ואנו סוגרים שנה משוגעת כאשר בישראל ובעולם עדיין מתרוצצת לה מגיפה עולמית אולם לפחות בעולם הדיגיטלי העניינים ממשיכים להתקדם ועם ההתקדמות