שיפור יחס המרה באתר | כיצד תוכלו לשפר את יחס ההמרה שלכם?

שיפור יחס המרה באתר שלכם מתקשר בעצם לאחוזי המכירות שלכם מסך כמות המבקרים באתר. אם לדוגמה אתם בוחנים מכירה של מוצרים באתר סחר אלקטרוני (E-COMMERCE) הרי שיחס ההמרה יהיה בעצם סך המכירות באתר ביחס לכמות המבקרים. כלומר שאם יהיו לכם 1000 מבקרים בחודש באתר ומתוכם יהיו 20 לקוחות שרכשו מוצרים באתר, הרי שאחוז הלקוחות המשלמים מתוך המבקרים באתר שלכם (כלומר יחס ההמרה של מבקרים ללקוחות) הוא 2%. כאשר יש לכם מדד ליחס ההמרה באתר שלכם אתם צריכים להתחיל לפעול לטובת העלאת אחוזי המרה אלו מה שיביא לכם תוצאות טובות יותר, הכנסות גדולות יותר והרבה יותר לקוחות כמובן.

התוכן בהקשר של יחס המרה באתר:

יחס המרה באתר מתחיל קודם כל בתוכן שלכם באתר. מלבד העובדה שחשוב לרשום תוכן עדכני, ייחודי ומעניין, חשוב לדעת כיצד לרשום את התוכן והיכן. כאשר מדובר בתיאור של מוצר או שירות מסוים כדאי לעשות זאת בצורה קצרה, עניינית ברורה וכזו שמדברת אל הלקוחות ומספקת לו את מה שהוא צריך. כלומר צריך להוסיף לתוכן את התועלות של המוצר, פירוט ברור וקליל שלו וספק לו נתיב ברור של הפעולה הבאה שאתם רוצים שהוא יעשה (השארת פרטים/רכישת מוצרים וכד').

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

חייל שפר הופעתך

שיפור הופעה יכול להמיר יותר טוב, לכן תתמקדו במסר אחד לכל עמוד באתר:

כל עמוד באתר שלכם בנוי לרוב מתוכן, עיצובים שונים, תפריט עליון, תפריט צדדי, תפריט תחתון ועוד. בצעו עם עצמכם סימולציית גלישה באתר שלכם וראו מה הגולש רואה?! הרגישו מה שהכותב מרגיש. ודאו כי כל עמוד באתר שלכם המיועד לצורך מטרה מסוימת יהיה בו כמה שפחות הסחות דעת. לדוגמה פוסט בבלוג יכול להיות מיועד לצורך שיווק השירות של החברה והשארת פרטים ויכול להיות מיועד לצורך הענקת ערך לגולש והרצון למשוך את הגולש לקרוא תכנים נוספים. בהתאם לכך הוא ייבנה ויהיו כמה שפחות הסחות דעת המאפשרות לגולש להתפזר במחשבה שלו למקומות אחרים באתר.

התאימו את האתר למובייל:

אם כבר קידמתם את האתר שלכם בגוגל, או ביצעתם פרסום בגוגל כגון קמפיין רימרקטינג או במדיה הגיעו לאתרכם גולשים רבים שהינם פוטנציאליים וכחצי מהגולשים באינטרנט כיום גולשים דרך הסלולר. התאמת האתר למובייל הנה בגדר חובה לצורך שיפור אחוזי ההמרה באתר. אתר שאינו מותאם פשוט יגרום לכל הגולשים הללו לברוח מיד מהאתר ובכך התנועה שתתאמצו כל כך להביא לאתר – פשוט תגרום לכך שתזרקו כסף וזמן לפח.

אפשרויות ברורות ומרובות ליצירת קשר:

שיפור יחס המרה באתר תלוי בכך שללקוח יהיה ביטחון באתר שלכם ובחברה שלכם. הוא רוצה לדעת שיש מישהו מאחורי האתר ושהוא יכול לקבל תמיכה במקרה הצורך. אין אנו מתכוונים לכך שתפרסמו מספרי טלפון רבים לתמיכה, אלא אפילו מס' טלפון אחד ברור שיהיה גם בעמוד יצירת הקשר באתר, גם בראש האתר, גם בתפריט ה FOOTER באתר וכו'. כמו כן תוספת של מפת גוגל עם כתובת העסק יכולה גם היא להוסיף לאמינות שלכם ולביטחון הלקוח.

Save

Save

Save

Save

Save