תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

קידום אתר תדמית

קידום אתר תדמית – אין ספק כי כל עסק צריך אתר אינטרנט כיום כדי לרתום את הכוח העצום של האינטרנט לטובת פרסום וקידום החשיפה למותג, הבאת לקוחות חדשים והגדלת ההכנסות בעסק. אחת מטכניקות הפרסום המוכרות והפופולריות ביותר היא קידום אתרים בגוגל. למעשה, מרבית המומחים בתחום חושבים שמדובר בטכניקת הפרסום הטובה ביותר שכן היא מספקת אומנם תוצאות לטווח הארוך אך התוצאות הללו הן המשתלמות ביותר מבחינת עלויות, איכות התנועה וכמובן התוצאות הנלוות לקידום האורגני.

להיות בתוצאות הראשונות בגוגל לא רק יניבו לכם תנועה לאתר אלא גם מוניטין חיובי לעסק, בטח ביחס למתחרים שלכם הנמצאים הרחק אחריכם בתוצאות. מרבית האתרים באינטרנט המייצגים עסקים הם אתרי תדמית. כדי לסייע לכם בקידום האתר שלכם הכנו עבורכם מדריך קידום אתרי תדמית מקצועי זה. מומלץ להרחיב את הידע שלכם בכל אחד מהפרמטרים המוצגים במדריך בקריאת מאמר נפרד ומפורט יותר כיוון שתחום הקידום האורגני הוא תחום מורכב ומסועף ובוודאי שלא תלמדו אותו מקריאת מאמר אחד בתחום. עם זאת, במידה ואתם רוצים להגיע בצורה מושכלת יותר לשיחה עם נציג חברה לקידום אורגני או שאתם רוצים לאסוף מעט ידע בתחום כדי לעקוב אחר העבודה של חברת הקידום שלכם תוכלו לעבור על מדריך זה.

בניית האתר, עיצוב ומבנה:

קידום אתר תדמית מתחיל קודם כל באפיון ובניית האתר (במידה ואין לכם כזה). כבר משלבי בניית האתר כדאי לבצע פעולות שונות המתאימות את האתר לצרכי הקידום. אם האתר שלכם כבר בנוי אתם מוזמנים לקרוא ברפרוף או לעבור לפסקה הבאה.

התאמת האתר כבר משלבי הבנייה שלו כוללת בחירת תבנית מתאימה (או בנייה באמצעות אלמנטור של וורדפרס) ועדיף תבנית מודרנית המותאמת רספונסיבית כבר או לגשת לחברה לבניית אתרים מקצועית אשר תבנה לכם מ 0 את האתר, ז"א תאפיין את האתר וקהלי היעד, תעצב בהתאם תבניות של האתר ולאחר מכן תעשה את הפיתוח עצמו, דבר זה הינו תהליך ארוך יותר מבניית אתר מתבנית קיימת. מומלץ לבנות תפריטי ניווט נוחים ויעילים, לבצע מחקר מילות מפתח ולהחליט על מבנה האתר והיררכיית התוכן בו כבר מהשלב הזה (כמובן שניתן לעשות שינויים בהמשך). כדאי להתקין מפת אתר באמצעות תוסף יוסט SEO (תוסף וורדפרס נהדר. שוב בהנחה שהאתר שלכם בנוי או יבנה על מערכת וורדפרס). תוסף זה יעזור לכם גם בהמשך לביצוע אופטימיזציה של התוכן הקיים באתר שלכם. בחרו באחסון טוב לאתר שלכם עם מהירות טעינה גבוהה, התקינו תוספי נגישות ואת התוספים הנדרשים לכם להשלמת המבנה הראשוני של האתר.

כתיבת תוכן לאתר – מי עושה את זה וכיצד הוא צריך להיראות?

חלק בלתי נפרד ואולי החלק החשוב ביותר בכל עבודת קידום אתרים תדמיתיים ואתרים מסוגים שונים בכלל הוא נושא התוכן. אם אינכם יכולים לכתוב תוכן לאתר שלכם שכרו כותב תוכן שיעשה זאת עבורכם. כתיבת תוכן לאתר מתחלק ל2: לתכנים בתוך האתר ולתכנים ההולכים לפיזור ברשת (ראו הרחבה בנושא על הקישורים החיצוניים). לאחר שביצעתם מחקר מילות מפתח תוכלו להתחיל לבנות עמודי תוכן ראשונים לתפריט שלכם. לאחר מכן מומלץ לכלול כמה פוסטים ראשונים לבלוג שלכם. באופן שוטף מומלץ לשמור על האתר מעודכן עם מאמר או שניים בשבוע (תלוי בתחום שלכם. יש תחומים שבהם גם מאמר בשבועיים הוא בסדר, אולם בגדול מוטב לדאוג שהאתר יהיה פעיל ומעודכן לעתים קרובות).

אופטימיזציה לצורך קידום האתר:

ביצוע אופטימיזציה לאתר היא למעשה ביצוע של עבודה פנימית בתוך האתר ועל התכנים בו. מוטב לבצע התאמות של תוכן קיים למנועי החיפוש מבלי לפגוע באיכות התוכן ובנוחות הקריאה בו. מומלץ להוסיף קישורים פנימיים (ראו מאמר בנושא – כך בונים קישורים פנימיים באתר) בין עמודים האתר להגדלת הסמכות של אותם עמודים ולניווט נוח ויעיל יותר של הגולשים. דבר נוסף שכדאי לבצע הוא אופטימיזציה לתמונות באתר: הוספת ALT תג, הפחתת המשקל של התמונות ועוד.

שיפור חוויית המשתמש באתר:

חוויית המשתמש היא מונחה הכולל פרמטרים רבים הקשורים לחוויית השימוש של הגולש באתר. הגולש הנכנס לאתר שלכם וממתין עד שהאתר יטען? אם האתר איטי מדי ונטען לאט הרי שחוויית השימוש שלו באתר כבר לא תהיה טובה והוא עשוי לעזוב במהירות את האתר ולהרגיש טעם חמוץ. נניח שמהירות הטעינה טובה והוא נשאר באתר – כעת האם התוכן באתר עונה לצרכים שלו? אם הוא רוצה לנווט במהירות לתוכן נוסף להרחבת הידע או למצוא את השירות/המוצר שהוא רוצה האם הוא יכול למצוא מה שהוא מחפש בקלות? אם הוא רוצה לראות ישר את המבצעים באתר? אם הוא רוצה ליצור אתכם קשר האם הוא יכול למצוא בקלות את הדרכים ליצירת קשר אתכם? האם אין לגולש פרסומות קופצות או כאלה הממלאות את המסך שלו בשטויות?

  • העשרת התכנים באתר – מומלץ גם להעשיר את התכנים באתר בסוגי תכנים נוספים מלבד טקסט. אנו מדברים על תמונות, סרטונים, אודיו ועוד.
  • התאמה רספונסיבית של האתר – חלק חשוב בכל עבודת קידום שאולי היה מגיע לו אפילו חלק משלו זה התאמה רספונסיבית של האתר. מרבית הגולשים היום באינטרנט עושים זאת ממסכים שונים שהם לא מחשב נייח, כלומר ממובייל, נייד ועוד. על כן חשוב להתאים את האתר למסכים שונים כיוון שזה לא נעים להיכנס לאתר ולראות מסך לכן או שהתוכן נקטע או נחתך בגלל שהאתר לא מותאם. בסופו של דבר זה ישפיע על מדדים שונים המשפיעים גם על קידום האתר שלכם.
  • שיפור מהירות הטעינה של האתר – השתמשו בכלי של גוגל google page speed למדוד את מהירות הטעינה של האתר שלכם וגלו הצעות לשיפור.
  • ועוד…

יש מצב שהגעת עד לכאן ואין לך לוגו ?

בניית קישורים פנימיים באתר:

חלק חשוב מאוד בכל הליך קידום אתרים הוא לדאוג לקישורים הפנימיים בתוך האתר. זהו משהו שרבים מזניחים אותו, כולל מקדמי אתרים ופשוט חבל שתפסידו את הכוח העצום של הקישורים הפנימיים. הכוונה היא להוציא מכל עמוד באתר שלכם בין קישור ל3 קישורים (תלוי באורך התוכן באותו עמוד) לעמוד אחר באתר. הקישור לרוב יצא מתוך ביטוי או משפט כלשהו שיהיה בתוך הטקסט שלכם. לדוגמה: אם יש לכם מדריך בנושא קידום אתר תדמית ויש לך מאמר בנושא שיפור חוויית המשתמש באתר – תוכלו מתוך הביטוי הזה להוציא קישור לעמוד המפרט על חוויית משתמש וכך הלאה.

קידום אתרי תדמית עם קישורים חיצוניים:

קישורים חיצוניים הם חלק חשוב בהליך של קידום אתרים וללא קישורים חיצוניים גוגל לא ייחסו חשיבות רבה לאתרים שלכם. על אף שהמקדמים בדרך כלל יוזמים את הקישורים מרחבי הרשת זה לא משהו שגוגל מתה עליו בלשון המעטה ומעדיפה שהקישורים יגיעו בצורה טבעית(כן אורגנית ככל שניתן). כאמור ללא תנועה רבה של גולשים באתר שלכם הקישורים לא יגיעו מעצמם וללא קישורים לא תגיע תנועה לכן המקדמים יוזמים קישורים מרחבי הרשת. חשוב לעשות זאת בצורה טבעית ונכונה עם תמהיל קישורים נכון ואפקטיבי. הכוונה היא לקשר מאתרים ברמות איכות שונות (לא מאתרים שהקישור שלהם יזיק לאתר שלכם) ולקשר בכל פעם מאנקור שונה, לעתים גם קישורים פתוחים, לעתים לעמוד הבית ולעתים לעמודים פנימיים. לא להיות מקובעים ולתת לזה להיות הכי טבעי שאפשר.

שימוש בכלים טכנולוגיים למעקב וניתוח נתונים:

חשוב מאוד לפני ובמהלך עבודת הקידום להתקין כלי אנליטיקס וכלים שונים שאתם משתמשים בהם לצרכי עבודת הקידום באתר שלכם. הכלים הללו חשובים מאוד לצורך מעקב ואיסוף נתונים אודות הגולשים שלכם, דירוגי ביטויי המפתח שלכם, מציאת לינקים שבורים באתר שלכם ועוד. בסופו של דבר חשוב להיות בשיפור מתמיד ולבצע שיפורים ושינויים בהתאם לצורך תוך כדי תנועה.

אנחנו עובדים עם כלים מקצועיים כגון: ahrefs, מג'סטיק, ו semrush אלו ועוד, אתם כמובן מוזמנים לעקוב, בהמשך נוציא הדרכה לכלים.

חווית משתמש בגוגל
SEO

חוויית המשתמש עבור גוגל

חוויית משתמש – גוגל הופכת את חוויית המשתמש לפרמטר קידום חשוב באופן רשמי Core Web Vitals הוא פיצ'ר חדש שגוגל הכריזה עליו באמצע שנת 2020,

קניית קישורים
SEO

קניית קישורים לקידום מקצועי לאתר

קניית קישורים לקידום מקצועי לאתר – כל עסק, מותג וארגון מחפשים את הדרך הטובה ביותר להגיע למקומות הראשונים בגוגל, ולא סתם. הרי מדובר במיקומים הנכספים

בחירה בחברה לקידום אתרים
בלוג

בחירה בחברה לקידום אתרים

תהליך של אופטימיזציה לאתרים משמש כנראה אחד התהליכים החשובים עבור עסק הזקוק לשיווק רשתי. על-מנת להבטיח שאתם מקבלים תמורה מלא לכסף שלכם, תוך ווידוא שמדובר