עיצוב דפי נחיתה
עיצוב דפי נחיתה ומרכיביו השונים
התכנון: תכנון, עיצוב ui של דפי הנחיתה אשר יהיו מותאמים לצורכי הלקוח בדגש חזק יותר לצורכי הקמפיין הגולשים. עיצוב ובניית דף הנחיתה יהיה כולל שילוב טופס התקשרות, קוד הטמעה של בדיקת המרה לאנליטיקס, ויזואלית ומסרים ברורים. בניית דף נחיתה טוב תדרוש תכנון והקפדה לפרטים הקטנים כגון עיצוב באנרים לקמפיין הממומן, או באנר לדף הניוזלטר המעוצב שעשיתם, בעצם באנר הנעה לפעולה כל אשר יהיה צריך להיות תואם במסר ובשפה הגרפית שלו לדף הנחיתה, מהקמת מסע פרסום רימרקטינג בגוגל/יוטיוב וברשתות החברתיות ועד הקמת מסע פרסום בפייסבוק או בדף הפייסבוק המקצועי של חברתכם.
מהו דף נחיתה? דף נחיתה בהגדרתו הוא העמוד בו נוחת הגולש ויוצר אינטראקציה ראשונית והתעניין בטיזר שיצרתם מחוצה לעמוד הנחיתה. מטרתו של העמוד הוא ליצור ליד, תוך אג’נדה מאוד ברורה “מי שנכנס לדף הנחיתה ימלא פרטים או שיתקשר” ולכן אין משאירים הרבה ברירות בדף הנחיתה ולא גורמים לגולש הסחות דעת, כמו קישורים חיצוניים לאתר הבית, או כל קישור אחר חיצוני שיגרום לגולש לצאת מהעמוד.
אז למה לבצע בכלל עיצוב דפי נחיתה?
גדולי המעצבים לא באמת יודעים לעצב דף נחיתה, לרוב הם חושבים על יופי, גוון צבעים ובעיקר על אומנות כשהם מעצבים את דף הנחיתה, לכן אנו מאמינים מניסיון רב שנים שמי שמעצב ובונה דפי נחיתה צריך להבין ולנשום את עולם האינטרנט, להבין ב UI וב UX וכל זאת על מנת לגרום לדף להיות אפקטיבי, נושם ובעיקר מכונה שיוצרת לידים איכותיים!
לידים איכותיים הם אותם אנשים המתעניינים בשירותים ובמוצרים שלכם לא רק מתוך סקרנות אלא מתוך צורך לרכוש אותם במוקדם או במאוחר. הם ישאירו את הפרטים שלהם בדף הנחיתה או יירשמו לניוזלטר שלכם באמצעות דף הנחיתה וכך הם יהפכו מלידים ללקוחות פוטנציאליים וכל שעליכם לעשות זה לעשות את מה שאתם הכי טובים בו, למכור את המוצר שלכם ו/או לספק להם את השירותים שלכם.
מרבית הקוראים של דף זה קראו גם את המאמר בנושא עיצוב נוזלטר
אם אהבת את תיק העבודות צור איתנו קשר עוד היום לבניית דף נחיתה ולהצעת מחיר אטרקטיבית ושירות אדיב ומהיר!
ראו מספר דוגמאות של דפי נחיתה שנבנו ועוצבו על ידנו, שימו לב לפרטים הקטנים, כל דף נחיתה והחוקים שלו:
סרטון דוגמא שערכנו עבור דף נחיתה בתחום הנדל”ן, הוא שימש לשיפור המרה ולמטרת שיפור אחוזי הנטישה
השאלה הקודמת מובילה אותנו לנושא הבא, הנעה לפעולה
כשמעצבים דפי נחיתה צריך לשים דגש על עיצוב שיראה מיליון דולר, מקצועי ועובד ברמת הטופס ללא תקלות, נכון מאוד. אך מטרתו הסופית של העמוד היא להיות מזמין ומניע לפעולה. עם עיצוב UI נכון ותכנון העמוד ומרכיביו, כותרת ראשית נכונה שמזמינה לקרוא את האינפורמציה של הדף והמסרים החשובים ומתן דגש על עיצוב טופס בולט אך נעים, מספר טלפון להתקשרות וכפתור לשליחת הנתונים שהגולש מילא, כך יעלו הסיכויים שהעמוד יעבוד בצורה נכונה וטובה ויצליח להגיע לאחוזי המרה גבוהים.
בניית דף נחיתה הנראה טוב לעין, עם הפרטים ליצירת קשר זה לא מספיק כדי לגרום לגולש הממוצע להשאיר פרטים ולהירשם ואפילו להתעניין במה שאתם מציעים לו. בנוסף לכל אלו צריך ברמת הטקסט לעניין אותו במוצר או בשירותים שאנחנו מציעים, הטקסט לאחר בניית דף נחיתה טוב צריך להיות מגרה שמעניק לקורא פתרון לבעיה שיש לו או צורך אמיתי למשהו שהוא מחפש.
דפי נחיתה הם הדרך היעילה ביותר היום להביא תנועה לעסק שלכם, לגרום ליותר ויותר אנשים להכיר אתכם ואת פועלכם ולכן חשוב מאוד לא להקל ראש בעניין ולבחור בחברה מקצועית ואיכותית שתספק לכם בניית דפי נחיתה. חברה שתשקיע רק בבניית דף הנחיתה ובעיצובו שיראה יפה לעין בלבד מבלי שיהיה חדור מטרה שיניע לפעולת הגולש זה לא רק שזה לא יועיל לעסק שלכם זה גם יגרום לכם להוציא כסף לחינם.
לפני שאתם בוחרים חברת שיווק ופרסום באינטרנט מומלץ לוודא מה הם יודעים לעשות, איך הם עושים את זה ומה הידע שהם מביאים איתם. כדי לעשות את הבחירה המתאימה ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם תצרו קשר עם החברת שאתם שוקלים לקחת את השירותים ממנה, ותשאלו אותם את כל השאלות כמו: מה הניסיון שלהם בבניית דף נחיתה? מה המחיר כולל? תבקשו חוות דעת של לקוחות קודמים שעשו אצלם בניית דפי נחיתה בעבר וכן הלאה. חברה מקצועית תעניק לכם את כל המידע בצורה ברורה ונעימה ואתם תרגישו טוב יותר לעבוד איתם ולא עם המתחרים שלהם.
אצלנו בגל ים סטודיו תמצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, לנו לא משנה באיזה שלב בתהליך בניית דף הנחיתה אתם נמצאים, אם בניתם דף נחיתה או עיצבתם כבר, או שאתם בשלב הקמה של קמפיין ואינכם יודעים מה לעשות, חייגו אלינו וקבלו ייעוץ חינם לפני, על מנת שלא תעשו טעויות מיותרות. הדבר יכול לחסוך לכם כסף מיותר ולידים איכותיים יותר, וכמובן שכך תוכלו גם לייעל את הכסף למקומות הנכונים. בהצלחה.
התאמה למובייל ולשאר המכשירים: עיצוב ובניית דף נחיתה חייב להיות מותאם לסלולר, למסכים עם רזולוציות שונות, היום כמעט מרבית המשתמשים יגיעו אליך מהמובייל ואת/ה לא רוצה למנוע מגולשים אלו לקבל מידע או לא להיראות בפניהם. חשוב שהדף יהיה נוכח בצורה טובה בכל הפלטפורמות על מנת שיעבוד כמו שצריך, לפני החשיפה והרמת המסך לגולשים ולקהל היעד עליך לבדוק את השימושיות ורק לאחר מכן לבצע את הקמפיין. יש לבדוק את השימושיות החל ממחשבי pc רגילים ועד למכשירי אנדרואיד שונים, טאבלים ipad/iphone וכד’
כשאתם לוקחים את ההפקה ובניית דף נחיתה מגל ים סטודיו מה זה יכלול?
שירות של עיצוב ובניית דף הנחיתה יכלול פגישה במידת הצורך, תכנון קומפוזיציה ומיקום התוכן, בחירת כותרות בולטות אשר יעבירו בצורה טובה וחכמה את המסר לגולש, הנעה לפעולה שתוביל בצורת משפך לשיחת טלפון או למילוי הטופס, אנו קוראים לזה שיטת “או או” “או” שהגולש ימלא פרטים, “או” שיתקשר, “או” שיצא מדף הנחיתה כי המוצר/שירות לא היה רלוונטי עבורו.
השלבים עליהם אנו עובדים והתהליך,
תכנון ועיצוב דף נחיתה
בחירת קונספט ע”פ השפה הגרפית של הפרויקט, עיצוב דפי נחיתה ע”פ הבאנרים ובעיצוב ע”פ השפה שלהם…גיבוש המבנה של הדף ומרכיביו, עיצוב אלמנטים והתוכן המבוקש של הדף. עיצוב ובחירה של מילים להנעה לפעולה, מסר מסר מסר, זה הדבר החשוב היותר בעיצוב דפי נחיתה. מטרת המסר היא לעודד את הגולשים שימלאו את הטופס וישאירו את הפרטים ליצירת קשר עימם. עיצוב של טופס הנעה לפעולה ע”י כפתור ואלמנטים גרפיים. עיצוב דף “תודה” לאישור קבלת הפניה ובו מוטמע קוד המרה לצורך בקרה.
בניית דפי נחיתה – בדיקת הטופס החכם שיעבוד ויוביל את הלידים בצורה אוטומטית, אישור לקבלת פניות לדוור אלקטרוני בעתיד, כולל התאמת מיקום מיגורים, מאיזה דף נחיתה הופנה הגולש ועוד…
התקנה ומעקב – לאחר שסיימנו את העיצוב ובדקנו שהכל עובד, אנו ניגש למקום החשוב לא פחות בתהליך, הטמעת קודי המעקב על מנת שנוכל למדוד את איכות הליד, נדע מהיכן הגיעו ומה גרם להם למלא את הפרטים, במידה ונבצע A/B TESTING, כמו כן נתקין את דף הנחיתה ונקצה לו url, על גבי חבילת אחסון קיימת של הלקוח או באחסון של חברת גל ים סטודיו או על גבי שרת חיצוני.
לסיכום, עיצוב דפי נחיתה הוא דבר פשוט אך עם זאת מורכב מאוד, חובה על התהליך להיות מקצועי ושיתאים לכל הקונספט, גם ברמה העיצובית וגם ברמה הטכנית וברמת הקופי (בנושא הקופי נכתוב במאמר הבא) נותר לנו רק לאחל לכם בהצלחה בהפקה ובעיקר עיצוב דפי נחיתה טובים, ממירים והכי חשוב שיתאימו את האג’נדה שלכם ועם זאת יצרו לידים טובים ואיכותיים..
שאלות ותשובות נפוצות לגבי דפי נחיתה
מה זה דף נחיתה באינטרנט
דף נחיתה הוא עמוד בודד אשר מציג מוצר/שירות כלשהו ומטרתו היא פניה של לקוחות פוטנציאלים, לרוב מי שעושה שימוש בדף נחיתה יש לו הצורך לעשות קמפיין לצורך יצירת אינטראקציה עם לקוחות חדשים אשר יחשפו לדף הנחיתה.
למה מיועד דף נחיתה?
דף נחיתה מיועד לייצר לך פניות ממקורות שונים, תלוי בסוג דף הנחיתה – מגולשים אשר מחפשים את המוצר או השירות שאתה מציע באינטרנט. מטרתו של דף הנחיתה היא לייצר פעולה מיידית עם לקוח פוטנציאלי שמעוניין בשירות או במוצר מבלי “להעמיס” עליו מידע. הלקוח הפוטנציאלי מקבל מספר פרטים מסקרנים בדף נחיתה ומבצע פעולה של יצירת קשר באמצעות השארת פרטים בטופס יצירת קשר.
מה המחיר לדף נחיתה
המחירים בשוק נעים מ 0 ₪ בשיטת "עשה בעצמך" דרך מערכות חינמיות שקיימות בשוק ועד כ 2,500 ₪ שיכלול את כל השירותים כגון עיצוב גרפי, כתיבת תוכן, קופירייטינג ופיתוח, ייתכנו עלויות נוספות כגון רכישת דומיין ואחסון דף הנחיתה.
אילו סוגי דפי נחיתה קיימים?
קיימים סוגים שונים של דפי נחיתה כגון – דף נחיתה למודעות גוגל, דף נחיתה לפייסבוק, דף נחיתה באתרי מסחר, דף נחיתה תודה, דף נחיתה באתר או דף נחיתה שעומד בפני עצמו. כמו כן לא להתבלבל ישנו מוצר דומה שנקרא דף מכירה שיכלול סליקה
איך בונים דף נחיתה טוב?
ראשית צריך להיכנס לראש של הגולש וקהל היעד, לכתוב בשפתו ולרמתו, ליצור עיצוב גרפי מותאם לעולמו, לתת מידע רלוונטי, לכתוב כותרת מניעה לפעולה
מי צריך דף נחיתה?
כל מי שהוא בעל עסק בתחילת דרכו ושאין לו תקציב לבניית אתר אינטרנט, כל מי שמוכר מוצר/שירות באופן זמני, כל מי שרוצה לבדוק היתכנות של המוצר/שירות שלו לפני שהוא מתחיל להוציא תקציבים גדולים בשיווק וכל מי שמקים קמפיין בגוגל או פייסבוק.
גולשים ששהו בדף של עיצוב דף נחיתה מצאו לנכון לצפות בתיק העבודות שלנו בתחום עיצוב באנרים לפייסבוק, ראו מקבץ מצומצם של דוגמאות
!כשמשחקים במגרש של הגדולים מקבלים פירגון גדול
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אוהד ספרן מנהל דיגיטל קבוצת “טלכלל”

בשעה טובה ומוצלחת התחדשנו באתר אינטרנט מהמם, תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות, תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם.
דוד נחמיאס – מנהל שיווק “יקב אדיר”

תודה רבה על אתר לא פחות ממושלם! התגובות שאני מקבל מדהימות. מעל הכל חשוב לי לציין את השירות המדהים והיחס הלא מתפשר של עירית מנהלת הפרוייקטים שליוותה לאורך כל הדרך בסבלנות ומקצועיות חרף כל השגעונות שלי. וכמובן לנאור הבעלים של החברה תודה על הכל, משלב ההיכרות ועד התוצאה הסופית. כייף לעבוד אתכם!!! אין ספק שאמליץ עליכם הלאה. תודה!!
ליאב כספי מנכ”ל משותף “כספי גרופ”

סטודיו מאד מאד מקצועי ונעים. מאד נהנה מרמת השירות והביצוע המדויקת. ממליץ בחום.
David Ben Moshe שותף מייסד / מפיק ראשי virtualion

המיוחד בגל-ים הוא שהם עובדים מכל הלב וכאילו מדובר בעסק שלהם. בנוסף, הם אנשי מקצוע מעולים ויעילים שמביאים לתוצאות. בנוסף 2, הם אחלה אנשים שתענוג לעבוד איתם. ממליץ בחום!
Zohar Ezra בעלי חברת nano jewelry

מומלץ בחום. הגעתי לסטודיו עם סקפטיות קלה כלפי תחום הקידום והיום יש לי בטחון מלא. עם תוצאות אי אפשר להתווכח. תודה על הכל!
גדי אזולאי מנכ”ל חברת product tv

לאחר שנה של חיפושים אחר משרד שיווק לפעילות שלנו באתר ask4 נתקלתי במשרד בוטיק איכותי של נאור מגל-ים סטודיו ושמחתי להכיר צוות מקצועי ומוכשר בטירוף. אנחנו עובדים בצמוד עם שיר המוכשרת ונאור מלווה אותנו לאורך כל הפעילות בשירות VIP מהנה. מעבר למחמאות הבין אישיות המשרד יודע לנהל תקציבים בצורה חכמה.
דרור דורנבאום מנכ”ל שותף ב- ask4

פניתי לגל ים ללא המלצות קודמות. באינטואיציה הראשונית הרגשתי שהם מקצועיים וכך אכן היה.
שירותי מקצועי ואיכפתי.
שירי גולד מנכ”לית “שגרירי הספורט”

“עובד עם הסטודיו כבר זמן רב. שרות, מקצועיות ואיכות ללא פשרות, רואים תוצאות בתוך זמן קצר, מומלץ ביותר!!!”
רן אשכנזי יבואן אופני ghost ישראל

ממליצה בחום!! שירות, מקצועיות ויחס מעולה! נאור אדיב ומקצועי ליווה אותי עם המון המון סבלנות ומיקוד לתוצאות!! תודה, תודה, תודה
מיטל עיצוב במה בע”מ

תקופה ארוכה פרסמתי באופן עצמאי במדיות השונות, החלטתי לקחת אליי בחזרה את משאב הזמן היקר ולהעביר לידיהם הנאמנות של נאור ושיר את ניהול הפרסום, הופתעתי לגלות שבאותו תקציב פרסום קיבלנו הרבה יותר פניות.
שלומי דהן – מייסד חברת workplus

נאור יושב במשרד לידי, לפני שאני נוגע בפן המקצועי, הייתי רוצה לדבר על הפן האישי, מדובר בבחור מקסים, קשוב, חד מחשבה,
נעים מאוד לעבוד מולו, שירותי וסבלני, מסוג האנשים שאתה בר מזל אם פגשת.
שחר פרלמן – בעלים אינפוקוס סטודיו
