תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

רימרקטינג

רימרקטינג זה כמו בומרנג?

רימרקטינג  או בעברית צחה שיווק מחדש מדבר על שיטת שיווק באינטרנט אשר בעצם "רודפת" אחרי הלקוח הפוטנציאלי שלנו ואם זה נעשה בצורה נכונה אז גם מחזירה אותו אלינו וכל זאת מבלי שהוא יודע איך זה קרה. ביקור תמים של לקוח באתר שלכם (אפילו בטעות) "יצבע" אותו על ידי קוד מיוחד וישלח לו בהמשך מודעות שיחזירו אותו אל המודעה שלכם. השיטה הזו מולחת בהנחה שעושים אותה בצורה נכונה. לא כל לקוח הוא קהל היעד שלנו ולכן כדאי לפלח בצורה נכונה.

דוגמאות לבאנרים עבור רימרקטינג (לחצו על התמונה להגדלה):

נותנים הזדמנות שניה

על פניו  הרימרקטינג נראה כמו נדנוד והצקה. זה נכון במידה מסוימת אבל על מנת להביא קהל יעד ולהצליח לשווק את המוצרים אין לנו ברירה ואנחנו צריכים לנקוט בדרכים יותר מתוחכמות. לקוח שנכנס לאתר שלנו עלול לעזוב אותו מכל מיני סיבות והתפקיד שלנו זה שהוא יחזור אלינו וישלים את הרכישה או ההזמנה. דפי נחיתה הם כרטיס הכניסה של הלקוח.

אם לקוח מילא את הפרטים שלו בדף הנחיתה אז הסיכוי שלנו להשלים את העסקה הינו גבוה מאוד. הבעיה היא שלעיתים הלקוח משום מה נבהל כשהוא רואה שעליו להכניס את הפרטים שלו. במקרה כזה הוא סוגר את החלון ונעלם.

סרטון המחשה לבאנר רימרקטינג:

מה זה הקוד רימרקטינג?

כאן נכנס לשימוש קוד מיוחד שמושתל באתר שלנו ומסמן לנו את הלקוח כך שנוכל לאתר אותו ולשכנע אותו לחזור לדף הנחיתה ולהשלים את המהלך.

אפשר לבנות קמפיין רימרקטינג אשר מיועד אך ורק ללקוחות שכבר ביקרו בדף הנחיתה שלכם או באתר. באמצעות רשת המדיה ניתן להגדיר רימרקטינג . גוגל אדווארדס או גוגל אנליטקס הם כלים מצוינים לשם כך.

ישנם סוגי שונים של פילוחים שניתן להגדיר:

  • כל האנשים שביקרו באתר.
  • אנשים שבילו זמן מסוים באתר.
  • אנשים שחיפשו מוצר מסוים
  • אנשים שמילאו את הפרטים בדף הנחיתה או רכשו מוצר כלשהוא.

יש רימרקטינג גם בפיסבוק, אבל הוא נחשב לפחות יעיל מחברו. אמנם פייסבוק מאפשרת שתילה של פיקסל ע"י תוספים מיוחדים באתר שלכם וכך למעשה לצבוע את הלקוחות הפוטנציאליים אבל שימוש בגוגל מומלץ יותר ומכסה יותר שטח. בהנחה שרב רובינו לא מוחקים את הקוקיס במחשב, נחשבת שיטת הרימרקטינג ליעילה במיוחד. רוב האנשים זקוקים לחשיפה של לפחות שבע פעמים של מוצר על מנת שהם יחליטו לרכוש אותו. הרימרקטינג הוא בעצם אותה חשיפה חוזרת ונשנית של המוצר, מה שמשכנע את הלקוח לקנות אותו. מומלץ להיעזר במומחים אשר יתנו לכם את התוצאה הטובה ביותר.

לחצו כאן לקבלת פרטים נוספים אודות קידום אתרים אורגני

בניית חנות בוורדפרס - גל ים סטודיו
wordpress

בניית חנות בוורדפרס

בניית חנות בוורדפרס – אם הייתם שואלים אנשים לפני עשור או שניים על רכישת מוצרים מהאינטרנט הם היו אומרים לכם שהם מפחדים לקנות באינטרנט. סביר

בניית חנות וירטואלית
wordpress

בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית – מעוניין לבנות חנות וירטואלית לעסק? בתחום החנויות הווירטואליות קיים מגוון מאוד גדול של אפשרויות עבור בניית חנות וירטואלית לעסק. קיימות פלטפורמות

רימרקטינג ביוטיוב
קידום אתרים

רימרקטינג ביוטיוב – הדרך הקלה להצליח!

קידום סרטונים ביוטיוב כבר הפך ללהיט של ממש: מספר בעלי העסקים המבינים את הכוח הטמון בדבר משתמשים באמצעי זה כדי להגיע ללקוחות חדשים. קידום סרטונים