תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

עיצוב לוגו

אז החלטתם לעצב לוגו לעסק החדש שלכם? הגעתם למקום הנכון, חברת גל ים סטודיו תלווה אתכם בתהליך עם ניסיון של 10 שנים בתחום המיתוג ועיצוב גרפי, עיצוב למותגים מובילים ואריזה גרפית מושלמת שתכלול לוגו, כרטיס ביקור, עיצוב ברושור לאנשי מכירות, מיתוג למיילים אותם אתם שולחים ללקוחות פוטנציאליים ועוד..

לוגואים

לוגו הוא הפרצוף של העסק שלך והולך איתך לכל מקום

"הם מביאים לי דברים שאני לא חשבתי עליהם וזה פשוט… רענן! חדשני!" אלו מילותיו של יניב אדרי מסוכנות Leaders נדל"ן הרצליה

עיצוב לוגו מקצועי שיקפיץ את החברה קדימה

עיצוב לוגו הוא חשוב! לא לחינם  מקשת רחבה של תחומים, כגון תיירות, הסעות, ועד בניית בריכות שחייה ופרגולות, משקיעים בעלי עסקים שונים ומגוונים בעיצוב הלוגו שלהם. הלוגו הוא אשר מייחד אותם, שומר על אותנטיות ומככב לא רק על גבי שלטי חוצות, אלא גם על כרטיסי ביקור, מעטפות, דוחות והודעות דואר אלקטרוני. ללא ספק, הלוגו נמצא בכל פינה. אנשים הנתקלים בבית העסק בפעם הראשונה אינם יכולים להתעלם מהלוגו. משום כך, יש צורך לפנות למעצבים מקצועיים כדי שיוכלו לסייע בעיצוב הלוגו המושלם.

עיצוב לוגו נבנה בשלבים

כמו בכל דבר בחיים, כדי לעצב לוגו איכותי יש צורך לתכנן את כל התהליך. אלה כמה שלבים שכדאי להכיר:

  • מתחילים ללמוד – לפני שמעצב מקצועי ניגש לעצב את הלוגו שלכם, הוא לומד על העסק. מיהו האדם העומד מאחורי העסק? האם מדובר בעו"ד פרטי? או תאגיד של חברת ביטוח כלשהי? אילו שירותים העסק מציע? לאחר מכן, הוא בוחר את הצבעים וסגנון העיצוב המתאימים לעסק וניגש לתכנון מדויק יותר – איזה אלמנט כדאי להבליט בלוגו? איזו אסוציאציה יוצר שם העסק.
  • מחפשים השראה – כל אמן זקוק להשראה וכך גם המעצב העובד על הלוגו שלכם. ההשראה יכולה לבוא, למשל, מאתרי האינטרנט ומעיצובי הלוגו של חברות שונות המקבילות לתחום המבוקש, למשל מעצב לוגו לאתר עורכי דין יוכל לקחת השראה מלוגו של אתר מתחרה מצליח. בנוסף יוכל גם לקבל רעיונות מן הטבע או מנוף עירוני. האמן דואג לעדכן את הרשמים שלו, רשמים אשר יכולים לבוא לידי ביטוי באמצעות הלוגו.
  • ניגשים לעבודה – כעת משתמש המעצב בכלים המקצועיים העומדים לרשותו כדי לעצב את הלוגו. כי כשיש סקיצה ברורה ומדויקת, אפשר להתחיל לעבוד. לפעמים מתכנן המעצב סקיצות אחדות שנראות לו מתאימות, ולאחר התייעצות עם הלקוח בוחרים את הסקיצה הטובה ביותר. במידת הצורך יוסיף המעצב איורים, כיתובים ועוד.
  • יש מצב לשינוי – גם כשהעבודה על הלוגו כבר החלה, תמיד יש מקום לשינוי. למשל, ייתכן שבמהלך העבודה יתברר כי הצבע האדום מייצג מכללה לדוגמא, באופן טוב יותר מהצבע הצהוב אשר נבחר מלכתחילה.

מהם המאפיינים היוצרים לוגו

עיצוב לוגו כולל עירוב של גורמים רבים – צבעים, גופנים ומאפיינים ויזואליים שונים. מעצבים מנוסים ומיומנים שומרים על רמה גבוהה ומתאימים את הלוגו לבית העסק. כך לדוגמה, הצבעים המאפיינים את הלוגו של משרד רואה החשבון או קבלן השיפוצים יהיו סולידיים יותר, והלוגו יכלול 2 או 3 צבעים לכל היותר. לוגו של מפיק אירועים לילדים או מעצבת פנים, לעומת זאת, יכול לכלול קשת רחבה של צבעים אשר מושכים את תשומת לבם של הילדים ושל הוריהם. על כל פנים, כאשר יוצרים לוגו חשוב לזכור לשמור על פשטות כדי להפוך את הלוגו לקליט ומוכר.

החברה המקצועית שעושה את כל ההבדל

אם אתם פותחים עסק חדש ומתעניינים בנושא עיצוב לוגו, חשוב לבחון את החברה שעמה אתם רוצים לעבוד. מומלץ לבחור בחברה מנוסה ומקצועית אשר יכולה לעצב עבורכם את הלוגו המבוקש תוך זמן קצר. משום כך, נצלו את כל האמצעים העומדים לרשותכם כדי לאסוף מידע על החברה – שאלו לדעתם של חברים טובים, קראו תגובות בפורומים באינטרנט וכדומה.

לוגו בהתאמה אישית לפי תחום העסק

בעת עיצוב לוגו נשאלת השאלה האם ישנם צבעים או צורות מסויימות האופייניות לתחום או סוג העסק? כלומר, האם ישנו מאפיין עיצובי קבוע מסויים, לתחום עיצוב פנים או לימודי מכללה לדוגמא, אשר הוכח כמשפיע ברמה השיווקית ויכול לשמש כעוגן ביד המעצב? התשובה לשאלה זו היא איננה חד משמעית, אך כן ניתן לקבוע כי קיים קשר בין סוג העסק המבוקש לאלמנטים ומאפיינים עיצוביים הספציפיים לו בלבד.

עיצוב לוגו לכל תחום ולכל מטרה

כל עסק באשר הוא, קטן כגדול, מן הראוי שיהיה לו לוגו. לעיתים גם כל מהות העסק והצלחתו בפרט מתבססת על הלוגו, העיצוב שלו ומה שהוא משדר. עיצוב לוגו לעסק, או לוגו לחברה הוא אינו דבר של מה בכך, הוא דורש נסיון רב באומנות העיצוב השיווקי, שליטה מלאה בכל תוכנות העיצוב המקצועיות והעדכניות כיום, וכן הכרת האלמנטים הפסיכולוגיים השיווקיים המשפיעים על התודעה. למשל, בעיצוב לוגו לעורך דין, מקצוע שעדיין נחשב ליוקרתי גם בימינו, על המעצב לדעת לספק את השירות עבור עיצוב לוגו יוקרתי בהתאם.

שאלות תשובות בנושא עיצוב לוגו

מה זה לוגו?

לוגו (בעברית סמליל) הוא הסמל המסחרי של חברה אשר מעוצב בהתאם למוצר או השירות שהיא מוכרת. חברות ועסקים משתמשים בלוגו בתור אמצעי גרפי שמקשר בין העסק לבין המוצרים או השירותים שהיא נותנת – דוגמאות מעולות הן הקשתות של מקדונלדס, הסוס של פרארי, הסמל של נייק ועוד.

איך לעצב לוגו מקצועי?

ראשית, חשוב לקחת מעצב/ת גרפית או חברת מיתוג שראיתם את העבודות שלהם ולאחר מכן יש לחשוב על המיתוג העסקי שלכם – ללמוד את העסק, את השירותים/המוצרים ואת קהל היעד. שנית, מחפשים השראה עיצובית שתעביר את המסר הנכון עבור העסק שלכם, לאחר מכן ניגשים למלאכת העיצוב ומעצבים מספר סקיצות עד לקבלת הלוגו המושלם עבורכם.

כמה עולה לעצב לוגו?

עיצוב לוגו נע בין 500 ₪ ל 3,500 ₪, תלוי בחברת המיתוג שתקחו, ככל שחברת המיתוג/פרסום מוכרת וגדולה יותר כך המחיר יהיה בהתאם, טיפ - בקשו לראות תיק עבודות ותראו אם יש לחברה ניסיון.

מה כולל עיצוב לוגו?

עיצוב לוגו בדרך כלל כולל עד כ 3 סקיצות, קבלת הפורמט הסופי לאחר בחירת הלוגו בצורה פתוחה, ז"א שתוכלו לעשות שימוש בלוגו בעתיד מבלי להיות מוגבל בגלל זמינות הגרפיקאי שיצר את הלוגו.

איך לבחור לוגו לעסק?

שמקבלים סקיצה של הלוגו עליכם לחשוב על הדברים הבאים, 1. הלוגו צריך להיות זכיר (זוכרים את קוקה קולה, נייקי וכד'?), 2. הלוגו צריך להיות פשוט ומובן, 3. לוגו צריך להיות פונקציונאלי, שנוכל לעשות בו שימוש במספר רב של מקומות כגון נייר מכתבים, כרטיס ביקור, בערוץ יוטיוב, עמוד פייסבוק וכן הלאה, 4. לוגו עם DNA, הלוגו צריך לשרת אותך ולשקף את ה DNA שלך, אם את/ה "לא מרגיש את זה" אז תעבור לסקיצה הבאה.

רימרקטינג, ריטרגטינג
בלוג

שיווק חדשני – ריטרגטינג בגוגל

שיווק מחדש בגוגל – החזרת הלקוח הפוטנציאלי. אני עוסק בשיווק, יודע את משמעות המילה רימרקייטינג ואפילו משתמש באמצעי, אבל יש עוד מושג שתמיד הסתובב לי

חברת לידים
יצירת לידים

חברת לידים

חברת לידים – מודל CPL יפגיש את הקונה הפוטנציאלי למוצר/שירות שלך בקליק אחד בלבד! פעם תסריט עסקת מכירה היה כזה, חברת מותג כלשהי הייתה מעסיקה אשת טלמרקטינג/טלמיטינג

עיצוב גרפי לעסק
מיתוג

עיצוב גרפי לעסק

עיצוב גרפי לעסק – אחד השירותים המתבקשים ביותר בכל עסק חדש או קיים הוא שירותי עיצוב גרפי. שירותי עיצוב גרפי לעסק כוללים הליך אפיון עם