תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

בניית חנות בוורדפרס

בניית חנות וירטואלית וורדפרס – אם הייתם שואלים אנשים לפני עשור או שניים על רכישת מוצרים מהאינטרנט הם היו אומרים לכם שהם מפחדים לקנות באינטרנט. סביר להניח שהם היו פוחדים להכניס את פרטי האשראי שלהם או חושבים שעובדים עליהם והמוצר לא באמת יגיע או שהמחירים זולים מדי כדי להיות אמיתיים.

עם הצמיחה בתחום הסחר האלקטרוני, החשיפה שהתחום קיבל בטלוויזיה, ברשתות החברתיות, ברדיו ובכל כלי התקשורת למעשה – היום יותר ויותר אנשים מבצעים הזמנות אונליין מאתר סחר אלקטרוני.

לא רק מאתרים גדולים כמו אמזון, איביי ואטסי אלא גם מאתרים של חברות קטנות יותר המציעות מגוון פריטים למכירה דרך האינטרנט עם משלוח עד בית הלקוח.

בניית חנות וירטואלית בוורדפרס תהיה האופציה המועדפת לצורך הקמת אתר חנות אינטרנטית מקצועית.

מדוע דווקא בניית חנות בוורדפרס ולא במערכת אחרת?

ראשית – תכנות מלא לא בא בחשבון כיום כיוון שהאתר יעלה לכם הרבה מאוד כסף.

כיום ניתן להשתמש במערכות קוד פתוח עם מגוון רחב של תבניות המאפשרות שינוי לכל חלקי האתר אולם חוסכות זמן רב בבניית האתר מה שמוזיל משמעותית את עלות בניית האתר.

בניית אתרים במערכת וורדפרס הנה מערכת בניית האתרים הפופולרית ביותר בעולם וככזו יש לה גם אינספור תבניות פרימיום מתקדמות עם מאות אופציות מובנות ואפשרויות בלתי מוגבלות לשינוי מבחינת עיצוב, תוספות ועוד.

המערכת מאפשרת לכם:

  • להוסיף/לערוך/להסיר עמודים באתר: פוסטים, עמודי תוכן ואינספור מוצרים לחנות האינטרנטית שלכם.
  • לקבל הזמנות אונליין עם חיבור לסליקה בפייפאל או חברת סליקה חיצונית.
  • לעקוב אחר הזמנות שבוצעו כולל משלוח.
  • לנתח נתוני פעילות של הגולשים באתר שלכם ולשפר ביצועים בהתאם.
  • לאפשר ללקוחות שלכם לסווג מוצרים בקלות וביעילות לפי קטגוריות שונות שתבחרו.
  • להתקין אינספור תוספים לשיפור חוויית השימוש בחנות.
  • לעצב ולמתג את החנות כפי שאתם רוצים.
  • התאמה מלאה ברמת ריספונסביות למובייל ולמסכים בגדלים שונים.
  • ועוד…

בניית חנות בוורדפרס עם חברת גל ים סטודיו:

אנו בחברת גל ים סטודיו מספקים פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים החל משלב התכנון/אפיון האתר, דרך עיצוב ויזואלי ייחודי לבניית התשתיות ועד לשלבי השיווק והפרסום.

אנו מעסיקים את טובי המפתחים במשק המתמחים בבניית חנויות מקוונות עם דגש רב על חווית השימוש בחנות, גלישה מהירה, ניווט נוח ויעיל באתר וגמישות מלאה לבעלי החנות שיוכלו לתפעל את החנות גם בעצמם במידה וירצו ובקלות.

קידום ובניית אתרי אינטרנט – כל מה שהעסק המודרני צריך

בעידן שבו נוכחות מקוונת היא ממש לא פריבילגיה אלא חלק בלתי נפרד מהתפעול השוטף של העסק, מאוד חשוב שיהיה גורם מקצועי שייקח אחריות על הבנייה והקידום. אבל מה ההבדל בין אתר לדף נחיתה ואיך מעצבים אותם באופן שימשוך את תשומת הלב של הגולשים וגם יניע אותם לפעולה? הנה כל התשובות

אתרי אינטרנט הם כרטיס הביקור המודרני של העסק.

באמצעות אתר מן הסוג הזה ניתן לספק לגולשים מידע, למכור מוצרים ושירותים ולהשיג בולטות מול המתחרים.

מערכת היחסים של העסק המודרני עם הגולש מבוססת ברובה על תקשורת שמתקיימת דרך אתר האינטרנט, בין אם הגלישה אליו התבצעה בנייד, בטאבלט, בלפטופ או במחשב הנייח.

הבעיה היא שלא כל בעלי העסקים יודעים להשתמש נכון בכלי שעומד לרשותם.

כיום למשל ברור שהדרך היחידה ליהנות מכל היתרונות של קידום אתרים גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך היא להפקיד את האחריות בידיים של חברה מקצועית.

מצד שני, המון בעלי עסקים עדיין מנסים לחסוך בהוצאות ואז מגלים שמה שזול עלול לעלות להם ביוקר.

החשיבות של קידום מקצועי

נכון שקידום עולה כסף ושעבור חלק מהעסקים זו גם עלולה להיות הוצאה משמעותית מאוד.

קידום של אתר קטן למשל יעלה בריטיינר חודשי בין 2,000 – 3,000 ש"ח, בעוד קידום לאתר בינוני יכול להגיע למחירים של 4,000 ש"ח בחודש וקידום לאתר גדול יעלה 6,000 ש"ח בחודש (ראו מחירון קידום אתרים מלא בקישור). אבל אם בוחנים לעומק את המשמעות, מבינים שזו השקעה משתלמת.

הסיבה לכך שקידום מקצועי מהווה השקעה משתלמת קשורה לצרכים של הגולשים מצד אחד ולאינטרסים של העסק מצד שני.

עבור הגולשים, הדרך היחידה להשיג חשיפה למוצר או לשירות של העסק היא לראות אותו מקודם גבוה בתוצאות מנועי החיפוש, ברשתות החברתיות ועל גבי פלטפורמות נוספות.

מצדם של בעלי עסקים, זה כמובן תנאי להגדלת מספר הלקוחות ויצירת רווחים.

תוך כמה זמן רואים את התוצאות של הקידום?

העסק המודרני יכול להתעודד בכך שקידום הוא כבר ממש לא פריבילגיה של ארגונים גדולים בלבד.

כמעט כל עסק ובכל תקציב יכול גם לבנות את האתר וגם לקדם אותו, כל עוד הוא עושה את זה נכון.

יתרה על כך, בכלל אין סיבה שבעלי עסקים יזניחו את הלקוחות או המוצרים והשירותים שלהם – כי הם צריכים להעביר את האחריות על הבנייה והקידום לידיים של חברה מקצועית שמגיעה מהתחום ומכירה אותו.

חברה מקצועית יכולה לספק לכל עסק תוצאות מיידיות.

ההבדל הוא בין קידום ממומן בגוגל למשל שמאפשר להריץ קמפיין ולהביא כמות אדירה של גולשים בתוך זמן קצר לבין קידום אורגני שדורש יותר זמן אבל עולה פחות כסף, אך מי שמחליטים הם הלקוחות. במקרה הזה, מדובר על בעלי עסקים שקובעים לעצמם מטרות ואז יכולים להשתמש בכלים של קידום או בניית אתרים על מנת להשיג אותם.

איך בונים אתר איכותי?

מה שבעלי עסקים צריכים לשאול את עצמם על בסיס יום יומי גם בלי קשר לקמפיין שיווקי כזה או אחר, זה עד כמה האתר שלהם איכותי, נגיש ואפקטיבי.

הנה למשל מספר בירורים שכדאי לבעלי עסקים להידרש אליהם:

  • כמה לקוחות מגיעים אליי דרך האתר?
  • כמה ביקורים באתר הפכו לאחר מכן ללידים (פרטים ליצירת קשר)?
  • כמה אני משלם על האתר לעומת כמה אני מרוויח ממנו?
  • כמה מהר הגלישה באתר מתבצעת?
  • האם האתר שלי רספונסיבי? איך הוא נראה בגלישה מהנייד לעומת הנייח, למשל?
  • האם האתר שלי מאובטח?
  • האם העיצוב באתר מתכתב עם הגוונים של הלוגו או עם המאפיינים של המוצר או השירות?

מטבע הדברים, בעלי עסקים שאין להם רקע בקידום או עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט לא יכולים לענות על השאלות הללו בצורה עצמאית.

אז נכון שבעלי עסקים מכירים טוב יותר מכל אחד אחר את המוצר או השירות שלהם, אבל מי שמתמחים בבנייה וקידום אתרים מחזיקים בידע ובארגז כלים אחרים לגמרי.

מה ההבדל בין אתר אינטרנט לבין דף נחיתה?

את הדוגמא הכי טובה לחשיבות של חברה מקצועית שגם יודעת לבנות את האתר וגם יודעת איך לקדם אותו, ניתן לראות דווקא בנושא של דף נחיתה.

על פניו, העניין של עיצוב דף נחיתה לא אמור להיות מסובך כי המטרה היא שיווקית וצריך להשתמש בו על מנת להניע לקוחות וגולשים לפעולה מסוימת.

אבל אם רואים את העומס על הגולש ואת הסחות הדעת שאיתן הוא מתמודד, מבינים שדף הנחיתה הוא בדיוק המקום שבו נמדדת חברת קידום ובניית אתרים.

דף נחיתה צריך להיות תמציתי, מרוכז, קצר וקולע. לעומת זאת, אתר אינטרנט מכיל בתוכו כמה דפים שונים ויש בו הרבה יותר מידע טקסטואלי ותוכן עשיר בתמונות, סרטונים ועוד.

יתרה על כך, את דף הנחיתה אפשר לקדם ישירות ללינק ספציפי מגוגל או פייסבוק – בעוד אתר אינטרנט מחייב החלפת קישורים ועבודה אורגנית על SEO ואופטימיזציה.

אף פעם לא מאוחר לעלות על מפת האינטרנט

חברה מקצועית שלוקחת על עצמה את האחריות החשובה של עיצוב דפי נחיתה, בנייה של אתרי אינטרנט ואז קידום שלהם יכולה ללוות עסק בכל מחזור החיים שלו.

אף פעם לא מאוחר ליצור קשר עם חברה כזו ולהשתמש בשירות שלה, גם אם נמצאים בסביבה תחרותית וגם אם הלקוחות לא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

המסקנה היא שהקידום והנוכחות באינטרנט הם תנאי להצלחה של העסק.

לכן כדאי לבעלי עסקים להציב את הנושא הזה בראש סדר העדיפויות ולהקצות עבורו תקציב שיהפוך את ההוצאה להשקעה משתלמת, גם עכשיו ובעיקר גם בעתיד.

חברת קידום האתר שלך מאזור המגורים שלך
בלוג

חברת קידום מאזור המגורים שלך

בעולם המודרני מקובל להאמין שהמרחק לא משחק כל תפקיד כי ניתן להגיע לכולם ולכל מקום באמצעות האינטרנט (גילוי נאות אנו גם עובדים עם חו"ל וזה למען האמת עובד מצוין) – נראה שבשנים….

קידום אתר בגוגל
SEO

קידום אתר – טיפול ראשוני בהגדרות

קידום אתר – טיפול ראשוני בהגדרות – העידן הטכנולוגי הנוכחי ללא שום ספק עבר מהפכה. העשור האחרון הביא עמו בשורה איכותית ומרגשת בכל מה שקשור

עיצוב אתרי תדמית
עיצוב UX

עיצוב אתרי תדמית

עיצוב אתרי תדמית – השפעה של עיצוב אתר תדמית במכירות ישירות מהאתר. אנשים רבים אינם מודעים לכמות ההשפעה שיש לעיצוב האתר על הלקוחות הפוטנציאלים. טעות